Vaimo haluaisi vissiin jonkun mitallin on tehnyt suursiivouksen
Huomasin kyllä, mutta en viitsinyt sano, että ei ole kattoja pessyt, muuten kyllä on ihan siistiä.
Kommentit (29)
No mutta mitäs kaikkea sinä olet jättänyt tekemättä? Tai sano suoraan mitä olet tehnyt niin ei tarvitse paljoa sormia kuluttaa.
Hyvä ennuste avioerolle teillä. Arjen tölväisyistä, arvostamattomuudesta ja itsestäänselvyytenä pitämisestä se lähtee. Koskee ihan samalla lailla naisia kuin miehiäkin. Elämä koostuu arjesta, joten arjessa on jaksettava arvostaa puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Pääministerikin pesee itse vessansa kun äijänsä vaan sotkee, joten kyllä se kunnon siivous on tavisnaisillekin vähimmäisvaatimus!
Sun täytyy miettiä, haluutko siivoojan vai kumppanin.
Luultavasti oot mies joka ei tee kotona mitään. Voit edes kiittää kun toinen tekee. Nämä käytösmallit ovat peruja lapsuudesta. Sun naiselle on opetettu että siivoaminen on hyvää ja hienoa käytöstä, josta palkitaan. Sulle samaa ei ole opetettu selvästikään. Jos et halu erota, kiität muijaasi ja jos haluat että menee hyvin, ostat kukkia ja ruuat päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääministerikin pesee itse vessansa kun äijänsä vaan sotkee, joten kyllä se kunnon siivous on tavisnaisillekin vähimmäisvaatimus!
Sun täytyy miettiä, haluutko siivoojan vai kumppanin.
Maksatko vähintään puolet menoista?
Mitäs sinä ap saat kun teet suursiivouksen?
Et ole tainnut koskaan tehdä.
Ensi kerralla sitten sinun vuoro suursiivota, ap.