Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teillä maksaa kerrostaloasunnon nettiliittymä?

Vierailija
19.11.2020 |

Minulla on 29,90€/kk ja mielestäni tuo on kallis. Yritin katsoa sitten markkinoilta vaihtoehtoja tähän osoitteeseen, niin ei niitä tuon halvemmalla näytä saavan. Lähinnä kalliimpia yleisesti ottaen jopa ovat. Tuntuu niin kummalliselta, kun mielestäni vielä reilut 10 vuotta sitten sai nettiliittymiä hintaan 9,90€/kk ja ei siitä montaa vuotta liene, kun 19,90 euron hinnallakin sai aina.
Joudutteko muutkin oikeasti maksamaan kolmekymppiä liittymästänne? Ja minua ei kiinnosta taloyhtiön liittymät, nehän on täysin oma lukunsa. Omaan asuntooni sellaista ei ole mahdollista saada.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älypuhelin riittää, enkä tarvitse muita laitteita tai nettiä.

Sillä se onkin kiva hoitaa virallisia asioita, kun näyttö on pieni kuin persereikä ja mobiiliversiot ei edes näytä kaikkia valikkoja. Älypuhelin menee käyttötarkoituksena just uutisten lukuun tai tämmöisen palstan lukemiseen, mutta oikeissa nettiasioissahan käyttömukavuus ja jouhevuus on täys nolla.

Käytä hotspottia.

Vierailija
42/44 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut iät ja ajat DNA laajakaista, 100M maksaa 9,90 euroa/kk? Aika suuret hintaerot on, jos teillä maksaa 30 euroa/kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älypuhelin riittää, enkä tarvitse muita laitteita tai nettiä.

Sillä se onkin kiva hoitaa virallisia asioita, kun näyttö on pieni kuin persereikä ja mobiiliversiot ei edes näytä kaikkia valikkoja. Älypuhelin menee käyttötarkoituksena just uutisten lukuun tai tämmöisen palstan lukemiseen, mutta oikeissa nettiasioissahan käyttömukavuus ja jouhevuus on täys nolla.

Käytä hotspottia.

Joo, 5g:llä pudottelee sen kaksataa megaa hintaan 24,90/kk.

Riittää hyvinkin.

Vierailija
44/44 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain 10-megainen ADSL, mutta se on työsuhde-etu ja verovapaa, koska käytän nettiä etätöihin.