Tinder ja miesten salaprofiilit
Olen uusi Tinderin käyttäjä ja silmiin pistää miesten (erityisesti 40+) profiilit, joissa näkyy pelkästään maisemakuva ilman tekstiä (mahdollisesti harrastukset mainittu). Ei mitään omaa tekstiä eikä kuvaa. Siis hakevatko nämä tyypit oikeasti seuraa, vai ovatko vain "kyttäämässä" löytyykö sovelluksesta tuttuja/tyttöystävä salaa? Pyyhkäisettekö oikealle maisemakuvalle ilman tekstiä? Oudolta vaikuttaa, kun jo normikuvallakin kivojen mätsien löytäminen tuntuu olevan haastavaa. Kokemuksia?
Kommentit (85)
Siis tiedän toki, mikä on kolmiomittaus kartoituksessa, mutta kuinka sitä voi Tinderissä hyödyntää?
Vierailija kirjoitti:
Siis tiedän toki, mikä on kolmiomittaus kartoituksessa, mutta kuinka sitä voi Tinderissä hyödyntää?
Voi etukäteen selvittää, asuuko matchi työmatkan varrella. Helpottaa iltaseksillä poikkeamista. Eli ei treffaile väärällä suunnalla asuvia. Siinä se hyöty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onhan se naisillekin vain swaippailupeli ja itsetuntoboosti. Mutta toki miehet on tässäkin saatanasta ja naiset uhriraukkaparkoja.
Okei. Ja kerrotko vielä millä perusteella oletat miesten harrastavan tyhjiä maisemakuvaprofiileja nimenomaan itsetunnon buustaustarkoituksessa, eikä esimerkiksi vain vakoillakseen tarjontaa?
Itse mietin ovatko kuvattomat ja tekstittömät (sekä lisäksi usein väärällä nimellä ja iälläkin siinä samassa esiintyvät) miehet a) todella etsimässä seuraa b) ikkunaostoksilla c) kyttäämässä naistaan. En ajattele hetkeäkään, että itsetuntoa voisi buustata luontokuvalla (joskus jopa pelkällä harmaan seinän kuvalla) ilman tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Eksäni jäi Tinderistä kiinni. Hänellä vissiin oli joku maisema kun ei omaa kuvaa ollut. Selitti ihan tosissaan, että kiinnostaa ketkä kaikki vanhat deitit on vielä siellä ja onko tuttuja. Hänellä oli kuulemma tili myös naisena, koska halusi nähdä löytyykö omia kavereita. Ehdotti sitäkin jos yhdessä selaillaan tuttuja sieltä. En voi ymmärtää...
En yhtään ihmetteke, että on ex.
On uteliaita ihmisiä ja sitten tuo sun ex.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi etukäteen selvittää, asuuko matchi työmatkan varrella. Helpottaa iltaseksillä poikkeamista. Eli ei treffaile väärällä suunnalla asuvia. Siinä se hyöty.
Jep. Alkaa mennä usko aikalailla kaikkeen, kun näitä lukee.
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt päästään aiheeseen! Itsekin epäilen vahvasti, että kumppanini on maisemakuvalla Tinderissä katselemassa (ilman tekstiä). Ylittääkö tämä Tinderin selailu ilman kuvaa mielestänne jo pettämisen rajan, ja kuinka ottaa asia puheeksi? Jos tyyppi vain selailee, eikä toimi, onko minulla oikeus vetää tällaisesta pultit ja vaatia tilille?
Ei ihminen ihan itsestään vahingossa ajaudu Tinderiin.
Jos jokin hänet ajaa deittisovellukseen, niin kyllä siellä on mielessä jotain pohdittu.
Itse en pitäisi kumppanin Tinderissä olosta jos on yhdessä sovittu, että ei etsitä seuraa ulkopuolelta.
Sitten jos on sovittu, että seuranhaku on ok, niin Tinderin selailukin on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt päästään aiheeseen! Itsekin epäilen vahvasti, että kumppanini on maisemakuvalla Tinderissä katselemassa (ilman tekstiä). Ylittääkö tämä Tinderin selailu ilman kuvaa mielestänne jo pettämisen rajan, ja kuinka ottaa asia puheeksi? Jos tyyppi vain selailee, eikä toimi, onko minulla oikeus vetää tällaisesta pultit ja vaatia tilille?
Ei ihminen ihan itsestään vahingossa ajaudu Tinderiin.
Jos jokin hänet ajaa deittisovellukseen, niin kyllä siellä on mielessä jotain pohdittu.
Itse en pitäisi kumppanin Tinderissä olosta jos on yhdessä sovittu, että ei etsitä seuraa ulkopuolelta.
Sitten jos on sovittu, että seuranhaku on ok, niin Tinderin selailukin on ok.
Samaa mieltä. Mutta kun profiili on kuvaton ja täysin anonyymi, on vaikea todistaa, vaikka itse tietäisi kumppanin olevan ko. profilin takana. Paskamainen tilanne. Toki aian on se mahdollisuus, että profiili on vain "kyttäystarkoituksessa", mikä ei tietenkään hyvää kerro sekään.
Mun mielestä on eri asia etsiä seuraa Tinderistä kuin vain selailla anonyyminä. Vähän vaikea sellaista on kieltää, tai edes todistaa. Eihän sellainen usein mihinkään toimiin tai suhteeseen johda.
Niin, mitä pahaa on kasvattaa ruokahalua Tinderissä jos menee kuitenkin kotiin syömään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksäni jäi Tinderistä kiinni. Hänellä vissiin oli joku maisema kun ei omaa kuvaa ollut. Selitti ihan tosissaan, että kiinnostaa ketkä kaikki vanhat deitit on vielä siellä ja onko tuttuja. Hänellä oli kuulemma tili myös naisena, koska halusi nähdä löytyykö omia kavereita. Ehdotti sitäkin jos yhdessä selaillaan tuttuja sieltä. En voi ymmärtää...
Kuinka jäi kiinni? Itse olen katsellut yhtä "salaprofiilia" ja epäilen (vähän liian tutuksi) ihmiseksi mm. sijainnin perusteella. En tiedä, kuinka ottaisin puheeksi, vaikka olen melkein varma, että on hän.
Jäi kiinni kun kysyin asiasta suoraan. Tajusin koneella käydessäni, että hän on vieraillut deittisivustolla. Kyselin onko hän Tinderissäkin. Paniikinomainen kieltäminen kyllä kertoi riittävästi. Parin päivän mykkäkoulun jälkeen kertoi kaiken, mitä tuohon kirjoitin. Olin ihan pois tolaltani siitäkin, että kaikki tututkin tietävät hänen hakevan seuraa selkäni takana. Siihen vastasi, ettei hänellä ole siellä omaa kuvaa eikä mitään tekstiä. Eikä kuulemma mätsejä edes tullut ja ei ollut kertaakaan jutellut kenenkään kanssa siellä, kunhan katseli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka jäi kiinni? Itse olen katsellut yhtä "salaprofiilia" ja epäilen (vähän liian tutuksi) ihmiseksi mm. sijainnin perusteella. En tiedä, kuinka ottaisin puheeksi, vaikka olen melkein varma, että on hän.
Jäi kiinni kun kysyin asiasta suoraan. Tajusin koneella käydessäni, että hän on vieraillut deittisivustolla. Kyselin onko hän Tinderissäkin. Paniikinomainen kieltäminen kyllä kertoi riittävästi. Parin päivän mykkäkoulun jälkeen kertoi kaiken, mitä tuohon kirjoitin. Olin ihan pois tolaltani siitäkin, että kaikki tututkin tietävät hänen hakevan seuraa selkäni takana. Siihen vastasi, ettei hänellä ole siellä omaa kuvaa eikä mitään tekstiä. Eikä kuulemma mätsejä edes tullut ja ei ollut kertaakaan jutellut kenenkään kanssa siellä, kunhan katseli.
Myös mun mies jäi kiinni (kuvattomana). Väitti samaa, ei mätsejä eikä keskusteluja, mutta mistäs sitä tietää. Huvikseen kuulemma selaili. No, ei toisaalta ole vaikea uskoa, ettei mätsejä ole, kun ei kuvaa eikä tekstiäkään ollut (näytti), mutta eihän suhde ihan terveellä pohjalla ole jos toinen tinderöi millään keinoin
Ei enää ikinä kuvatonta! Paljastunut niin monta kertaa joku kalju ja läski hirvitys sieltä kuvattoman profiilin takaa. Heti estoon! Ja siitä lähtien vain kuvallisia oikealle.
Vierailija kirjoitti:
Ei enää ikinä kuvatonta! Paljastunut niin monta kertaa joku kalju ja läski hirvitys sieltä kuvattoman profiilin takaa. Heti estoon! Ja siitä lähtien vain kuvallisia oikealle.
Eli sä oot todistettavasti muutaman kerran sit swaipannut niitäkin oikealle ;)
Vierailija kirjoitti:
Kalju, läski tai varattu...
Yllättävän moni salaprofiilin takana ei tajua, että vähänkin tuttujen on heidät helppo tunnistaa. Vai onkohan se tarkoituskin, tiedä häntä.
Itse olin aikoinaan tinderissä kuvattomalla profiililla ja se oli huomattava menestys verrattuna siihen kun olin siellä omalla kuvallani. Eihän sieltä mitään rakkautta löytynyt, mutta muutaman naisen kanssa sai jopa mätsit ja viestiteltiinkin. Olisin ehkä päässyt treffeille jos olisi riittänyt uskallus, mutta kun on kuvattomana liikenteessä ja tiedostaa sen, että tuskin kukaan niistä naisista olisi jutustellut kanssani jos olisin ollutkin kuvallani, niin ei kauheaa intoa ollut kokeilla onneaan.
Terveisin Naispelko27
Vierailija kirjoitti:
Itse olin aikoinaan tinderissä kuvattomalla profiililla ja se oli huomattava menestys verrattuna siihen kun olin siellä omalla kuvallani. Eihän sieltä mitään rakkautta löytynyt, mutta muutaman naisen kanssa sai jopa mätsit ja viestiteltiinkin. Olisin ehkä päässyt treffeille jos olisi riittänyt uskallus, mutta kun on kuvattomana liikenteessä ja tiedostaa sen, että tuskin kukaan niistä naisista olisi jutustellut kanssani jos olisin ollutkin kuvallani, niin ei kauheaa intoa ollut kokeilla onneaan.
Terveisin Naispelko27
Oliko sinulla tekstiä mukana (millaista?), vai tulivatko mätsit pelkällä maisemakuvalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko27
Oliko sinulla tekstiä mukana (millaista?), vai tulivatko mätsit pelkällä maisemakuvalla?
Oli tekstiä. En nyt tunnistusriskin vuoksi laita tarkempaa infoa, mutta huumorisävyittenen teksti liittyen kuvaan. Tekstissä ei ollut minusta mitään kuvausta tms.
Terveisin Naispelko27
Yllättävän yleistä näkyy olevan, vaikea kuvitella motiiveja. Varattuja taatusti suurin osa.
Yllättävän paljon kaikkia hörhöjä siellä naisten joukossa. Paljon vapaassa suhteessa olevia, sitten niitä kirjain yhdistelmä naisia ENFP vai mitä lie ja sitten sapioseksuaaleja.