Tinder ja miesten salaprofiilit
Olen uusi Tinderin käyttäjä ja silmiin pistää miesten (erityisesti 40+) profiilit, joissa näkyy pelkästään maisemakuva ilman tekstiä (mahdollisesti harrastukset mainittu). Ei mitään omaa tekstiä eikä kuvaa. Siis hakevatko nämä tyypit oikeasti seuraa, vai ovatko vain "kyttäämässä" löytyykö sovelluksesta tuttuja/tyttöystävä salaa? Pyyhkäisettekö oikealle maisemakuvalle ilman tekstiä? Oudolta vaikuttaa, kun jo normikuvallakin kivojen mätsien löytäminen tuntuu olevan haastavaa. Kokemuksia?
Kommentit (85)
Mua myös ihan aidosti kiinnostaa, kuvitteleeko joku varattu mies/nainen, että seuraa löytyy tolla konstilla? Kuka helvetti nyt lähtee mukaan incognito profiiliin? Sanoohan sen jo järkikin, että siinä on jotekin hämärää. Kiinnostaa tosi paljon kuulla, onko kukaan painanut sydäntä ja lähtenyt mukaan tollaseen epäselvään keissiin?
Vierailija kirjoitti:
Mua myös ihan aidosti kiinnostaa, kuvitteleeko joku varattu mies/nainen, että seuraa löytyy tolla konstilla? Kuka helvetti nyt lähtee mukaan incognito profiiliin? Sanoohan sen jo järkikin, että siinä on jotekin hämärää. Kiinnostaa tosi paljon kuulla, onko kukaan painanut sydäntä ja lähtenyt mukaan tollaseen epäselvään keissiin?
Ilmeisesti se toimii jotenkin. Tinderissä on myös paljon naisprofiileja, jossa maisemakuva. Nämä sanovat usein etsivänsä seksiseuraa tai kolmatta pyörää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti se toimii jotenkin. Tinderissä on myös paljon naisprofiileja, jossa maisemakuva. Nämä sanovat usein etsivänsä seksiseuraa tai kolmatta pyörää.
Ihan sairasta. Sika säkissä.
Vierailija kirjoitti:
Jep, samaa olen miettinyt. Onkohan oikeasti kannattavaa etsiä salaseuraa tollasella kuvattomalla ja tekstittömällä profiililla? Meneekö joku mukaan sellaiseen?
Miehille ei varmasti ole kannattavaa. Miksi ihmeessä kukaan nainen laittaisi ihan tyhjän profiilin oikealle, kun myös niitä "oikeita" profiileita ja kuvallisena on tarjolla.
Naisena taas se voi kannattaa, koska tutkitustikin iso osa miehistä laittaa aivan kaiken oikealle edes katsomatta kuvia. Eli ainakin naisena tyhjällä profiililla voi saada kuitenkin matcheja.
onhan se naisillekin vain swaippailupeli ja itsetuntoboosti. Mutta toki miehet on tässäkin saatanasta ja naiset uhriraukkaparkoja.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen myös sitä mieltä, että nämä maisemaprofiilit/tms. ovat kyttäämässä tuttuja tai etsimässä salaseuraa. Liputtakaa nämä profiilit asiattomiksi, niin saattavat poistua.
Miksi poistuisivat? Huono profiili tai pettämisseuran hakeminen tuskin rikkoo mitään Tinderin ehtoja.
Hei täällä kun selkeesti (kommenteista päätellen) on myös miehiä linjoilla niin kuulisin mielelläni vastauksen: onko kannattava business laittaa Tinderiin maisemaprofiili, jossa ei edes "kehuta" itseä millään muotoa? Tuleeko mätsejä ja kiihkeitä tapaamisia? On tosi vaiea kuvitella, mutta mielelläni kuulisin miten tää menee.
Vai oletteko vain "mielenkiinnosta" selailemasa, ketä tuttuja tulee vastaan (kuten eräs eksäni kerran selitti).
Väittäisin, että suurin osa erityisesti miesten incognitoprofiileista on vain seurantaa varten, ei tarkoitusta saada mätsejä. Näin ainakin luulisin. Juuri siitä syystä, että tuskin kukaan tällaisella profiililla voi olettaa löytävänsä seuraa, kun tarjolla on ihan oikeitakin profiileja, joissa edes kuva ja/tai tekstiä.
Tein kuvattoman profiilin ja tekstinä vain lueteltuna miehekkäitä harrastuksia, hyvä ammatti(lääkäri) ja reipas pituus yli 190cm.
Swaippasin huippunaisia vain sekä maisemakuva profiileja oikealle. Kummasti ne naisetkin osaa aloittaa keskustelun...XD
Nyt omalla kuvalla ja todellisella profiilitekstillä on vähän hiljaisempaa. XD
Vierailija kirjoitti:
Tein kuvattoman profiilin ja tekstinä vain lueteltuna miehekkäitä harrastuksia, hyvä ammatti(lääkäri) ja reipas pituus yli 190cm.
Swaippasin huippunaisia vain sekä maisemakuva profiileja oikealle. Kummasti ne naisetkin osaa aloittaa keskustelun...XD
Veikkaanpa, että tossa kuvattomassa profiilissasi kuitenkin lääkärin ammatti ja pituus toivat nuo swaippaukset. Oletan, että olet varattu? Miten (huippu)daamien kanssa eteni?
Ite oon maisemaprofiililla Tinderissä, koska epäilen mieheni lymyilevän jossakin, ja tarkkailen tilannetta. Itse swaippaan kaiken vasemmalle, mutta lymyilen taustalla.
No toihan on helppo testata. Tee kuvaton profiili miehenä ja mene swaippailemaan naisia oikealle. Näet miten kannattavaa on.
Aika monella varatulla miehellä on kuvaton profiili, koska se vaan on niin helppo tehdä. JA jos jokin menee pieleen tai jää kiinni, profiili pois ja uusi tilallle. Uskokaa huviksenne. Löytyy seuraa tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa, että tossa kuvattomassa profiilissasi kuitenkin lääkärin ammatti ja pituus toivat nuo swaippaukset. Oletan, että olet varattu? Miten (huippu)daamien kanssa eteni?
En ole varattu. Tein tuon profiilin tutustuakseni tarjontaan jne. Vedin sen tarkoituksella överiksi nähdäkseni pitävätkö täällä kerrotut jutut paikkaansa. Ja näyttäähän ne pitävän osittain.
En kuitenkaan lähtenyt vedättämään ketään.
Vierailija kirjoitti:
onhan se naisillekin vain swaippailupeli ja itsetuntoboosti. Mutta toki miehet on tässäkin saatanasta ja naiset uhriraukkaparkoja.
Miten kenenkään itsetuntoa boostaa se, jos joku tykkää profiilistasi, jossa on vain maisemaa tai tyhjää eikä ollenkaan tekstiä?
Vierailija kirjoitti:
Hei täällä kun selkeesti (kommenteista päätellen) on myös miehiä linjoilla niin kuulisin mielelläni vastauksen: onko kannattava business laittaa Tinderiin maisemaprofiili, jossa ei edes "kehuta" itseä millään muotoa? Tuleeko mätsejä ja kiihkeitä tapaamisia? On tosi vaiea kuvitella, mutta mielelläni kuulisin miten tää menee.
Vai oletteko vain "mielenkiinnosta" selailemasa, ketä tuttuja tulee vastaan (kuten eräs eksäni kerran selitti).
Laitoin joskus kokeeksi kuvan sängystäni Tinder-profiiliini. Kyllä silläkin tuli jonkun verran tykkäyksiä, vaikka aktiin saakka ei niiden kanssa päästy. M40
Vierailija kirjoitti:
Ite oon maisemaprofiililla Tinderissä, koska epäilen mieheni lymyilevän jossakin, ja tarkkailen tilannetta. Itse swaippaan kaiken vasemmalle, mutta lymyilen taustalla.
Mä seuraan siellä, onko tuttuja siellä haku päällä. Jos on, yritän niitä livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin joskus kokeeksi kuvan sängystäni Tinder-profiiliini. Kyllä silläkin tuli jonkun verran tykkäyksiä, vaikka aktiin saakka ei niiden kanssa päästy. M40
Miksi sitten tällainen profiili ja pelkkä kuva sängystä? Kiinnostaa logiikka näiden takana. Varattu, vai ikkuna-ostoksilla vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten tällainen profiili ja pelkkä kuva sängystä? Kiinnostaa logiikka näiden takana. Varattu, vai ikkuna-ostoksilla vain?
Ihan puhdas kokeilunhalu. Olen eronnut ja Tinderistä on ollut paljon iloa viime vuosina. Ehdottomasti helpoin tapa hankkia naisseuraa. Yleensä profiilini on ihan järkevä ja normaali.
Jos kaikki laittaa tollasiin profiileihin ruksia, niin miten ihmeessä niitä sitten on niin paljon liikkeellä? Ihan kuin olisi jotenkin kannattava tapa (varatulle) hakea seuraa? Tuskin sitten on, jos kaikki painaa ruksia.