Tinder ja miesten salaprofiilit
Olen uusi Tinderin käyttäjä ja silmiin pistää miesten (erityisesti 40+) profiilit, joissa näkyy pelkästään maisemakuva ilman tekstiä (mahdollisesti harrastukset mainittu). Ei mitään omaa tekstiä eikä kuvaa. Siis hakevatko nämä tyypit oikeasti seuraa, vai ovatko vain "kyttäämässä" löytyykö sovelluksesta tuttuja/tyttöystävä salaa? Pyyhkäisettekö oikealle maisemakuvalle ilman tekstiä? Oudolta vaikuttaa, kun jo normikuvallakin kivojen mätsien löytäminen tuntuu olevan haastavaa. Kokemuksia?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon maisemaprofiililla Tinderissä, koska epäilen mieheni lymyilevän jossakin, ja tarkkailen tilannetta. Itse swaippaan kaiken vasemmalle, mutta lymyilen taustalla.
Mä seuraan siellä, onko tuttuja siellä haku päällä. Jos on, yritän niitä livenä.
Ootko siis mies vai nainen? Tai ehkä molemmat sukupuolet harrastaa tällaista. Miksi et ole Tinderissä omalla kuvalla?
On kiva anonyyminä urkkia vähän ennakkotietoja.
Ap: n mainitsemat miehet ovat varattuja miehiä, jotka etsivät Tinderissä pllua. Esiintyvät tarpeen mukaan "kohteille" varattuina tai vapaina, kumpi tarjoaa paremman lopputuloksen. Kaikki nettideitit ovat täynnä näitä miehiä. Ylipäätään 90% miehistä on niissä hakemassa pllua, eli kannattaa suhtautua niissä oleviin miehiin tuo asia mielessä. Hirveä duuni, kun yrität seuloane 10% jotka tosissaan liikkeellä ja niistä ensin poistat hörhlt, tunnevammauset, idioot_t ja muut . Jäljelle ei jää monta. Mutta kannattaa ottaa Tinderöinti ja muut nettideittisaitit ei niin vakavasti- ei niistä löydä kunnon miehiä, lähinnä hupina ja viihdykkeenä
Vierailija kirjoitti:
Ap: n mainitsemat miehet ovat varattuja miehiä, jotka etsivät Tinderissä pllua. Esiintyvät tarpeen mukaan "kohteille" varattuina tai vapaina, kumpi tarjoaa paremman lopputuloksen. Kaikki nettideitit ovat täynnä näitä miehiä. Ylipäätään 90% miehistä on niissä hakemassa pllua, eli kannattaa suhtautua niissä oleviin miehiin tuo asia mielessä. Hirveä duuni, kun yrität seuloane 10% jotka tosissaan liikkeellä ja niistä ensin poistat hörhlt, tunnevammauset, idioot_t ja muut . Jäljelle ei jää monta. Mutta kannattaa ottaa Tinderöinti ja muut nettideittisaitit ei niin vakavasti- ei niistä löydä kunnon miehiä, lähinnä hupina ja viihdykkeenä
Siis eikö Tinder ole tarkoitettu juuri seksiseuran etsijöille? Sekä naisilla että miehillä? Siihen se on toiminut tosi hyvin.Vai oonko tajunnut ton apin ihan väärin?
Siis ihan riippumatta siitä MITÄ haetaan, pelkkää seksiä tai syvempää seuraa, ihmettelen sitä, miksi jniin monella miehellä on profiilissaan pelkkä maisema- tms. kuva, ilman edes tekstiä. Mietin, onko tämä joku tyypillinen kategoria miehiä, jotka hakevat seuraa luottaen vain blankkoon profiiliin. Lisäksi halusin ihan vaan galluptyyppisesti naisilta kysyä, lähdettekö mukaan tuollaisiin tyhjiin profiileihin, koska siinä ei tunnu olevan mitään järkeä. kun edes ulkonäköä ei voi päätellä. Riippumatta siitä, hakeeko itse sänky- tai syvempää seuraa. Kai sänkyseurankin hakememisessa oleellista on nähdä kohde. Tarkoitus siis oli lähinnä ääneen ihmetellä ja kerätä kokemuksia naisilta, painaako joku oikeesti randomilla sydäntä pelkälle vuorimaisemalle. Mikä pointti siinä olisi? Vaikka nainenkin hakisi sänkyseuraa, niin kivahan siinäkin tapauksessa olisi nähdä, kenet oikeastaan oikealle swaippaa. Itse haen kyllä syvempää juttua.
ap
Vierailija kirjoitti:
onhan se naisillekin vain swaippailupeli ja itsetuntoboosti. Mutta toki miehet on tässäkin saatanasta ja naiset uhriraukkaparkoja.
Mitä ihmeen itsetuntobuustia jollain maisemakuvalla voi Tinderistä saada? Jos haluaa esitellä erinomaisia luontokuvaustaitojaan, kannattaa ennemmin mennä instagramiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onhan se naisillekin vain swaippailupeli ja itsetuntoboosti. Mutta toki miehet on tässäkin saatanasta ja naiset uhriraukkaparkoja.
Mitä ihmeen itsetuntobuustia jollain maisemakuvalla voi Tinderistä saada? Jos haluaa esitellä erinomaisia luontokuvaustaitojaan, kannattaa ennemmin mennä instagramiin.
Jos maisemakuvalla saa ventovieraan naisen sänkyynsä, niin onhan se nyt itsetuntobuusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maisemakuvalla saa ventovieraan naisen sänkyynsä, niin onhan se nyt itsetuntobuusti.
Niin mutta kuinka ihmeessä saisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta kuinka ihmeessä saisi?
Naisia on moneen junaan.
Oiskohan niin, että nainen voi saada millä tahansa kuvalla seuraa, mutta miehelle pelkällä vuoristomaisemalla eteneminen taitaa olla mahdoton tehtävä, varsinkaan jos tuon kuvan lisäksi ei ole tekstiä, jossa voisi esitellä vaikka poikkeuksellista pituuttaan tai muuta erinomaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan niin, että nainen voi saada millä tahansa kuvalla seuraa, mutta miehelle pelkällä vuoristomaisemalla eteneminen taitaa olla mahdoton tehtävä, varsinkaan jos tuon kuvan lisäksi ei ole tekstiä, jossa voisi esitellä vaikka poikkeuksellista pituuttaan tai muuta erinomaisuutta.
Osalla on maisemakuvassa piiloviesti. Se on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö Tinder ole tarkoitettu juuri seksiseuran etsijöille? Sekä naisilla että miehillä? Siihen se on toiminut tosi hyvin.Vai oonko tajunnut ton apin ihan väärin?
Kyllä ja ei. Tinderissä ei saa mainita hakevansa seksiseuraa kuin kiertoilmauksin tai heiluu bannit. Eikä mitään seksuaalisia mieltymyksiä. Iso osa ihmisistä käyttää tuota seksiseuran etsimiseen, vaikka tinder haluaisikin pitää julkisuuskuvansa jonain säädyllisenä vakavien parisuhteiden muodostamiseen tarkoitettuna sovelluksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinka suurella todennäköisyydellä saat sen naisen sänkyysi tyhjällä maisemakuvaprofiililla verrattuna normaaliin profiiliin tai vaikka maisemakuvaprofiililla, jossa kuitenkin kerrot jotain itsestäsi? Oletko kovinkin usein onnistunut saamaan naisia sänkyyn tällä taktiikalla?
Siis jos luon profiilin tinderiin, niin eiks kukaan näe mistään, että se olen minä/mun puhelin , jos en lataa kuvaa mistä mut tunnistaa?
Hitto ku voi kolmekymppinenkin olla ulalla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinka suurella todennäköisyydellä saat sen naisen sänkyysi tyhjällä maisemakuvaprofiililla verrattuna normaaliin profiiliin tai vaikka maisemakuvaprofiililla, jossa kuitenkin kerrot jotain itsestäsi? Oletko kovinkin usein onnistunut saamaan naisia sänkyyn tällä taktiikalla?
En harrasta itse tätä, en siksi tiedä toimiiko. Mutta usko tai älä: Ei sitä Tinderissä kukaan tekisi, jos se ei toimisi. Miehet ovat pragmaattisia.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos luon profiilin tinderiin, niin eiks kukaan näe mistään, että se olen minä/mun puhelin , jos en lataa kuvaa mistä mut tunnistaa?
Vain sijaintisi näkyy, kun tekee kolmiomittauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalla on maisemakuvassa piiloviesti. Se on ihanaa.
Piiloviesti ei kauheesti kerro ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitäh, mikä on kolmiomittaus? Saako profiilin tarkan sijainnin jollakin konstilla selville? Kuvittelin, että vain etäisyys näkyy. Huh sentään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En harrasta itse tätä, en siksi tiedä toimiiko. Mutta usko tai älä: Ei sitä Tinderissä kukaan tekisi, jos se ei toimisi. Miehet ovat pragmaattisia.
Okei. Ja kerrotko vielä millä perusteella oletat miesten harrastavan tyhjiä maisemakuvaprofiileja nimenomaan itsetunnon buustaustarkoituksessa, eikä esimerkiksi vain vakoillakseen tarjontaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitäh, mikä on kolmiomittaus? Saako profiilin tarkan sijainnin jollakin konstilla selville? Kuvittelin, että vain etäisyys näkyy. Huh sentään!
Jos saan etäisyyden sinuun kahdesta eri pisteestä, niin sen jälkeen voin google mapsilla katsoa näiden avulla, missä olet. Peruskoulumatematiikkaa.
Ootko siis mies vai nainen? Tai ehkä molemmat sukupuolet harrastaa tällaista. Miksi et ole Tinderissä omalla kuvalla?