Deitti lopetti vastailun kun mainitsin olevani "pirtsakka"
Mikähän nyt meni pieleen. En mielestäni sanonut mitään erityistä.
Kommentit (23)
Avainsana. Samaa luokkaa "räväkän" kanssa.
Ehkä hän oli introvertti eikä kesta "pirtsakoita" ihmisiä.
Ehkä hän ajatteli, että olet kuin ensitreffit alttarilla Emma.
Ajatuskin pirtsakasta kumppanista on kyllä kammottava.
Pirtsakka luo tietyn mielikuvan, joka karkoittaa osan miehistä. Siinä on ripaus täti-ihmistä, jossa nuorekkuutta tavoitteleva haave. Pirteän ja sievän yhdistelmä, jossa ehkä liikaa sitä teennäistä pirteyttä ja liian vähän todellista sievyyttä. Pirteän sievä, akka: pirtsakka,. Sorry, mutta tämä mielikuva tuli mieleen....
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Emma ei ole pirtsakkaa nähnykkään.
Pirtsakasta tulee mieleen sellainen keski-ikää kolkutteleva tuulipukuinen siivousintoilija joka harrastaa sauvakävelyä ja rääkyy kovaan ääneen joka paikassa ja on aina valittamassa asiakaspalvelijoille.
Vierailija kirjoitti:
Pirtsakka luo tietyn mielikuvan, joka karkoittaa osan miehistä. Siinä on ripaus täti-ihmistä, jossa nuorekkuutta tavoitteleva haave. Pirteän ja sievän yhdistelmä, jossa ehkä liikaa sitä teennäistä pirteyttä ja liian vähän todellista sievyyttä. Pirteän sievä, akka: pirtsakka,. Sorry, mutta tämä mielikuva tuli mieleen....
Vähän semmoinen punakka ja puusta pudonnut.
Minä en jaksa ”pirtsakkaa” - en vain jaksa. En myöskään jaksaisi ”monipuolisesti liikuntaa harrastavaa”. Ei siitä kannata hermostua.
Vierailija kirjoitti:
Minä en jaksa ”pirtsakkaa” - en vain jaksa. En myöskään jaksaisi ”monipuolisesti liikuntaa harrastavaa”. Ei siitä kannata hermostua.
Edit: olen bi-nainen
Pirtsakka, nuorekas, rock-henkinen.. mitä näitä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirtsakasta tulee mieleen sellainen keski-ikää kolkutteleva tuulipukuinen siivousintoilija joka harrastaa sauvakävelyä ja rääkyy kovaan ääneen joka paikassa ja on aina valittamassa asiakaspalvelijoille.
Mitä vikaa keski-iän kolkuttelussa on?
Vierailija kirjoitti:
Avainsana. Samaa luokkaa "räväkän" kanssa.
Ehkä hän oli introvertti eikä kesta "pirtsakoita" ihmisiä.
Mä olen "pirtsakka" introvertti. Taitaa enemmänkin käydä ikävystyttävän ihmisen sieluun toisen iloinen olemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle pirtsakaksi itseään kuvittelevista tulee mieleen keski-ikäinen nainen, jolla punaiseksi värjätyt käkkärähiukset, Aira Samulin -tyyliset "omaperäiset" silmälasit ja joka on aina äänekäs (koko huoneen peittävä naurunremakka ilman mitään syytä, kovaääninen puhuessaan), sarkastinen muka-feministi.
Vaikeuksia tulisi, jos mies kertoisi olevansa Touhu-Tommi, Puuha-Pete tai Risto Reipas. Myös leppoisa miekkonen, tavantallaaja ja elämänkoululainen nostaisivat kulmakarvojani.
Parempi kertoa, mitä harrastaa ja mistä muuten on kiinnostunut. Kertoo ihmisestä enemmän kuin itse keksityt luonnehdinnat.
Kiva satu, harmi vain ettei koskaan tapahtunut.
Muista sanoa tästälähtien sirpukka, niin saat ainakin hopeaketut täysvalkoisissa innostumaan.
Ehkä se oli erikoinen adjektiivi kuvaamaan miestä.