Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko ystävällisesti ostaa vaatteenne Nellystä ja jos haluatte jotain ns. parempaa, niin sitten Marimekkoa?

Vierailija
19.11.2020 |

Ostin tänään Nelly groupin osakkeita, niin olisi mukaava, että asioisitte minun verkkokaupassani. Olen jo ennestään yksi Marimekon omistajista, niin toivoisin myös, että kävisitte ostamassa vaikkapa unikkotuotteita. Kiitos ja hyvää päivän jatkoa :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekolla on todella rumat vaatteet, joten en osta,

Vierailija
2/19 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan ostanut Nellystä mitään, ja jos ostan jotain kalliimpaa, ostan yleensä jotain suomalaista. Marimekko ei mene tähän kategoriaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi harmi, jos kävisit nyt sitten Nelly.com katsomassa, jos sieltä löytyisi jotain mielyttävämpää :)

Vierailija
4/19 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisitte isojen poikien vaatteita, niin toki. ei vaan ole unikkoa 120+ kiloisille miehille tarjolla.

Vierailija
5/19 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen Nelly, en ole koskaan kuullutkaan? Ei kai vaan jotain Marimekkotyyliä, karmeeta. Mieluummin ostan sitten Prismasta.

Vierailija
6/19 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisitte isojen poikien vaatteita, niin toki. ei vaan ole unikkoa 120+ kiloisille miehille tarjolla.

Osta Unikko-pussilakana ja laita siihen vyö? Olisi kiva nähdä yli 120-kiloinen mies unikkokuosissa.

Vierailija
7/19 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekolla on maailman rumimmat vaatteet. Näitä kannattaa ostaa vaan, jos haluaa rumentaa itseään x 10000000.

Vierailija
8/19 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verranhan lihavat nuoret miehet ovat siirtyneet mekkoihin.

Peukku pussilakanaidealle.

Vierailija
9/19 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä taida viitsiä .. edes sinun olemattomien osakkeidesi vuoksi .. 😂🤣

Vierailija
10/19 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi voi ostaa vaikka sisustusjuttuja, tyynyjä, lakanoita, astioita..

Lahjaksikin voi ostaa. 

Vierailija
11/19 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta. Mulla on kotona perittyjä Marimekon lakanoita niin paljon että niillä voisi täyttää kokonaisen norsulauman. Paitoja jne on kanssa muutama lahjana saatu. 

Nellystä en osta mitään koska en osta vaatteita nettikaupoista. 

Vierailija
12/19 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan aina välillä Nellystä, mutta Marimekon kauhtanat kierrän kyllä kaukaa ja pussilakanoita ym saa paljon kauniimpia ja halvempia muualta, joten en osta niitäkään.

Vierailija
13/19 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei Nellyn ja Marimekon tarjonta miellytä, niin omistamani Alphabetin tarjonnasta löytyy mm. Google jota käyttämällä löydätte etsimänne. :) Muistakaa googlettaa ;)

Vierailija
14/19 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peku kirjoitti:

En osta. Mulla on kotona perittyjä Marimekon lakanoita niin paljon että niillä voisi täyttää kokonaisen norsulauman. Paitoja jne on kanssa muutama lahjana saatu. 

Myös H&M on minun yritykseni, joten sinne vaan, jos kivijalkaliikkeestä kiinnostaa ostaa :)

Vierailija
15/19 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peku kirjoitti:

Myös H&M on minun yritykseni, joten sinne vaan, jos kivijalkaliikkeestä kiinnostaa ostaa :)

Kirpparit on mua varten. UUdet vaatteet saadaan anopilta ja nekään ei ole menkkahaukkaa

Vierailija
16/19 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan ostanut Nellystä mitään, ja jos ostan jotain kalliimpaa, ostan yleensä jotain suomalaista. Marimekko ei mene tähän kategoriaan.

Toivottavasti et osta Vallilaa, sillä se on Anne Bernerin firma ja Anne Berner on paha ihminen.

Vierailija
17/19 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et osta Vallilaa, sillä se on Anne Bernerin firma ja Anne Berner on paha ihminen.

Eikö tässä puhuttu vaatteista? En osta Vallilan tekstiileitä, ne on musta rumia.

Vierailija
18/19 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellyä en edes tunne, mutta marimekosta valkoinen mies ei osta yhtään mitään!

Kulkekoon marimekko aivan itse ja yksinään valisemallaan tiellä.

Vierailija
19/19 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, ostan sitten kun Marimekko alkaa tehdä kivannäköisiä vaatteita ja Nellyn tarjonta ei oikein nappaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän