Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi mallit aina lautoja

Vierailija
19.03.2014 |

Suomalaiset naiset ovat vastakohtia kakkosnelosille malleille.Monilla naisilla on rinnat ja takapuoli,onko se väärin ?.Kuka haluaa näyttää lankulta,mitä häh ??

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi en ole kateellinen läski.Pituus 170 cm, paino 58,kuppikoko 80 d.En löydä vaatteita,koska yläosani ei sovi 36 koon mekkoon.Mulla housut 36 ja yläosa 40.

Vierailija
82/121 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen oletus, että jokainen malli pitäisi itseään laihana siksi että haluaisi erityisesti olla laiha? Se nyt vaan kuuluu siihen ja jos on kiinnostunut mallin hommista ja rahasta, niin täytyy olla laiha. Eivät kaikki mallit ole laihoja laihuuden vuoksi, vaan menestymisen.

Turha sen takia on niitä malleja haukkua rumin sanoin laudoiksi. Hauku mielummin niitä, jotka laihuutta vaativat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:08"]Lisäksi en ole kateellinen läski.Pituus 170 cm, paino 58,kuppikoko 80 d.En löydä vaatteita,koska yläosani ei sovi 36 koon mekkoon.Mulla housut 36 ja yläosa 40.

No jos sulla on toi ongelma niin oikeuttaako Se nimittelemään hoikempia?

Vierailija
84/121 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että nainen haluaa rintojen näkyvän mutta eikö se ole tavallaan etu jos takapuoli on huomaamaton? Eikö iso takapuoli ole oikeastaan aika nolo ja jotenkin eläimellinen? Pygmeillähän on tosi iso takapuoli ja ilmeisesti alhaisin ÄO kaikista maailman kansoista. Toki alasti ollessa ja seksissä se iso takapuoli voi olla visuaalinen kiihotin järkevissä rajoissa mutta pullotus arkielämässä? Vähän sama kuin jos miehellä pullottaisi etumus ja vehkeiden muoto piirtyisi housujen läpi. Se on onneksi ehkäistävissä helposti.

-Mies 28v-

Vierailija
85/121 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallien litteä vartalo johtuu siitä, että muotisuunnittelijat osaavat suunnitella vain kaksiulotteisia vaatteita - heti kun joutuisivat tekemään vaatteen, joka istuu kolmiulotteisen kurvikkaalle naiselle, eivät osaa.

On helpompaa ja halvempaa tehdä vaatteita, joissa on kaksi neliömuotoista palaa kangasta, jotka ommellaan kahdesta saumasta yhteen.

Sellaista rättiä voi käyttää vain aivan litteä malli, koska vaate ei istu kenenkään vähänkään "normaalimman" vartalon ylle.

SIKSI.

Vierailija
86/121 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle nro 12,sovi tapaaminen mun kanssa.Voin näyttää luonnolliset tissit koko 80 d sulle.Housujeni koko on 36.Olen laiha ruipelo jolla isot tissit,sitä on monet ihmetelleet.

Vierailija
87/121 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:01"]Malleilla on syömishäiriö tai huumeongelma.

[/quote]

Lähihoitajilla sama juttu.

Vierailija
88/121 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla malleilla ovat sirot luut. Se tulee ilmi jo mittoja otettaessa kun ranteenympärys on 13,7-14 senttiä. Ranteenympärystä on aika vaikeaa laihduttaa tai lihottaa dramaattisesti. Isoluinen laihduttamalla laihduttanut nainen ei ole kaikista esteettisin versio itsestään. Kannattaa suhteuttaa luusto ja paino keskenään sopusuhtaisen tuloksen aikaansaamiseksi.

Vierailija
89/121 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vartalo on vaatesuunnittelijan kannalta melkonen viidakko kun pitäisi saada vaate istumaan hyvin näytöksessä - sillon ei hirveänä ole varaa lähtä duunaan vaatteita isoille ryntäille jotka herättää heti istumisongelmia. Sama muiden muotojen kanssa, ei ole varaa olla lannetta tjsp. (Seurustelen vaatesuunnittelijaopiskelijan kanssa joka kyllä kiroaa näitä laihoja malleja mutta valitettavaa kyllä, helpointahan heille on suunnitella jotain mikä näyttää oletusarvoisesti hyvältä ilman suurempia kikkailuja)

Vierailija
90/121 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:57"]Koska mainitsemasi lauta on yleismaailmallisesti kaikkein halutuin ja seksikkäin vartalotyyppi. Se että olet katellinen läski, ei muuta asiaa sinulle edullisemmaksi.

[/quote]

No ei pidä paikkaansa. Mitä seksikästä on laudassa naisessa? Rinnat ovat melkeimpä tärkeimmät naiseuden merkit.Lauta näyttää mieheltä. Naisella kuuluu olla rinnat. Itse olin aa-"kuppinen" ja todella kärsin. Miehet eivät katsoneetkaan minua päin.Otin d-kupin silikonit ja heti sain huomiota miehiltä ja tunnen olevani seksikäs nainen. Vaatemallit näyttävät androgyyneiltä ja miesmäisiltä. Sen sijaan alastonmalleilla on kunnon tissit. Tämä on fakta.

Vierailija
91/121 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:57"]Koska mainitsemasi lauta on yleismaailmallisesti kaikkein halutuin ja seksikkäin vartalotyyppi. Se että olet katellinen läski, ei muuta asiaa sinulle edullisemmaksi.

[/quote]

Mistä lähtien lauta on ollut naisihanne??? Valoja nyt!!! Tv. B-kuppi

Vierailija
92/121 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi tämä keskustelu mennä isotissiset vastaan pienitissiset.Miehet kertokaa kumpiko kiihottaa enemmän tissitön vai tissillinen? Vai täysin lauta takamus vai muodokas takamus ?

Vierailija
93/121 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:13"]

Sulle nro 12,sovi tapaaminen mun kanssa.Voin näyttää luonnolliset tissit koko 80 d sulle.Housujeni koko on 36.Olen laiha ruipelo jolla isot tissit,sitä on monet ihmetelleet.

[/quote]

Toivottavasti et ole tosissasi. Sinä olet tavallinen hoikka, et mikään alipainoinen mallin laiha, joista luulin sinun puhuvan. Kyllä kai tavallisilla hoikilla tissit on. Ei hoikkuus tarkoita pientä rasvaprosenttia. Vaikka oletkin tavallinen normaalipainoinen niin rasvaprosenttisi on todennäköisesti melko suuri. Tottakai siis sinulla on rinnat.

Tajuatko? Tisseissä on rasvaa. Hoikalla voi olla suuri rasvaprosentti, ei hoikkuus tarkoita rasvattomuutta. Varsinkin kun puhutaan sinun kokoisestasi, eli ihan tavallisesta normaalipainoisesta. Hoikkuus ja tissit eivät ole ihme, et ole millään tavalla erikoinen.

(Ps. noin isolla ympäryskoolla D-kupin tissit eivät näytä kovin isoilta..)

Vierailija
94/121 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:31"]

[/quote]

Toivottavasti et ole tosissasi. Sinä olet tavallinen hoikka, et mikään alipainoinen mallin laiha, joista luulin sinun puhuvan. Kyllä kai tavallisilla hoikilla tissit on. Ei hoikkuus tarkoita pientä rasvaprosenttia. Vaikka oletkin tavallinen normaalipainoinen niin rasvaprosenttisi on todennäköisesti melko suuri. Tottakai siis sinulla on rinnat.

Tajuatko? Tisseissä on rasvaa. Hoikalla voi olla suuri rasvaprosentti, ei hoikkuus tarkoita rasvattomuutta. Varsinkin kun puhutaan sinun kokoisestasi, eli ihan tavallisesta normaalipainoisesta. Hoikkuus ja tissit eivät ole ihme, et ole millään tavalla erikoinen.

(Ps. noin isolla ympäryskoolla D-kupin tissit eivät näytä kovin isoilta..)

[/quote]

Monilla ihmisillä on vaikeuksia ymmärtää tämä :D ei hoikkuus ole rasvattomuutta, vaan jos esim on lihaksia ja tosi TIMMI, niin on rasvaton ja tissit pakostakin pienet. Sitten nää normaalipainoiset hoikat pitävät itseään kävelevinä ihmeinä tisseinensä... 

Vierailija
95/121 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:31"]Miehet kertokaa kumpiko kiihottaa enemmän tissitön vai tissillinen? Vai täysin lauta takamus vai muodokas takamus ?

[/quote]

Ei sillä oikeasti ole väliä. Kunhan ei ole suomalainen nainen niin kelpaa kyllä.

Vierailija
96/121 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo, uskotaan jo! Isot tissit on plussaa. Mutta eikö riitä tieto siitä ja miksi pitää "lautoja" morkata?

Onko joku lauta vienyt miehen, vai miksi viiraa?

Vierailija
97/121 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei 80D ole nykyään iso koko. Tuo on ihan keskikokoa.

Nykyisin monilla on todella pieni ympärys kuten 70, 65, tai 60. Ja kuppikoko G, H, I, J... tai sitten niitä joill on koko tyyliä 105C jne...

Vierailija
98/121 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erilaisia rintsikoita.Kokoja on 80 d 75 dd, 80 d ja 75 e.Ota näistä nyt selvä.Monet on ihmetelleet miten noin laivalla on noin isot tissit.Anteeks kun näin asia vain on nro 28.Mikä sun housujen ja rintsikoiden koko on ? Arvaan 40 ja 75 a tai jopa b,ohoh !!

Vierailija
99/121 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:55"]

Koska rinnat koostuvat pääosin rasvakudoksesta, jota malleilla ei juurikaan ole.

[/quote]

Rinnoissa on n. 1/3 rasvaa.

[/quote]

Oot ihan ulapalla. Rinnat ovat lähes pelkästään läskiä. Rintarauhaskudosta on kaikilla suurin piirtein saman verran. Muulloin kuin imetysaikana se on surkastuneessa tilassa, ja kasvaa kun maitoa alkaa erittyä. Usko jo, rinnat ovat ihan vaan silkkaa rasvaa.

Ne mallitkin pystyvät imettämään, kunhan saavat sen verran läskiä, että pystyvät tulemaan raskaaksi.

Vierailija
100/121 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

:-----------DD no ei todellakaan ole. Yleismaailmallisesti seksikkäin ja halutuin vartalotyyppi on hoikka, mutta kauniisti kurvikas, eli vyötäröllä ja lantiolla on selkeä ero ja tissejäkin löytyy.

http://www.fabzz.com/wp-content/uploads/celebrities/candice-swanepoel/victoria-s-secret-collection/Candice%20Swanepoel%20-%20Victorias%20Secret%20bikini%20Shoot%202011-44.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi