miksi mallit aina lautoja
Suomalaiset naiset ovat vastakohtia kakkosnelosille malleille.Monilla naisilla on rinnat ja takapuoli,onko se väärin ?.Kuka haluaa näyttää lankulta,mitä häh ??
Kommentit (121)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 12:58"]
Normaalipaino, paljon lihaksia, tosi pieni rasvaprosentti, tosi timmi kroppa = pienet tissit
Alipaino, kropassa ei paljon mitään = pienet tissit
Normaalipaino, lihaksia, melko pieni rasvaprosentti, timmi kroppa = keskivertotissit (ei pienet, ei isot)
Normaalipaino, ei lihaksia, iso rasvaprosentti, pehmeä/löysä kroppa = isot tissit
Ylipaino, ei lihaksia, iso rasvaprosentti, pehmeä/löysä kroppa = isot tissit
-------
Jotkut tinkivät kropasta isojen tissien takia, jotkut tinkivät tisseistä timmin kropan takia. Mitä isompi rasvaprosentti, sitä enemmän rasvaa tisseissäkin.
[/quote]
Näin se menee. Ainoat poikkeukset löytyvät niistä, joilla on iso rasvaprosentti, mutta silti pienet tissit. Pienen rasvaprosentin omaavista ei löydy isotissisiä, ei ole mahdollista mitenkään.
Mulla oli alipainoisenakin (Bmi 17) isot rinnat. Jouduin käymään mammografiassa silloin ja lausunnossa lukee, että rinnoissa runsaasti rasvaa. Missään muualla sitä ei juurikaan ollut.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:18"]
Mulla oli alipainoisenakin (Bmi 17) isot rinnat. Jouduin käymään mammografiassa silloin ja lausunnossa lukee, että rinnoissa runsaasti rasvaa. Missään muualla sitä ei juurikaan ollut.
[/quote]
No kiva juttu? Rasvaprosenttisi oli suuri.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:19"]
[/quote]
[/quote]
No niin varmaan olikin. Tämä olikin vastaus tähän "Alipaino, kropassa ei paljon mitään = pienet tissit". Se rasva näkyi vain rinnoissa, ei missään muualla, vaikka varmaan sitä oli hirvittäästi muuallakin kehossa.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:08"]Lisäksi en ole kateellinen läski.Pituus 170 cm, paino 58,kuppikoko 80 d.En löydä vaatteita,koska yläosani ei sovi 36 koon mekkoon.Mulla housut 36 ja yläosa 40.
[/quote]
Ymmärrän, omppuvartalo on muutenkin tosi epäterveellinen :( en todellakaan haluaisi olla sinä/tuon näköinen!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:19"]
[/quote]
[/quote]
No niin varmaan olikin. Tämä olikin vastaus tähän "Alipaino, kropassa ei paljon mitään = pienet tissit". Se rasva näkyi vain rinnoissa, ei missään muualla, vaikka varmaan sitä oli hirvittäästi muuallakin kehossa.
[/quote]
Kirjoitin ehkä vähän huonosti. Tarkoitin nimittäin sellaisia todella selvästi alipainoisia, en juuri ja juuri normaalipainon alapuolella olevia. 18,5 on normaalipaino ja 17 on "vain" hieman normaalipainoa alhaisempi.
Enkä oikein usko, että tissisi olivat suuret. Ehkä laihaan kroppaasi verrattuna hieman isot, mutten usko niiden olleen oikeasti suuret.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:08"]Lisäksi en ole kateellinen läski.Pituus 170 cm, paino 58,kuppikoko 80 d.En löydä vaatteita,koska yläosani ei sovi 36 koon mekkoon.Mulla housut 36 ja yläosa 40.
[/quote]
Ymmärrän, omppuvartalo on muutenkin tosi epäterveellinen :( en todellakaan haluaisi olla sinä/tuon näköinen!
[/quote]
Omppuvartalolle ei mahdu koon 36 mahan kohdalta
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:13"]
Sulle nro 12,sovi tapaaminen mun kanssa.Voin näyttää luonnolliset tissit koko 80 d sulle.Housujeni koko on 36.Olen laiha ruipelo jolla isot tissit,sitä on monet ihmetelleet.
[/quote]
Isot tissit? 80D? Eihän ne ole isoja nähneetkään!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:13"]
Sulle nro 12,sovi tapaaminen mun kanssa.Voin näyttää luonnolliset tissit koko 80 d sulle.Housujeni koko on 36.Olen laiha ruipelo jolla isot tissit,sitä on monet ihmetelleet.
[/quote]
[/quote]
Mulla on 80 D ja kyllä nämä ovat valtavat. Ihan Triumphin liivejä käytän. Kaikki tuijottaa, lääkärit kommentoi että onpas valtavat, kaverit kutsuu megalolloksi jne jne jne. D-kuppi on erittäin suuri povi ihan taulukoidenkin mukaan. Bmi on mulla 22.
Jos D ei ole iso, niin onko esim. B-kuppi sisäänpäin kasvanut sun logiikalla???? Nimittäin taulukon mukaan b on normaali povi.
Normaalipaino, paljon lihaksia, tosi pieni rasvaprosentti, tosi timmi kroppa = pienet tissit
Paitsi että mulla on ollut vähän lihaksia, korkea rasvaprosentti, ylipaino ja SILTI pienet tissit...80AA
Laihduin ja sitten 70A/75AA lerput.
Normaalipaino, lihaksia, melko pieni rasvaprosentti, timmi kroppa = keskivertotissit (ei pienet, ei isot)
Normaalipaino, ei lihaksia, iso rasvaprosentti, pehmeä/löysä kroppa = isot tissit
-------
Jotkut tinkivät kropasta isojen tissien takia, jotkut tinkivät tisseistä timmin kropan takia. Mitä isompi rasvaprosentti, sitä enemmän rasvaa tisseissäkin.
[/quote]
Nää on D-kupin tissit. Musta aika isot!
http://www.hymy.fi/s/mediagallery/w278e7d51-fdd3-457e-976a-e89157700d01.JPG
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 11:49"]66, näin se on. Naisen mielestä ihannekroppa naisella: 175/40 ei rintoja, ei persettä.
Miehen mielestä: Kurvikas(iso povi, hoikka vyötärö, muodokas peppu) normaalipaino
[/quote]
suomessa vaihtoehtona vaan ei ole alempaa, vaan vaihtoehdot on toi naisen ihannekroppa, ja omenavartalo. Useimmat miehet ottaisivat ylemmän.
[/quote]
Kyllä löytyy pilvin pimein kurvikkaita ja normaalipainoisia naisia. Ja kukaan TERVEJÄRKINEN mies ei huoli kävelevää luurankoa mikä on jos on 175/40. Luuta ja nahkaa.
[/quote] saisko kuvaa?? Luomu sit myös.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:13"]
[/quote]
[/quote]
Mulla on 80 D ja kyllä nämä ovat valtavat. Ihan Triumphin liivejä käytän. Kaikki tuijottaa, lääkärit kommentoi että onpas valtavat, kaverit kutsuu megalolloksi jne jne jne. D-kuppi on erittäin suuri povi ihan taulukoidenkin mukaan. Bmi on mulla 22.
Jos D ei ole iso, niin onko esim. B-kuppi sisäänpäin kasvanut sun logiikalla???? Nimittäin taulukon mukaan b on normaali povi.
[/quote] jos rinnanympärys on 80 niin et ole laiha, ehkä jopa ylipainoinen riippuen pituudestasi. Tosin veikkaan että käytät väärän kokoisia liivejä ja oikea kokosi on esim 70DD mikä on iso.
Minua vaivaa malleissa enemmän henkiset ominaisuudet.Kertokaa ensiksikin,miksi mallien ilmeet näytöksissä onmelkein poikkeuksetta kärsivät,tylyt tai zombiemaiset.Ennen muinoin kun mallikouluja johtivat Sanelma Vuorre ja kohuttukin Taabe Slioor,mallit olivat kauniita ja hymyileviä,toki vakaviakin mutta ei tahdottomia nukkeja.He kävelivät kauniisti,vaatteet olivat sellaisia,että olisi voinut pukea ylleen.Eihän noistanykyisistä muuta kuin joutuisi putkaan yleisellä paikalla.Miksi mallien kengissä täytyy olla sairaan korkeatkorot,ne eivät näytä yhtään kauniilta.Luonnotonta koikkelehtimista portaiden alastulo,ennen mallit melkein liukuivat normaaleilla korkeakorkoisilla kengillä.Nykyään joka tuutista tulee korkokenkien vaaroista,mallit kulkevat järjettömillä pylväillä.Kerran katsoin tv:stä,miten malleja ajettiin esitykseen kuin karjalaumaa,näytti orjajoukolta.TOIVON ASIALLISTA VASTAUSTA.EN OLE KATEELLINEN,OLEN MYÖHÄISKESKI-IÄSSÄ.
Tissit sitä ja tätä.Mitä sanotte minusta.Olenlihonut kahdessatoissa vuodessa 10 kiloa,en koskaan ole ollut mikään hoikkammutta nyt olen lievän ja reilumman ylipainon rajalla.Mutta tissit,ne ovatjust ja just b-koko.Ympärys 85.On todella pukeutumisongelmia,leningeissä on koossani yläosaa Pamelalle ja tämä avarien kaula-aukkojen aika on turhauttavaa.No en minä sitä tissivakoakaipaile,mutta sanon sen että aina iso rasvaprosentti ei takaa isoja rintoja.
Kuunnelkaapas minun kauniita strategisia mittojani! Rinnanympärys 105cm, vyötärö 70cm, lantio 104cm! Sanoisin että kroppani on kaunis vaikka käytänkin koon 40 vaatteita ja rasvaprosenttini on iso ja normaalipainon ylärajoilla olen..
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:13"]
[/quote]
Anteeksi, mutta vikaa taitaa olla enemmän korvien välissä jos kuvittelet, että "kaikki tuijottavat ja ..."
Aika outoja kavereita, jos tuo koko on jo heidän mielestään megalollot. Kun tässä mietin tuntemieni ihmisten tiedossani olevia kuppikokoja, ei tule mieleen kuin edesmennyt äitini, joka käytti kuppikokoa B. Tyttärilläni on ollut jo teini-iässä vähintään C, eli sen otoksen perusteella pikemminkin D olisi normaali, megalollot ne joille ei edes löydy normaalikaupasta liivejä.
Ympärysmittakin vaikuttaa, eli mitä isompi ympärysmitta sitä suurempi kuppi, vaikka kirjain olisi sama. Mutta olisko tuon lainauksen kirjoittajalla se tilanne, että käyttää liian pieniä liivejä (kuten suuri osa isorintaisista) ja siksi tissit näyttävät suuremmilta kuin ovatkaan kun tursuavat yli?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:26"]Nää on D-kupin tissit. Musta aika isot!
http://www.hymy.fi/s/mediagallery/w278e7d51-fdd3-457e-976a-e89157700d01.JPG
[/quote]
No D-kuppi on iso, ihan virallisen taulukonkin mukaan.
Tämä on jälleen kerran oiva osoitus siitä, kuinka laihoja saa haukkua ja lytätä vaikka kuinka paljon.
Uskokaa jo, jotkut on luonnostaan pitkiä, laihoja, "lautoja" - raskauksien ja synnytystenkin jälkeen.
Toivoisin asennemuutosta ap:lle ja muille, minun tyttäreni kasvaa myös pitkänä, laihana ja mahdollisesti "lautanakin", ja en toivoisi kenenkään toitottavan hänen olevan epänaisellinen tai "lauta". Meitä naisia ja tyttöjä on niin moneen. Laiha "lauta" on ihan yhtä aito oma itsensä kuin pyöreä isorintainen.
-------
[/quote]
Suunnilleen näin. Onhan niitä aina poikkeuksiakin. Jokatapauksessa, mitä helvetin väliä sillä on? Ihan oikeasti, ettekö voi vaan laihojen, pienirintaisten, isokokoisten, isorintaisten ihmisten antaa olla mitä on! :D Jos et ole tyytyväinen itseesi niin tee sille jotain!