Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa ensi kertaa sängyssä, mies suoriutui huonosti

Vierailija
19.03.2014 |

Olen tapaillut pari viikkoa itseäni kahta vuotta nuorempaa poikaa.
Hän on todella suloinen ja mukava ja herttainen tapaus. Olen itse 24 ja hä 22. No hänellä ei kuulemma ole koskaan ollut tyttöystävää, mutta kai sentäs seksikumppaneita? En sitä tohtinut kysyä.

No ensimmäinen kertamme sängyssä meni sitten aika penkin alle.
Pojalla ei oikein seisonut kun kondomia piti laittaa päälle. Ja sitten se siinä vähän lötkähtikin kesken kaiken. Hän sanoi syyn johtuvan lievestä humalatilasta. Onkohan näin? En tiedä haluanko enää uudestaa harrastaa seksiä hänen kanssaan, jos se taas lörpähtää, ja saan tuntea itseni jotenkin huonoksi.

Voisinhan toki pyytää häntä käymään sp-testeissä, niin sitten voisimme olla ilman kumia, mutta en jotenkin kehtaa sitäkään tehdä. :D

Ja huom. en ole synnyttänyt, joten syyn ei pitäisi johtua ainakaan siitä, että olisin löysä kuin velhon hiha... :D

auttakaaa!

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:30"]

Voi sitä olla löysä synnyttämätönkin. Mutta ehkä pojua jännitti?

[/quote]

No en kyllä varmasti ole, hyvä kun sormi mahtuu! Ei vaan, olen harrastanut muutenkin viimeisen viiden vuoden aikana about 20 kertaa seksiä, etten voi mitenkään olla mikään messuhalli.

Ja minä muuten myös stimuloin miestä runkkaamalla, että ei tämä kyllä nyt hyvältä vaikuta.

[/quote]

Vaihda vanhempaan mieheen joka osaa hommat ....

Vierailija
42/68 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos toista jännittää ensimmäisellä kerralla, ja on vielä humalatilaakin, niin älä nyt vielä hätiköi. Seksi voi muuttua vielä vaikka kuinka hyväksi. Ei miehetkään mitään koneita ole.

Nimimerkillä olisin menettänyt paljon, jos olisin hylännyt miehen sen takia, että ensimmäisellä seksikerralla esiintyy jännitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä suoriuduit? Olitko aktiivinen, rohkea, aistikas, hellä ja raju?

Vierailija
44/68 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et vaan kiinnosta sitä miestä. Yritti seksiä todennäköisesti velvollisuudentunnosta sun kanssa.

Vierailija
45/68 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvi kysymyksiä "23".! Minä olen reilu kolmekymppinen poikamies ja en tapaa hyppiä kukasta kukkaan ja edellisestä kerrasta kun harrastin seksiä on kulunut jo hetki aikaa. En voi kieltää, etteikö hieman jännittäisi, jos päätysin parin viikonkin tapailun jälkeen harrastamaan seksiä. (Sanokaa vain kylmäksi ja hitaasti lämpiäväksi)

Haluaisin nyt kysyä, että mistä ajatus, että automaattisesti oletetaan, että miehen tulee "osata  seksiä"?

Minulle ainakin seksi on muutakin kuin yhdyntä. Ja korjatkaa jos olen väärässä, mutta minulle on jäänyt mielikuva, että kaikki naiset eivät -kuten ei varmasti miehetkäään- pidä vain yhdestä kaikkien tietämästä ns. "oikeasta -tavasta" harrastaa seksiä, vaan makuja on vähintään yhtä monta kuin on harrastajaa.

Jos olen väärässä ja  joku tietää, mikä on se taika anteeksi tapa tai keino, jolla kaikki naiset saa nauttimaan seksistä, niin kertokaa ihmeessä.

Vierailija
46/68 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nuorempien ongelmia... Pojalla lopahti seisokki ja se on vielä vähän liian lyhytkin. Kuulostaa ap siltä ettet ole täysillä mukana tässä jutussa. Ei kai silloin kannata es harrastaa seksiä?

Vierailija
47/68 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap provoilee. Ei tähän maailmanaikaan kukaan, ei edes vasta 24-vuotias, tiedä seksistä, erotiikasta ja rakastelusta noin vähän. 

Vierailija
48/68 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä jännitti? Aika monilla miehillä jännittää uuden naisen (jos ovat kovasti rakastuneita jo...) kanssa. Ja tiedän omasta ja parin kaverinkin jutuista, että se menee ohi, kun mies rentoutuu. Nyt voit miettiä, että onko kyse oikeasta ongelmasta vai onko takana tavallaan kohteliaisuus eli mies on niin hulluna suhun, että menee paniikkiin..

Vierailija
49/68 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 07:16"]

Ap provoilee. Ei tähän maailmanaikaan kukaan, ei edes vasta 24-vuotias, tiedä seksistä, erotiikasta ja rakastelusta noin vähän. 

[/quote]

Kyllä tietää, mutta kuten parikertaa on sanottu,  niin aivoissa se seksi tapahtuu. Koen itseni varsinaiseksi alfaurokseksi mutta olen joutunut tilanteisiin että minulla on huono erektio tai ei ollenkaan. Esimerkiksi yhtä tyttöä riisuessani kohtuullisen kokoiset rinnat putosivat lattialle topattujen liivien mukana. Ei siinä rakastelusta tullut mitään sillä kerralla kun minua oli petetty. Myöhemmin olin päässyt tuon asian yli ja seksi oli hyvää.

Vierailija
50/68 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tärkein seksielin on aivot. Mieskin tarvitsee henkistä yhteyttä.

[/quote]

Mitä sitä paskaa. Mies on panokone ja innostuu jokaisesta naisesta automaattisesti - muutoin homo. Ja seksi - vastoin muita virheellisiä käsityksiä - on nimenomaan suoritusta.

Vierailija
51/68 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xxxxx

Vierailija
52/68 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat eri kokoisia jo 18-vuotiaana, syvyys ja leveys eri ja palautuvat synnytyksestä ennalleen.

Vierailija
53/68 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat eri kokoisia jo 18-vuotiaana, syvyys ja leveys eri ja palautuvat synnytyksestä ennalleen.

Jos naisella on kovin pieni ja miehellä iso niin naiselle tulee mustelmia. Pitäisi siis löytää sopivan kokoinen puoliso.

Vierailija
54/68 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomit on ikävän kliinisiä suojia eikä sellaiseen pukeutuminen ole ollenkaan kiihottavaa. Jos on muutenkin hermostunut ei se ole ihme jos kanki ei pysy kovana koko aikaa.

Vierailija
55/68 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella on kovin pieni ja miehellä iso niin naiselle tulee mustelmia. Pitäisi siis löytää sopivan kokoinen puoliso.

En omasta koostani tiedä, mutta jos miehellä on 14 cm niin on oikein hyvä.

Vierailija
56/68 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondomit on ikävän kliinisiä suojia eikä sellaiseen pukeutuminen ole ollenkaan kiihottavaa. Jos on muutenkin hermostunut ei se ole ihme jos kanki ei pysy kovana koko aikaa.

Moni vaihtaa nykyään paljon kumppaneita. Herpes tarttuu myös oireettomana ja se tarttuu myös kondomin kanssa, samoin kondylooma. Kondylooma aiheuttaa lapsettomuutta käsittääkseni.

Vierailija
57/68 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ja mun miehellä oli pari v sitten täsmälleen samanlainen tilanne, ja miehellä tosiaan ei ollut yhtään seksikokemusta, tämä selvisi kyllä aika pian :) Alussa tosiaan jännitys varsinkin vei stondista ja humalassa ei tullut mitään. Toi on miehelle tosi kova paikka ja siinä ei ainakaan kumppanin negatiivinen suhtautuminen asiaan auta. Nyt ollaan oltu pari vuotta yhdessä ja nykyään seksi on hyvää ja sujuu ongelmitta. :) Harjoitus tekee mestarin! <3

Ja mielummin sitä ottaa kumppanin, jolla ei ole seksitauteja, herpes on ikuinen.

Vierailija
58/68 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA!

Vierailija
59/68 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 11:01"]

Justiin kaveri näytti videon jossa Lähi-idän mies lykki sillä "isolla" aasia perseeseen. Meinasin oksentaa :(

Tarkoittanet tuolla aasilla suomalaista läskipersettä jolla säälittävät riipputissit sekä maharöllykkä roikkuu polvissa. Eli henkilökuva av-lehmästä.

Näin se meni oikeesti. Yritin olla hienotunteinen av valaita kohtaan

Mitä me naiset voitaisiin sanoa jos mies on lyhyt tai kalju?

No, itselle kelpaa samanpituinen mies kuin mitä itse olen ja kaljukin käy.

Vierailija
60/68 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justiin kaveri näytti videon jossa Lähi-idän mies lykki sillä "isolla" aasia perseeseen. Meinasin oksentaa :(

Tarkoittanet tuolla aasilla suomalaista läskipersettä jolla säälittävät riipputissit sekä maharöllykkä roikkuu polvissa. Eli henkilökuva av-lehmästä.

Ja sinä itse miehenä olet vähintään 180 cm pitkä, tuuhea tukkainen, palkka vähintään 5000 brutto kuukaudessa ja ikä alle 35- vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä