Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa ensi kertaa sängyssä, mies suoriutui huonosti

Vierailija
19.03.2014 |

Olen tapaillut pari viikkoa itseäni kahta vuotta nuorempaa poikaa.
Hän on todella suloinen ja mukava ja herttainen tapaus. Olen itse 24 ja hä 22. No hänellä ei kuulemma ole koskaan ollut tyttöystävää, mutta kai sentäs seksikumppaneita? En sitä tohtinut kysyä.

No ensimmäinen kertamme sängyssä meni sitten aika penkin alle.
Pojalla ei oikein seisonut kun kondomia piti laittaa päälle. Ja sitten se siinä vähän lötkähtikin kesken kaiken. Hän sanoi syyn johtuvan lievestä humalatilasta. Onkohan näin? En tiedä haluanko enää uudestaa harrastaa seksiä hänen kanssaan, jos se taas lörpähtää, ja saan tuntea itseni jotenkin huonoksi.

Voisinhan toki pyytää häntä käymään sp-testeissä, niin sitten voisimme olla ilman kumia, mutta en jotenkin kehtaa sitäkään tehdä. :D

Ja huom. en ole synnyttänyt, joten syyn ei pitäisi johtua ainakaan siitä, että olisin löysä kuin velhon hiha... :D

auttakaaa!

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velhon hiha?

Vierailija
22/68 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä olla löysä synnyttämätönkin. Mutta ehkä pojua jännitti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:30"]

Voi sitä olla löysä synnyttämätönkin. Mutta ehkä pojua jännitti?

[/quote]

No en kyllä varmasti ole, hyvä kun sormi mahtuu! Ei vaan, olen harrastanut muutenkin viimeisen viiden vuoden aikana about 20 kertaa seksiä, etten voi mitenkään olla mikään messuhalli.

Ja minä muuten myös stimuloin miestä runkkaamalla, että ei tämä kyllä nyt hyvältä vaikuta.

Vierailija
24/68 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tehkö seksistä suoritusta, vaan pitäkää mukavaa alastonta hupia :) Varmasti jännittää tuollaisessa tilanteessa itse kutakin..

Joten sanoisin, että anna ehdottomasti pojalle uusi tilaisuus..jos tyyppi noin niinku muuten kiinnostaa :)

Vierailija
25/68 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on hänessä myös yksi huono puoli, on aika lyhyt. Tosin minua ainakin 10-15 senttiä pidempi mutta lyhyt kuitenkin. Olenko liian kriittinen?

Vierailija
26/68 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorta miestä jännittää -> tunnet itsesi jotenkin huonoksi

Asia on sitten sillä selvä, senjoriitta!

Vierailija
27/68 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:35"]

No on hänessä myös yksi huono puoli, on aika lyhyt. Tosin minua ainakin 10-15 senttiä pidempi mutta lyhyt kuitenkin. Olenko liian kriittinen?

[/quote]

Olet.

Vierailija
28/68 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olet.

Vierailija
29/68 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä neuvoja olet saanut. TUTUSTUKAA paremmin toisiinne älkääkä heti hypätkö sinne sänkyyn. Kyllä luonto ajaa tikanpojan puuhun, älä hätäile ;)

t. hieman vanhempi täti

Vierailija
30/68 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko sitten itse oikea himokas petipeto ja täydellinen naitava? Jos sinä olit totaalisen tyrmäävä ja ylitsevuotavan taitava (tuskin...), ehkä poikaa alkoi arveluttaa, miksi hän on sängyssä tuollaisen horon kanssa.

Yhdelläkään aikuisella naisella ei ole niin kireä rako, että vain sormi mahtuisi.

Vierailija
31/68 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi meni pieleen, ja syytät siitä vain ja ainoastaan miestä? Siihen puuhaan ja varsinkin sen onnistumiseen tarvitaan aina kahta.

Vierailija
32/68 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla myös täysin kokematon. Siinä ei ole mitään outoa, kaikki eivät vain löydä helposti seuraa jos on esim ujo. Kai olitte puhuneet seksiasioista ennen kuin menitte sänkyyn? Niinhän ne aikuiset tekevät...

Vierailija
33/68 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:56"]

Seksi meni pieleen, ja syytät siitä vain ja ainoastaan miestä? Siihen puuhaan ja varsinkin sen onnistumiseen tarvitaan aina kahta.

[/quote]

No kuinka voin koskettelemalla penistä ja pussailemalla miehen kroppaa sen enempää vaikuttaa hepin seisovuuteen? Kerro vinkkejä, kun noin kommentoit.

ap

Vierailija
34/68 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:00"]

[/quote]

No kuinka voin koskettelemalla penistä ja pussailemalla miehen kroppaa sen enempää vaikuttaa hepin seisovuuteen? Kerro vinkkejä, kun noin kommentoit.

ap

[/quote]

Tärkein seksielin on aivot. Mieskin tarvitsee henkistä yhteyttä.

Vierailija
35/68 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei seksi toimi, niin kannattaa ettiä joku toinen poitsu! toi lörpähdys kuulostaa pahalta: itse olin suhteessa suunnilleen saman ikäsen kanssa jonka kanssa seksi muuten luisti, mutta herralla lörpähti joka kerta kesken kaiken! Se oli mulle moodkiller kun piti lopettaa aina kesken tai yrittää hinkata sitä ylös niin ettei koskaan voinut tietää, jatkuuko hommat vai ei... Ton ikäisellä kuitenkin pitäis seistä reippaasti. Elämäntavoilla saattaa olla vaikutusta, tällä mun partnerilla oli pari kiloa ylipainoa, ei liikkunut yhtään, tupakoi ja söi roskaa. Ja vaikka olikin luonteeltaan aivan ihana niin eihän siitä mitään tullut kun sänkypuuhat oli aina niin... mitä ne nyt sattuivat sillä kertaa olemaan.

Vierailija
36/68 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:00"]

[/quote]

ap

[/quote]

Aivot? Miten kohtelit häntä henkisesti? Tiesitkö, että aivot on ihmisen tärkein seksielin? Jos siinä päässä on töykeyttä, ylimielisyyttä tms. niin oot aikamoinen turn off

Vierailija
37/68 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ansaitse häntä selkeästikään. Move on

Vierailija
38/68 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:58"]

Mies voi olla myös täysin kokematon. Siinä ei ole mitään outoa, kaikki eivät vain löydä helposti seuraa jos on esim ujo. Kai olitte puhuneet seksiasioista ennen kuin menitte sänkyyn? Niinhän ne aikuiset tekevät...

[/quote]

No ei kun 24-vuotias ei tohtinut... Pippeliä sit kyllä uskaltaa puristella

Vierailija
39/68 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusetusta koko homma.

Vierailija
40/68 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olet todellakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi