Miehen kanssa ensi kertaa sängyssä, mies suoriutui huonosti
Olen tapaillut pari viikkoa itseäni kahta vuotta nuorempaa poikaa.
Hän on todella suloinen ja mukava ja herttainen tapaus. Olen itse 24 ja hä 22. No hänellä ei kuulemma ole koskaan ollut tyttöystävää, mutta kai sentäs seksikumppaneita? En sitä tohtinut kysyä.
No ensimmäinen kertamme sängyssä meni sitten aika penkin alle.
Pojalla ei oikein seisonut kun kondomia piti laittaa päälle. Ja sitten se siinä vähän lötkähtikin kesken kaiken. Hän sanoi syyn johtuvan lievestä humalatilasta. Onkohan näin? En tiedä haluanko enää uudestaa harrastaa seksiä hänen kanssaan, jos se taas lörpähtää, ja saan tuntea itseni jotenkin huonoksi.
Voisinhan toki pyytää häntä käymään sp-testeissä, niin sitten voisimme olla ilman kumia, mutta en jotenkin kehtaa sitäkään tehdä. :D
Ja huom. en ole synnyttänyt, joten syyn ei pitäisi johtua ainakaan siitä, että olisin löysä kuin velhon hiha... :D
auttakaaa!
Kommentit (68)
Voi sitä olla löysä synnyttämätönkin. Mutta ehkä pojua jännitti?
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:30"]
Voi sitä olla löysä synnyttämätönkin. Mutta ehkä pojua jännitti?
[/quote]
No en kyllä varmasti ole, hyvä kun sormi mahtuu! Ei vaan, olen harrastanut muutenkin viimeisen viiden vuoden aikana about 20 kertaa seksiä, etten voi mitenkään olla mikään messuhalli.
Ja minä muuten myös stimuloin miestä runkkaamalla, että ei tämä kyllä nyt hyvältä vaikuta.
Älkää tehkö seksistä suoritusta, vaan pitäkää mukavaa alastonta hupia :) Varmasti jännittää tuollaisessa tilanteessa itse kutakin..
Joten sanoisin, että anna ehdottomasti pojalle uusi tilaisuus..jos tyyppi noin niinku muuten kiinnostaa :)
No on hänessä myös yksi huono puoli, on aika lyhyt. Tosin minua ainakin 10-15 senttiä pidempi mutta lyhyt kuitenkin. Olenko liian kriittinen?
Nuorta miestä jännittää -> tunnet itsesi jotenkin huonoksi
Asia on sitten sillä selvä, senjoriitta!
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:35"]
No on hänessä myös yksi huono puoli, on aika lyhyt. Tosin minua ainakin 10-15 senttiä pidempi mutta lyhyt kuitenkin. Olenko liian kriittinen?
[/quote]
Olet.
[/quote]
Olet.
Hyviä neuvoja olet saanut. TUTUSTUKAA paremmin toisiinne älkääkä heti hypätkö sinne sänkyyn. Kyllä luonto ajaa tikanpojan puuhun, älä hätäile ;)
t. hieman vanhempi täti
Olitko sitten itse oikea himokas petipeto ja täydellinen naitava? Jos sinä olit totaalisen tyrmäävä ja ylitsevuotavan taitava (tuskin...), ehkä poikaa alkoi arveluttaa, miksi hän on sängyssä tuollaisen horon kanssa.
Yhdelläkään aikuisella naisella ei ole niin kireä rako, että vain sormi mahtuisi.
Seksi meni pieleen, ja syytät siitä vain ja ainoastaan miestä? Siihen puuhaan ja varsinkin sen onnistumiseen tarvitaan aina kahta.
Mies voi olla myös täysin kokematon. Siinä ei ole mitään outoa, kaikki eivät vain löydä helposti seuraa jos on esim ujo. Kai olitte puhuneet seksiasioista ennen kuin menitte sänkyyn? Niinhän ne aikuiset tekevät...
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:56"]
Seksi meni pieleen, ja syytät siitä vain ja ainoastaan miestä? Siihen puuhaan ja varsinkin sen onnistumiseen tarvitaan aina kahta.
[/quote]
No kuinka voin koskettelemalla penistä ja pussailemalla miehen kroppaa sen enempää vaikuttaa hepin seisovuuteen? Kerro vinkkejä, kun noin kommentoit.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:00"]
[/quote]
No kuinka voin koskettelemalla penistä ja pussailemalla miehen kroppaa sen enempää vaikuttaa hepin seisovuuteen? Kerro vinkkejä, kun noin kommentoit.
ap
[/quote]
Tärkein seksielin on aivot. Mieskin tarvitsee henkistä yhteyttä.
Jos ei seksi toimi, niin kannattaa ettiä joku toinen poitsu! toi lörpähdys kuulostaa pahalta: itse olin suhteessa suunnilleen saman ikäsen kanssa jonka kanssa seksi muuten luisti, mutta herralla lörpähti joka kerta kesken kaiken! Se oli mulle moodkiller kun piti lopettaa aina kesken tai yrittää hinkata sitä ylös niin ettei koskaan voinut tietää, jatkuuko hommat vai ei... Ton ikäisellä kuitenkin pitäis seistä reippaasti. Elämäntavoilla saattaa olla vaikutusta, tällä mun partnerilla oli pari kiloa ylipainoa, ei liikkunut yhtään, tupakoi ja söi roskaa. Ja vaikka olikin luonteeltaan aivan ihana niin eihän siitä mitään tullut kun sänkypuuhat oli aina niin... mitä ne nyt sattuivat sillä kertaa olemaan.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:00"]
[/quote]
ap
[/quote]
Aivot? Miten kohtelit häntä henkisesti? Tiesitkö, että aivot on ihmisen tärkein seksielin? Jos siinä päässä on töykeyttä, ylimielisyyttä tms. niin oot aikamoinen turn off
Et ansaitse häntä selkeästikään. Move on
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:58"]
Mies voi olla myös täysin kokematon. Siinä ei ole mitään outoa, kaikki eivät vain löydä helposti seuraa jos on esim ujo. Kai olitte puhuneet seksiasioista ennen kuin menitte sänkyyn? Niinhän ne aikuiset tekevät...
[/quote]
No ei kun 24-vuotias ei tohtinut... Pippeliä sit kyllä uskaltaa puristella
[/quote]
Olet todellakin.
Velhon hiha?