Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa ensi kertaa sängyssä, mies suoriutui huonosti

Vierailija
19.03.2014 |

Olen tapaillut pari viikkoa itseäni kahta vuotta nuorempaa poikaa.
Hän on todella suloinen ja mukava ja herttainen tapaus. Olen itse 24 ja hä 22. No hänellä ei kuulemma ole koskaan ollut tyttöystävää, mutta kai sentäs seksikumppaneita? En sitä tohtinut kysyä.

No ensimmäinen kertamme sängyssä meni sitten aika penkin alle.
Pojalla ei oikein seisonut kun kondomia piti laittaa päälle. Ja sitten se siinä vähän lötkähtikin kesken kaiken. Hän sanoi syyn johtuvan lievestä humalatilasta. Onkohan näin? En tiedä haluanko enää uudestaa harrastaa seksiä hänen kanssaan, jos se taas lörpähtää, ja saan tuntea itseni jotenkin huonoksi.

Voisinhan toki pyytää häntä käymään sp-testeissä, niin sitten voisimme olla ilman kumia, mutta en jotenkin kehtaa sitäkään tehdä. :D

Ja huom. en ole synnyttänyt, joten syyn ei pitäisi johtua ainakaan siitä, että olisin löysä kuin velhon hiha... :D

auttakaaa!

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanhempaakin miestä jännittää. Mun miestä jännitti ekat 2-3kk, vaikka ei kokematon ollut. En antanut periksi enkä leimannut heti alkuunsa. Onneksi en.

Vierailija
62/68 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on impotentti. Aseksuaaleille super löytö. Muiden kannattaa kiertää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin annettiin lähinnä käsihoidot puolin toisin ekalla kerrallamme kun molempia jänskätti niin paljon. Se oli kivaa!

Vierailija
64/68 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo. Ei noin tyhmää naista olekkaan.

Mutta jos on niin ehkä vika onkin sinussa. Pillusi voi olla messuhalli vaikka et olisi ikinä tehnyt mitään. Ja muutenkin surkea niin kyllä siinä halut menee miehellä.

65/68 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättäkää se kumi. Ei ole pahempaa fiiliksen tappajaa, kun ruveta kesken kaiken laittaa jotakin kumia päälle.

Vierailija
66/68 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on

- naisen ongelmat kostumisessa ja orgasmin saamisessa ovat aina miehen vika

- miehen ongelmat erektion ylläpitämisessä tai orgasmin saamisessa ovat aina miehen vika

Naisen omalla toiminnalla ei ole eikä voi olla mitään vaikutusta seksin onnistumiseen.

Vierailija
67/68 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värkkisi haisi luotaantyöntävälle ja oli ajamaton.

Koita siinä sitten laittaa sinne mitään. 🤮

Vierailija
68/68 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:30"]

Voi sitä olla löysä synnyttämätönkin. Mutta ehkä pojua jännitti?

No en kyllä varmasti ole, hyvä kun sormi mahtuu! Ei vaan, olen harrastanut muutenkin viimeisen viiden vuoden aikana about 20 kertaa seksiä, etten voi mitenkään olla mikään messuhalli.Ja minä muuten myös stimuloin miestä runkkaamalla, että ei tämä kyllä nyt hyvältä vaikuta.

Voit olla silti hyvinkin löysä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän