Lapsen vatsatauti, koska lääkäriin?
Kuinkahan kauan tässä uskaltaa kotosalla olla.. Lapsi 4v aloitti rajun oksentamisen 16 tuntia sitten ja 4 tuntia sitten nousi vielä kuumekin. Juotavaa mennyt n. 6 dl, mitään syötävää ja suoloja en ole saanut menemään muutakuin floridalin muodossa n. 1,5 dl. Lapsi on vain maannut ja välillä nukkunut koko 16 tuntia, ei jaksa olla pystyssä. On virtsannut kerran 24 tunnin aikana ja huulet ovat melko kuivat. Vatsa kramppaa, luulen että on nyt noroa. Lapsi on myös ärtyisä. Ei ole kuitenkaan huolestuttavan Veltto ja jaksaa kiinnostua jonkinverran piirretyistä.
Missä kohtaa tulisi ottaa yhteyttä lääkäriin? Ajattelin että jos aamulla on vielä samassa kunnossa eikä tokene laittamaan suuhunsa mitään eikä käy pissalla, niin sitten soittaisin terveyskeskukseen.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 21:01"]Kyllä mä herättäisin juomaan muutaman kerran yön aikana. Paranemista sinne! Toivottavasti oksentelu on nyt ohi ja lapsi alkaa voimistua.
[/quote]
Kiitoksia, sitä minäkin toivon! Täytyy herätellä välillä juomaan.
Kyllä mä herättäisin juomaan muutaman kerran yön aikana. Paranemista sinne! Toivottavasti oksentelu on nyt ohi ja lapsi alkaa voimistua.