Suomi hylkäsi Jumalan
ja haureus kukoistaa. Avionrikkojat, abortit, juoppous ja tuoreimpana homoseksuaalisuuden synnin etujen ajaminen lasten edun edelle.
Luuletteko että Jumala puolustaa teitä kun Venäjä hyökkää Suomeen? Ehei. Ei tällä kertaa!
Viime sodissa ihmiset rukoilivat kirkoissa ja Jumala kuuli.
Mutta nyt!
--Me tiedämme, ettei Jumala kuule syntisiä; vaan joka on jumalaapelkääväinen ja tekee hänen tahtonsa, sitä hän kuulee.--Joh. 9:31
vaan teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne, ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuule. --Jesaja 59:2
Jos minulla olisi vääryys sydämessäni, ei Herra minua kuulisi. --Psalmi 66:18
Kommentit (72)
Minkä jumalan? Ai sen mielikuvitusolennon, joka keksittiin vähän yli pari tuhatta vuotta sitten? Sen, jonka nimissä ihmiset voi vapaasti moralisoida muita, niin ettei tarvitse nähdä sitä tikkua omassa silmässään?
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 17:34"]
Pannaan joka divisioona rukoilemaan kirkkoihin niin varmaan Venäjän armeijan hyökkäykset pysähtyy vaikka yksikään mies ei ole etulinjassa??
Just joo, hihhuli.
[/quote]Ei se rukoilu mitään auta jos ei ole ensin tehty parannusta... was my point.
Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,
19. sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut.
20. Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa,
21. koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
22. Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet
23. ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.
24. Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
25. nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
26. Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
27. samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
28. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
29. He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
30. ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
31. vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;
32. jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.
Roomalaiskirje 1
14. Sillä kun pakanat, joilla ei lakia ole, luonnostansa tekevät, mitä laki vaatii, niin he, vaikka heillä ei lakia ole, ovat itse itsellensä laki
15. ja osoittavat, että lain teot ovat kirjoitetut heidän sydämiinsä, kun heidän omatuntonsa myötä-todistaa ja heidän ajatuksensa keskenään syyttävät tai myös puolustavat heitä -
16. sinä päivänä, jona Jumala on tuomitseva ihmisten salaisuudet Kristuksen Jeesuksen kautta, minun evankeliumini mukaan.
Room.2 14-16
No ei kovin hyvin mennyt jumalan kanssa viime sodissakaan, kun Suomi ne kerran hävisi.
kaikki, niin hyvin juutalaiset kuin kreikkalaiset, ovat synnin alla,
10. niinkuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan,
11. ei ole ketään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa;
12. kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on, ei yhden yhtäkään.
13. Heidän kurkkunsa on avoin hauta, kielellänsä he pettävät, kyykäärmeen myrkkyä on heidän huultensa alla;
14. heidän suunsa on täynnä kirousta ja katkeruutta.
15. Heidän jalkansa ovat nopeat vuodattamaan verta,
16. hävitys ja kurjuus on heidän teillänsä,
17. ja rauhan tietä he eivät tunne.
18. Ei ole Jumalan pelko heidän silmäinsä edessä."
19. Mutta me tiedämme, että kaiken, minkä laki sanoo, sen se puhuu lain alaisille, että jokainen suu tukittaisiin ja koko maailma tulisi syylliseksi Jumalan edessä;
20. sentähden, ettei mikään liha tule hänen edessään vanhurskaaksi lain teoista; sillä lain kautta tulee synnin tunto.
21. Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia,
22. se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.
23. Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
Room.3 9-23
Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.Room 6:23
ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".-Mark 1:15
Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."-Joh. 3:36
Mitä pahaa Jumalan hylkäämisessä muka on? Keskiverto kristittykin on hylännyt tuhansia ihmisen keksimiä jumalia, kuten esim. Zeus, Odin, Amun-Ra, Ukko Ylijumala jne.
lukeeko kukaan muka edes noita tähän kirjoitettuja raamatun säkeitä? Mä en ainakaan lukenut yhtäkään....
Onneksi jumala on ainoastaan ihmisen mielikuvituksen tuotos, luojan kiitos (sic).
Ai no niinpä se olikin. Jumala auttoi suomalaisia tappamaan venäläisiä. Ei muuta ku ryssiltä suolet pellolle ja aivot kans, joutivat kärventyä panssarivaunuihinsa, ihan oikein että Jumala auttoi suomalaisia tappamaan venäläisten äitien poikia, venäläisiä perheenisiä. Kiitos Jumala. Ihana ja rakastava Jumala, eikö niin?
Sellaista ihmistä ei olekaan, joka ei rukoile kun Kalashnikovin piippu osoittaa kohti. Siinä äkkiä unohtuu huoraaminen yms. ja ollaan yllättävän nöyrää.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 17:52"]lukeeko kukaan muka edes noita tähän kirjoitettuja raamatun säkeitä? Mä en ainakaan lukenut yhtäkään....
[/quote]
No tuskin lukee. Eikä kyllä kannatakaan.
Siksi Putin menestyy niin hyvin. Moni uskoo, että itse Jumala lähetti Putinin johtamaan Venäjää.
Katsokaa! Täysin absurdia: venäläiset ovat kuin moderneja ristiretkeläisiä tuolla Ukrainassakin:
http://www.kyivpost.com/media/images/2014/03/02/p18hvvr5bb1e69lch125v10lkvhn4/big.jpg
31. Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32. Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33. Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34. Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35. Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36. minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37. Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38. Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39. Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40. Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41. Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42. Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43. minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44. Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45. Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
46. Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Evankeliumi Matteuksen mukaan 25:31-46
Jos uskovaiset käyttäis rukoiluun ja kaikenlaiseen haahuiluun ja palvontamenojen viettämiseen kuluttamansa ajan kärsivien auttamiseen, pelastuisi varmaan miljoonia lapsia nälkäkuolemalta. Vaan kun ei kiinnosta.
Jos uskikset oikeasti seuraisivat Jeesuksen oppeja, he antaisivat kirkot ja seurakuntatalot yms riuratuspaikat asunnottomille, realisoisivat kirkon jättiomaisuutta ja laittaisivat pystyyn soppatykkejä köyhille, jakaisivat kehitysmaissa ilmaisia kortsuja jne. Luuletteko oikeasti että teidän Jumalanne katsoo hyvällä tuota touhuanne? Tyhjää lässytystä päivät pääksytysten, jos helvetti olisi olemassa, te löpisijät sinne ekana menisitte.
Pannaan joka divisioona rukoilemaan kirkkoihin niin varmaan Venäjän armeijan hyökkäykset pysähtyy vaikka yksikään mies ei ole etulinjassa??
Just joo, hihhuli.