Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomi hylkäsi Jumalan

Vierailija
19.03.2014 |

ja haureus kukoistaa. Avionrikkojat, abortit, juoppous ja tuoreimpana homoseksuaalisuuden synnin etujen ajaminen lasten edun edelle.

Luuletteko että Jumala puolustaa teitä kun Venäjä hyökkää Suomeen? Ehei. Ei tällä kertaa!

Viime sodissa ihmiset rukoilivat kirkoissa ja Jumala kuuli.

Mutta nyt!

--Me tiedämme, ettei Jumala kuule syntisiä; vaan joka on jumalaapelkääväinen ja tekee hänen tahtonsa, sitä hän kuulee.--Joh. 9:31

vaan teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne, ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuule. --Jesaja 59:2

Jos minulla olisi vääryys sydämessäni, ei Herra minua kuulisi. --Psalmi 66:18

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 17:28"]

ja haureus kukoistaa. Avionrikkojat, abortit, juoppous ja tuoreimpana homoseksuaalisuuden synnin etujen ajaminen lasten edun edelle.

[/quote]

Jaa. Ekä tuo on teidän uskovien ongelma. Olen ateisti, enkä ole koskaan käynyt vieraissa tai tehnyt aborttia. en myöskään juopottele, vaikkakin käytän alkoholia vähäisissä määrin. En ole edes homostellut, mutta siinä en näe mitään väärää.

[/quote]Raamattu sanoo että jokainen on tehnyt syntiä.

Oletko koskaan valehdellut? Oletko varastanut? Oletko vihannut veljeäsi? Silloin olet murhaaja Jumalan mittapuun mukaan. Kovat standardit nääs, joita kukaan ihminen ei pysty täyttämään. Tässä sitten tulee kuvaan mukaan Jeesus Kristus. Usko Häneen ja tee parannus niin pelastut.

Vierailija
62/72 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

byhyy.

Jospa käytettäisiin järkeä, tehtäisiin kovasti töitä, pidettäisiin kiinni ihmisoikeuksista, kohdeltaisiin toisiamme hyvin ja harkittaisiin mahdollisesti sitä natoa?

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 21:25"]

Jospa te ateistit/vapaa-ajattelijat menisitte itse sinne omienne joukkoon.

Keskustelun otsikkonahan on "Suomi hylkäsi Jumalan" (siis isolla J:lla).

Eikö teille mitenkään löydy sopivampia foorumeja, räksyttävät raukat !!! ??? :D:D:D 

[/quote]

Kummat hänet hylkäsivät, ateistit vai uskovaiset?  

Vierailija
64/72 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Jumala hylkää lestat jos ne ei saa pedofiilejään kuriin. Jeesushan sanoi "sen minkä teet yhdelle minun pienimmistäni sen teet minulle". Tuskin se pedo oikeasti edes katuu, jos samaa touhua jatkaa vuosia, ensin raiskaa tyttäret ja sitten tyttärentyttäret. Jos tuollainen ei helvettiin joudu niin kuka sitten? Kyllä siinä homouden synti on aika pientä.

Vierailija
65/72 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs aloittaja ja muut raamattuun uskovat ovat omassa elämässään toteuttaneet kohdan Luukas 12:33? Vai tekevätkö he taas niin, että poimivat raamatusta ne kohdat, jotka sopivat omaan ajatusmaailmaan, ja loput on sellaisia, joita ei syystä tai toisesta tarvitse noudattaa?

Vierailija
66/72 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisäni haavoittui sodassa, Karjalan kannaksella vakavasti. Hän eivätkä kaverit menettäneet uskoaan missään vaiheessa. Miehet rukoilivat paljon noina vaikeina aikoina. Monikaan ei valitettavasti nöyrry rukoilemaan kuin vasta tosipaikan edessä. Suomi elää yltäkylläisyydessä eikä koe tarvitsevansa Jumalan apua.

Olen perinyt tuon uskonlahjan ja voin varmuudella vakuuttaa, että monet rukoukseni on kuultu. Elmäni ihanimmat asiat ovat rukousvastauksia!:)

Vierailija
67/72 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä sitä AV:lla roikutaan :D Menkää kuulkaa keskustelemaan sen jonkin valitsemanne jumalan kanssa ja antakaa meidän maallisten olla omissa oloissamme. Tuskinpa meistä kukaan mitään pelastuksen sanomaa teiltä on kaipaamassa.

Vierailija
68/72 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina pahin hätä asioista on niillä, joilla on vankin usko jumalaan?

Ei kovin turvaa tuovalta vaikuta.

Vierailija
69/72 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VL-lahko on vähän arveluttava monellakin tapaa. Olen tukemassa erästä heidän suurperheensä nuorta, jota on paljon kiusattu ja hyväksikäytetty juuri omien taholta. Näissä valtavissa mammuttiperheissä on paljon ongelmia ja häpeällistä toimintaa, joka ei päivänvaloa kestä.

Uskokaa, toivokaa ja rukoilkaa hyvät ihmiset! Terveesti, ilman harhaoppisia lahkoja!

Vierailija
70/72 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 17:28"]

Luuletteko että Jumala puolustaa teitä kun Venäjä hyökkää Suomeen? Ehei. Ei tällä kertaa!

Viime sodissa ihmiset rukoilivat kirkoissa ja Jumala kuuli.

Mutta nyt!

--Me tiedämme, ettei Jumala kuule syntisiä; vaan joka on jumalaapelkääväinen ja tekee hänen tahtonsa, sitä hän kuulee.--Joh. 9:31

vaan teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne, ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuule. --Jesaja 59:2

Jos minulla olisi vääryys sydämessäni, ei Herra minua kuulisi. --Psalmi 66:18

[/quote]

Joojoo syö lääkkees ja mee kertomaan lääkärille noista harhoistasi. Ei ole olemassa mitään jumalaa tai muitakaan satuolentoja vaikka niin kuvitteletkin.

Vierailija
71/72 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon siihen, että maailmankaikkeudessa on olemassa sellainen asia kuin "jumala", mutta tässä ketjussa ei puhuta hänestä, vaan kristittyjen satuolennosta.

Vierailija
72/72 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa te ateistit/vapaa-ajattelijat menisitte itse sinne omienne joukkoon.

Keskustelun otsikkonahan on "Suomi hylkäsi Jumalan" (siis isolla J:lla).

Eikö teille mitenkään löydy sopivampia foorumeja, räksyttävät raukat !!! ??? :D:D:D