Suomi hylkäsi Jumalan
ja haureus kukoistaa. Avionrikkojat, abortit, juoppous ja tuoreimpana homoseksuaalisuuden synnin etujen ajaminen lasten edun edelle.
Luuletteko että Jumala puolustaa teitä kun Venäjä hyökkää Suomeen? Ehei. Ei tällä kertaa!
Viime sodissa ihmiset rukoilivat kirkoissa ja Jumala kuuli.
Mutta nyt!
--Me tiedämme, ettei Jumala kuule syntisiä; vaan joka on jumalaapelkääväinen ja tekee hänen tahtonsa, sitä hän kuulee.--Joh. 9:31
vaan teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne, ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuule. --Jesaja 59:2
Jos minulla olisi vääryys sydämessäni, ei Herra minua kuulisi. --Psalmi 66:18
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 17:59"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 17:52"]lukeeko kukaan muka edes noita tähän kirjoitettuja raamatun säkeitä? Mä en ainakaan lukenut yhtäkään....
[/quote]
No tuskin lukee. Eikä kyllä kannatakaan.
[/quote]Sinullekin tiedoksi että
10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.---Fil.2:10-11
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 17:58"]
Sellaista ihmistä ei olekaan, joka ei rukoile kun Kalashnikovin piippu osoittaa kohti. Siinä äkkiä unohtuu huoraaminen yms. ja ollaan yllättävän nöyrää.
[/quote]
Vitut. Minä ainakin kauhuissani pyytäisin että henkeni säästettäisiin. Satuolennolla heitän vesilintua.
Miten se Jumala muka suomalaisia auttoi sodassa? Aika heikosti, kun menetettiin niin paljon alueita, ihmisiä kuoli ja vammautui, tuli orpoja ja invalideja, sotaleskiä, kotinsa menettäneitä, oli köyhyyttä ja kurjuutta. Aika heikko esitys.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 18:11"]
Jos uskovaiset käyttäis rukoiluun ja kaikenlaiseen haahuiluun ja palvontamenojen viettämiseen kuluttamansa ajan kärsivien auttamiseen, pelastuisi varmaan miljoonia lapsia nälkäkuolemalta. Vaan kun ei kiinnosta.
Jos uskikset oikeasti seuraisivat Jeesuksen oppeja, he antaisivat kirkot ja seurakuntatalot yms riuratuspaikat asunnottomille, realisoisivat kirkon jättiomaisuutta ja laittaisivat pystyyn soppatykkejä köyhille, jakaisivat kehitysmaissa ilmaisia kortsuja jne. Luuletteko oikeasti että teidän Jumalanne katsoo hyvällä tuota touhuanne? Tyhjää lässytystä päivät pääksytysten, jos helvetti olisi olemassa, te löpisijät sinne ekana menisitte.
[/quote]NIin, kaikki eivät suinkaan kuulu ev.lut-kirkkoon joka on aika kauaksi ajautunut Raamatun sanomasta. Eikä Jumala sitä katso hyvällä siinä olet oikeassa. Raamatussa esim. on uskovien kaste, lapsikaste on harhaoppi.
Miksi rukoilisin missään tilanteessa Jumalaa, kun en siihen usko? Sama kuin rukoilisin Shivaa tai Allahia, yhtä pöljää.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 18:16"]
Miten se Jumala muka suomalaisia auttoi sodassa? Aika heikosti, kun menetettiin niin paljon alueita, ihmisiä kuoli ja vammautui, tuli orpoja ja invalideja, sotaleskiä, kotinsa menettäneitä, oli köyhyyttä ja kurjuutta. Aika heikko esitys.
[/quote]Älä viitsi edes vitsailla vakavalla asialla. Sinä nautit nyt Suomen elintasosta vertaa sitä Venäjän vastaavaan. Mieti sitä vaihtoehtoa.
Ihan samalla tavalla te hellarit voisitte auttaa hädänalaisia, jos vain viitsisitte, mutta ei kun oma perse on etusijalla. Miten te eroatte muista uskovista? Ette mitenkään, samaa tyhjänlöpisijäporukkaa.
En vitsaile, kyllä tuo kaikki sanomani on ihan totta. Teillä uskovaisilla on taito hukata olennainen ja vetäytyä raamatun suojiin, josta ette kuitenkaan mitään ymmärrä.
Joh 12:48
Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 18:11"]
Jos uskovaiset käyttäis rukoiluun ja kaikenlaiseen haahuiluun ja palvontamenojen viettämiseen kuluttamansa ajan kärsivien auttamiseen, pelastuisi varmaan miljoonia lapsia nälkäkuolemalta. Vaan kun ei kiinnosta.
Jos uskikset oikeasti seuraisivat Jeesuksen oppeja, he antaisivat kirkot ja seurakuntatalot yms riuratuspaikat asunnottomille, realisoisivat kirkon jättiomaisuutta ja laittaisivat pystyyn soppatykkejä köyhille, jakaisivat kehitysmaissa ilmaisia kortsuja jne. Luuletteko oikeasti että teidän Jumalanne katsoo hyvällä tuota touhuanne? Tyhjää lässytystä päivät pääksytysten, jos helvetti olisi olemassa, te löpisijät sinne ekana menisitte.
[/quote]
Kyllä uskovat tekevät paljonkin hyväntekeväisyystyötä.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 18:25"]
Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.
[/quote]
Sillä totisesti minä sanon nyt teille: PAINUKAA HIHHULIT VITTUUN.
Mites ruotsalaisten käy, nehän on jo muuttaneet sen lakinsa? Eikö Jumala niille tee mitään? Miksi se vaan suomalaisia vainoaa? Miksei ne muut maat (joita on jo montakymmentä) jotka on hyväksyneet sukupuolineutraalin avioliittolain saa mitään rangaistusta? Espanja esim. Ruotsin lisäksi. Vai väitätkö sä nyt että Suomi on jotenkin valittu kansa?
Jeesus perkele sentään !. Sama kun uskoisi joulupukkiin.Totuus tulee ilmi kun kuolee,mitään taivasta ei ole,kaikki vaan loppuu.Uskovaiset on kieroja ja moraalittomia ja pervoja.Yksikin tuttuni sai töitä huijaamalla ja sitä ollaan niin uskovaisia että.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 18:25"]
[/quote]
Ja lorem ipsum!
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 19:41"]Jeesus perkele sentään !. Sama kun uskoisi joulupukkiin.Totuus tulee ilmi kun kuolee,mitään taivasta ei ole,kaikki vaan loppuu.Uskovaiset on kieroja ja moraalittomia ja pervoja.Yksikin tuttuni sai töitä huijaamalla ja sitä ollaan niin uskovaisia että.
[/quote]Totta on, että uskovaisetkin tekevät syntiä ja ihan kaikki ihmiset. Vl-uskovaisilla on se ero muihin ihmisiin verrattuna, että he ovat armahdettuja syntisiä. Ja tämän armahduksen he ovat saaneet uskomalla synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Tämä evankeliumi on vieläkin tarjolla ja vl.t rukoilevat ihan ihan kaikkien ihmisten puolesta ,että he saisivat parannuksen armon. Ei ole niin suurta syntistä kelle Jumalan armo ei kuuluisi. Kun saa omat syntinsä anteeksi, sydämeen laskeutuu rauha ja ilo. Sitä kiittää ja rakastaa Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä kuin itseään. Jeesus on sanonut ,että rakkaudesta teidät maanpäällä tunnetaan. Ja Jeesus on kehottanut ,että pitäkäät keskenänne rakkaus. Jumalan vastustaja on perkele joka yrittää saada mahdollisimman paljon ihmisiä itseään kumartamaan. Se yrittää kaiken keinoin ,että kukaan ei pääsisi Jumalanvaltakuntaan eli uskoisi syntejään anteeksi. Sitä paholaista ei kannata kuunnella koska se on valehtelija. Jos kuulet Jumalan äänen ,älä paaduta sydäntäsi vaan ole ahkera ja tee parannus. Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita Rauhanyhdistyksen seuroihin!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 22:15"]
Vai antaako Jumala abortit, homoliitot ja avioerot, puhumattakaan pedofiliasta tai murhista, anteeksi koska ihmiset käyvät tarpeeksi kirkossa?
[/quote]Synnit saa anteeksi katumalla ja kääntymällä synnin tieltä pois ja uskomalla Kristuksen sovitustyöhön ristillä.
Pelastut kun tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja sydämessäsi uskot että Jumala herätti hänet kuolleista!
Tämän jälkeen sitten seurataan Jeesusta ja luetaan Raamattua, jotta opitaan tuntemaan Jumalan tahto elämässä. Kun syntyy uudesti ylhäältä Jumala antaa uuden elämän ja kaikki on uutta tästä lähtien. Vanha mies synteineen naulataan ristille ja kuolee. Ei eletä enää lihan himoja noudattaen vaan Jumalan tahtoa, Hengen kuljettamana.
19. Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
20. epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
21. kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.
22. Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
23. Sellaista vastaan ei ole laki.
24. Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.--Gal 5:19-24
[/quote]
Eli loppujen lopuksi mainitsemillasi aborteilla, homoliitoilla, avioeroilla taikka murhilla tai pedofilialla ei olekaan mitään merkitystä sen suhteen, että Suomi hylkäsi Jumalan, vaan sillä, että suomalaiset eivät käy kirkossa pyytämässä anteeksi näitä syntejään. Miksi siis mainitsit ne esimerkkeinä Jumalan hylkäämisestä? Eikö sinun olisi pitänyt sanoa, että Suomi hylkäsi Jumalan kun ei käy enää kirkossa tai ei rukoile syntejään anteeksi?
Ateistina mä niin nautin, kun nämä umpijesuiitat pilaa normiuskovaistenkin maineen :) Mitä enemmän paasaatte tälläisiä älyttömyyksiä, sitä nopeammin pääsemme Suomessakin eroon tiettyjen uskontokuntien suosimisesta ja uskomusten määrittelemistä laeista.
Suomessa, kuten muissakin länsi/hyvinvointimaissa luopumus on ilmeinen. Niin kauan, kun hyvinvointi on näin huipussaan, eivät ihmiset kaipaa Jumalaa.
Täällä rehottaa ahneus ja välinpitämättömyys!
Sen sijaan köyhissä maissa, kuten Kiina, Korea ja monet muut Aasian maat alkavat uskomaan. Unohtamatta monia köyhiä Afrikan valtioita, joissa Raamatun opetukset otetaan ilolla vastaan!
Totta on, että monilla kaikkein alkeellisimmilla alkuperäiskansoilla on jo esim. nämä 10 käskyä käytössään ihan vaistomaisesti.
Rukoilla voi kotonaankin. Kirkkorukoukset ovat enempi sellaista ulkokultaisuutta,
kuten muukin kirkon meininki nykyään. En perusta niistä pappien ekumeeneista!
Usko on ennen muuta sydämen asia!
Tuumii ent. päihderiippuvainen
Joo, kyllä ne abortit ja homoksi syntyminen ihan kauheasti liittyy sotaan...
Miksi teillä on noin paskamainen, ahdasmielinen Jumala?