Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käly ja sen myymä FitLine, grrr

Vierailija
19.03.2014 |

Kälyni myy näitä tuotteita ja menee hermot kun se ei kerta kaikkiaan usko kun sanon ei kiitos häne tuote-esittely illoilleen. On kutsunut minut  jo ainakin 10 kertaa ja olen kohteliaasti kieltäytynyt, ja sanonut ihan suoraan että ne ovat liian hintavia minulle. Tai oikeastaan käly on kutsunut vain muutaman kerran mutta anoppi joka toimii kälyn langarina (käly asuu kauempana), kutsuu minua uudelleen ja uudelleen ja kun kieltäydyn niin hän loukkaantuu. Tiedän joo että olisi helpompi  vaan mennä sinne iltaan kuuntelemaan sitä, mutta toisaalta tiedän että niitä ylipuheita kuunnellessa taipuisin luultavimmin kuitenkin ostamaan niitä vaikka ei olisi varaa. Myös lapsillemme anoppi lobbaa kovasti näitä juomia, ja pienempi kinuaakin minulta säännöllisesti että miksi ei voida ostaa niitä. No ehkä siksi kun vuosikulutuksen hinta per hlö on vajaa 1000 euroa! 

Raivostuttaa kun tämä käly touhottaa niistä myös FB:ssä kuinka maailma pelastuu kun niitä käyttää ja kuinka kiitollinen hän on että hän on ne "löytänyt"! Ja samalla yrittää antaa piikkiä meille muille kuolevausille kuinka typeriä olemme kun enme ymmärrä omaa parastamme..ihan kuin olisi uskoon tullut, Argh!

ja uskon että ovat varmasti hyviä tuotteita mutta en kuitenkaan usko että ne parantavat kaikki mahdolliset vaivat kuten käly väittää. jos joku sanoo että on väsynyt, niin saman tien vastauksena että pitää ottaa fitlinea, ja jos johonkin lihakseen sattuu niin aina siihen auttaa fitline. 

Kiitos että sain purkautua..

Kommentit (372)

Vierailija
241/372 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:14"] Onneks aloin käyttämään itse aineita ennenkuin liityin edes tuonne foorumille, ei voi puhua aivopesusta =)   Ensinnäkin se sokerimäärä on edelleen se vajaa omena päivässä.  Ja nämä tuotteet onkin tarkoitettu niille, joilla on kehonsa kanssa jotakin ongelmaa, oli se sitten mitä tahansa. Sinulla ei ilmeisesti näin ole. En ole itsekään aikonut loppuikääni syödä näitä vaan saada itseni ensin kuntoon. Näiden avulla opetellaan se oikea tapa syödä, kun päästään eroon ylimääräisistä himoista. [/quote] Aika epätodennäköistä. Itselläni oli myös ongelma ylipainoisena suklaan ja muiden herkkujen kanssa. Kyllä, minulla on ollut näitä ongelmia myös, en sitä kieltänyt. Mutta ensimmäinen askel oli pistää se sokerin tulo katki. Sokeriin nimittäin kehittyy riippuvuus(siitä se herkkujen mässääminen osittain johtuu). Hedelmissä sitä on juuri sen verran kuin ihminen tarvitsee. Toki niitäkin pitää syödä kohtuudella. Eli pidän epätodennäköisenä että sokeririippuvuudesta pääsee eroon sokerilla. [/quote] Ja tästä päästään fitlinen olemassa olon tarkoitukseen. Hoidetaan sokeririippuvuutta terveystuotteeksi naamioidulla sokerilla ja lisäaineilla. Syntyy riippuvuus kyseiseen tuotteeseen ja asiakas jatkaa ostamista.

[/quote] Jos riippuvuus syntyy, niin se syntyy siitä, että tuote vaikuttaa. Siitäkin on lähipiirissä kokemusta.

Vierailija
242/372 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:14"]

Onneks aloin käyttämään itse aineita ennenkuin liityin edes tuonne foorumille, ei voi puhua aivopesusta =)

Ensinnäkin se sokerimäärä on edelleen se vajaa omena päivässä.  Ja nämä tuotteet onkin tarkoitettu niille, joilla on kehonsa kanssa jotakin ongelmaa, oli se sitten mitä tahansa. Sinulla ei ilmeisesti näin ole.

En ole itsekään aikonut loppuikääni syödä näitä vaan saada itseni ensin kuntoon. Näiden avulla opetellaan se oikea tapa syödä, kun päästään eroon ylimääräisistä himoista.

[/quote]

Aika epätodennäköistä. Itselläni oli myös ongelma ylipainoisena suklaan ja muiden herkkujen kanssa. Kyllä, minulla on ollut näitä ongelmia myös, en sitä kieltänyt. Mutta ensimmäinen askel oli pistää se sokerin tulo katki. Sokeriin nimittäin kehittyy riippuvuus(siitä se herkkujen mässääminen osittain johtuu). Hedelmissä sitä on juuri sen verran kuin ihminen tarvitsee. Toki niitäkin pitää syödä kohtuudella. Eli pidän epätodennäköisenä että sokeririippuvuudesta pääsee eroon sokerilla.

[/quote] Nimenomaan! Ja niin tässä tehdäänkin.  Hyvä hyvä, alat päästä asian ytimeen. Samoin tehdään suolan suhteen, molemmissa nollatoleranssi kehokuurilla.

[/quote]

Miten kyseessä on nollatoleranssi sokerin suhteen jos tuotteessa on sokeria? 

[/quote] Koska tuotteessa ei ole lisättyä sokeria, vaan hedelmäsokeria juuri sen verran, mitä keho tarvitsee toimiakseen. Vajaan omenan verran. (josko jo...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/372 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lainata enää noita solkotuksiasi.
Vastaa vain tähän.
Mikä sydämen palo sinulla on puolustaa monen kymmenen viestin verran fitlinen tuotteita ellet ole myyjä?

Vierailija
244/372 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:10"] [quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:44"] Tapasin tänään puolitutun vanhemman henkilön. Tuli puheeksi chroni tautini ja heti alkoi myyntipuheet. Ko. tuotteen pitäisi parantaa oireeni. Meinas itku tulla ku kerto kk satsin maksavan 88€. Ei paljo raskis maksella kun on ollut 5 vuotta sairaslomalla ja kutoutustuet hylätty. T. 5-vuotta, >300 päivää/vuosi, 7-25 kertaa/päivä, vessassa [/quote] Jos sanot sille, että tuotteet on sulle liian kalliita, niin sitten se alkaa pommittaa sua yötä päivää. Koettaa värvätä sinutkin myyjäksi, sillä ole just oikeanlainen tyyppi myyjäksi (kato, tarinat myy!). Saat työskennellä kotisohvalta ja asiakkaat maksaa sun käyttämät öljyt ja vitamiinit ja rahaa tulee kuin roskaa, etkä parin vuoden päästä ole enää köyhä ja kipeä. Eli verkosto vie sinulta viimeisetkin rahat :)  [/quote] Miksei mua ole kukaan värvännyt myyjäksi? Olen käyttänyt näitä 7 kk. Olen saanut ainoastaan asiantuntevaa opastusta matkani varrella. [/quote] Saisit vaan vahinkoa aikaiseksi.

[/quote] Totta! Onneksesi en ole koskaan ollut kiinnostunut minkään valtakunnan myyntihommista.
[/quote]
Miten niin minun onneni? Olisiko paremminkin fitlinen onneksi? :D

Vierailija
245/372 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:33"]

En jaksa lainata enää noita solkotuksiasi. Vastaa vain tähän. Mikä sydämen palo sinulla on puolustaa monen kymmenen viestin verran fitlinen tuotteita ellet ole myyjä?

[/quote] Koska ärsyttää tälläiset mutu-jutut, joita totuutena heitetään. AV:lta niin tuttua, niin tuttua kauraa.

Vierailija
246/372 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:14"] Onneks aloin käyttämään itse aineita ennenkuin liityin edes tuonne foorumille, ei voi puhua aivopesusta =)   Ensinnäkin se sokerimäärä on edelleen se vajaa omena päivässä.  Ja nämä tuotteet onkin tarkoitettu niille, joilla on kehonsa kanssa jotakin ongelmaa, oli se sitten mitä tahansa. Sinulla ei ilmeisesti näin ole. En ole itsekään aikonut loppuikääni syödä näitä vaan saada itseni ensin kuntoon. Näiden avulla opetellaan se oikea tapa syödä, kun päästään eroon ylimääräisistä himoista. [/quote] Aika epätodennäköistä. Itselläni oli myös ongelma ylipainoisena suklaan ja muiden herkkujen kanssa. Kyllä, minulla on ollut näitä ongelmia myös, en sitä kieltänyt. Mutta ensimmäinen askel oli pistää se sokerin tulo katki. Sokeriin nimittäin kehittyy riippuvuus(siitä se herkkujen mässääminen osittain johtuu). Hedelmissä sitä on juuri sen verran kuin ihminen tarvitsee. Toki niitäkin pitää syödä kohtuudella. Eli pidän epätodennäköisenä että sokeririippuvuudesta pääsee eroon sokerilla. [/quote] Ja tästä päästään fitlinen olemassa olon tarkoitukseen. Hoidetaan sokeririippuvuutta terveystuotteeksi naamioidulla sokerilla ja lisäaineilla. Syntyy riippuvuus kyseiseen tuotteeseen ja asiakas jatkaa ostamista.

[/quote] Jos riippuvuus syntyy, niin se syntyy siitä, että tuote vaikuttaa. Siitäkin on lähipiirissä kokemusta.

[/quote]
Aivan varmasti. Tuotteen vaikutus näkyy hyvin selvästi sinussakin.

Vierailija
247/372 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:23"] [quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:10"] [quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:44"] Tapasin tänään puolitutun vanhemman henkilön. Tuli puheeksi chroni tautini ja heti alkoi myyntipuheet. Ko. tuotteen pitäisi parantaa oireeni. Meinas itku tulla ku kerto kk satsin maksavan 88€. Ei paljo raskis maksella kun on ollut 5 vuotta sairaslomalla ja kutoutustuet hylätty. T. 5-vuotta, >300 päivää/vuosi, 7-25 kertaa/päivä, vessassa [/quote] Jos sanot sille, että tuotteet on sulle liian kalliita, niin sitten se alkaa pommittaa sua yötä päivää. Koettaa värvätä sinutkin myyjäksi, sillä ole just oikeanlainen tyyppi myyjäksi (kato, tarinat myy!). Saat työskennellä kotisohvalta ja asiakkaat maksaa sun käyttämät öljyt ja vitamiinit ja rahaa tulee kuin roskaa, etkä parin vuoden päästä ole enää köyhä ja kipeä. Eli verkosto vie sinulta viimeisetkin rahat :)  [/quote] Miksei mua ole kukaan värvännyt myyjäksi? Olen käyttänyt näitä 7 kk. Olen saanut ainoastaan asiantuntevaa opastusta matkani varrella. [/quote] Saisit vaan vahinkoa aikaiseksi. [/quote] Totta! Onneksesi en ole koskaan ollut kiinnostunut minkään valtakunnan myyntihommista. [/quote] Miten niin minun onneni? Olisiko paremminkin fitlinen onneksi? :D

[/quote] Tai minkä tahansa muun tuotteen, jonka myyjäksi alkaisin. Mutta toisaalta, mulla on siltikin voittajafiilis tämänkin ketjun jälkeen ;=)

Vierailija
248/372 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:33"]

En jaksa lainata enää noita solkotuksiasi. Vastaa vain tähän. Mikä sydämen palo sinulla on puolustaa monen kymmenen viestin verran fitlinen tuotteita ellet ole myyjä?

[/quote] Koska ärsyttää tälläiset mutu-jutut, joita totuutena heitetään. AV:lta niin tuttua, niin tuttua kauraa.
[/quote]
Paraskin puhumaan mutu-jutuista :-----D

Vierailija
249/372 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:28"] [quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:14"] Onneks aloin käyttämään itse aineita ennenkuin liityin edes tuonne foorumille, ei voi puhua aivopesusta =)   Ensinnäkin se sokerimäärä on edelleen se vajaa omena päivässä.  Ja nämä tuotteet onkin tarkoitettu niille, joilla on kehonsa kanssa jotakin ongelmaa, oli se sitten mitä tahansa. Sinulla ei ilmeisesti näin ole. En ole itsekään aikonut loppuikääni syödä näitä vaan saada itseni ensin kuntoon. Näiden avulla opetellaan se oikea tapa syödä, kun päästään eroon ylimääräisistä himoista. [/quote] Aika epätodennäköistä. Itselläni oli myös ongelma ylipainoisena suklaan ja muiden herkkujen kanssa. Kyllä, minulla on ollut näitä ongelmia myös, en sitä kieltänyt. Mutta ensimmäinen askel oli pistää se sokerin tulo katki. Sokeriin nimittäin kehittyy riippuvuus(siitä se herkkujen mässääminen osittain johtuu). Hedelmissä sitä on juuri sen verran kuin ihminen tarvitsee. Toki niitäkin pitää syödä kohtuudella. Eli pidän epätodennäköisenä että sokeririippuvuudesta pääsee eroon sokerilla. [/quote] Ja tästä päästään fitlinen olemassa olon tarkoitukseen. Hoidetaan sokeririippuvuutta terveystuotteeksi naamioidulla sokerilla ja lisäaineilla. Syntyy riippuvuus kyseiseen tuotteeseen ja asiakas jatkaa ostamista. [/quote] Jos riippuvuus syntyy, niin se syntyy siitä, että tuote vaikuttaa. Siitäkin on lähipiirissä kokemusta.   [/quote] Aivan varmasti. Tuotteen vaikutus näkyy hyvin selvästi sinussakin.

[/quote] Kiitos=)

Vierailija
250/372 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 10:55"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 10:48"] [quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 10:27"] Mikä on cell reset? [/quote]v Mä luulin, että täällä on lontoo hallussa. [/quote] Ei näköjään tiedä itsekään :D hyvä myyjä vastaisi kysymykseen asiallisesti eikä nillittäisi joka kohdassa kuin kakara. Teet vain hallaa koko tuottelle ja firmalle, mikä taas ei edistä kenenkään myyntiä. [/quote] Niinpä, mutta en olekaan myyjä.  Käytä vaikka Googlen kääntäjää, jos ei tuon vertaa äly käy. [/quote] Etpä tietenkään ;) Sulle on vain sydämen asia koohottaa joka ikisessä fitlinen pelleilyä koskevassa keskustelussa.

[/quote] Solun nollausta, puhdistusta, resetointia. 

[/quote]

Mitä ***** ihmettä mä just luin? :D

Nimim. biologi

[/quote] Kai sentään tiesit, että solut uusiutuu? Jokainen ihmissolu on uusiutunut 7 vuoden välein.

[/quote]

En ole tuo biologi, mutta mitä tekemistä solujen uusiutumisella on tekemistä solujen "nollautumisen", "puhdistumisen" ja "resetoinnin" kanssa?? :DDD

Voi luoja teitä hörhöjä.

Vierailija
251/372 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 10:48"] [quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 10:27"] Mikä on cell reset? [/quote]v Mä luulin, että täällä on lontoo hallussa. [/quote] Ei näköjään tiedä itsekään :D hyvä myyjä vastaisi kysymykseen asiallisesti eikä nillittäisi joka kohdassa kuin kakara. Teet vain hallaa koko tuottelle ja firmalle, mikä taas ei edistä kenenkään myyntiä. [/quote] Niinpä, mutta en olekaan myyjä.  Käytä vaikka Googlen kääntäjää, jos ei tuon vertaa äly käy. [/quote] Etpä tietenkään ;) Sulle on vain sydämen asia koohottaa joka ikisessä fitlinen pelleilyä koskevassa keskustelussa.

[/quote]

Nimim. biologi

[/quote]

Hakutulokset "solun nollaus" ja "cell reset" = MS Excelin solujen tyhjentäminen, mutta ei yhtään viittausta esim. PubMediin tai tieteellisiin julkaisuihin. 

Arvaan jo, että seuraava vastakommentti on, että PubMed on lääketeollisuuden salaliitto tms. 

:D 

[/quote] En ole kuullutkaan PubMedistä.

[/quote]

:DDDDDD

Vierailija
252/372 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:38"]

[/quote]

Nimim. biologi

[/quote] Kai sentään tiesit, että solut uusiutuu? Jokainen ihmissolu on uusiutunut 7 vuoden välein.

[/quote]

En ole tuo biologi, mutta mitä tekemistä solujen uusiutumisella on tekemistä solujen "nollautumisen", "puhdistumisen" ja "resetoinnin" kanssa?? :DDD

Voi luoja teitä hörhöjä.

[/quote] Koska uudet solut onkin sitten jo uusia ja toisenlailla kehittyneitä. Mutta toisaalta, kai tämänkin olisi pienellä miettimisellä saanut itse selvitettyä.

Vierailija
253/372 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:32"]

Onneks aloin käyttämään itse aineita ennenkuin liityin edes tuonne foorumille, ei voi puhua aivopesusta =)

Ensinnäkin se sokerimäärä on edelleen se vajaa omena päivässä.  Ja nämä tuotteet onkin tarkoitettu niille, joilla on kehonsa kanssa jotakin ongelmaa, oli se sitten mitä tahansa. Sinulla ei ilmeisesti näin ole.

En ole itsekään aikonut loppuikääni syödä näitä vaan saada itseni ensin kuntoon. Näiden avulla opetellaan se oikea tapa syödä, kun päästään eroon ylimääräisistä himoista.

[/quote]

Aika epätodennäköistä. Itselläni oli myös ongelma ylipainoisena suklaan ja muiden herkkujen kanssa. Kyllä, minulla on ollut näitä ongelmia myös, en sitä kieltänyt. Mutta ensimmäinen askel oli pistää se sokerin tulo katki. Sokeriin nimittäin kehittyy riippuvuus(siitä se herkkujen mässääminen osittain johtuu). Hedelmissä sitä on juuri sen verran kuin ihminen tarvitsee. Toki niitäkin pitää syödä kohtuudella. Eli pidän epätodennäköisenä että sokeririippuvuudesta pääsee eroon sokerilla.

[/quote] Nimenomaan! Ja niin tässä tehdäänkin.  Hyvä hyvä, alat päästä asian ytimeen. Samoin tehdään suolan suhteen, molemmissa nollatoleranssi kehokuurilla.

[/quote]

[/quote] Koska tuotteessa ei ole lisättyä sokeria, vaan hedelmäsokeria juuri sen verran, mitä keho tarvitsee toimiakseen. Vajaan omenan verran. (josko jo...)

[/quote]

Jos siinä on vain marjojen, hedelmien ja vihannesten omat sokerit, niin siinä pitäisi olla sakkaroosia ja glukoosia enemmän kuin tuoteselosteessa mainittua fruktoosia. Miksi näitä muita sokereita ei ole mainittu tuoteselosteessa?

Vierailija
254/372 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:33"] En jaksa lainata enää noita solkotuksiasi. Vastaa vain tähän. Mikä sydämen palo sinulla on puolustaa monen kymmenen viestin verran fitlinen tuotteita ellet ole myyjä? [/quote] Koska ärsyttää tälläiset mutu-jutut, joita totuutena heitetään. AV:lta niin tuttua, niin tuttua kauraa. [/quote] Paraskin puhumaan mutu-jutuista :-----D

[/quote] Enkä ole edes muuta väittänytkään.

Vierailija
255/372 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:41"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos siinä on vain marjojen, hedelmien ja vihannesten omat sokerit, niin siinä pitäisi olla sakkaroosia ja glukoosia enemmän kuin tuoteselosteessa mainittua fruktoosia. Miksi näitä muita sokereita ei ole mainittu tuoteselosteessa?

[/quote] Suosittelen liittymään Fb Hyvinvointifoorumi, niin saat varmasti selville mieltäsi painavat asiat, siellä on niitä asiantuntijoitakin.

Vierailija
256/372 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vajaa omena taas on minusta liian vähän, mutta tietääkseni, tai tuoteselosteiden mukaan fitlinen tuoteet on enimmäkseen sokeria. Joku edellisillä sivuilla sanoi reilu 60 grammaa 100 grammassa. Siinä on enemmän kuin yhden omenan sokeri ja aivan liikaa ylipäätään. Plaraa taaksepäin keskustelussa niin löydät. En viitsi toistaa jo kertaalleen läpikäytyjä juttuja. Ja tätäkin on näyttävästi hankala ymmärtää, mutta jos et syö omenaa, vaan johkun jauheen, niin se sokeri on "irrotettu" siitä omenasta ja "lisätty" keinotekoisesti siihen lisäraviteeseen. Eli lisättyä sokeria.

Vierailija
257/372 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:44"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vajaa omena taas on minusta liian vähän, mutta tietääkseni, tai tuoteselosteiden mukaan fitlinen tuoteet on enimmäkseen sokeria. Joku edellisillä sivuilla sanoi reilu 60 grammaa 100 grammassa. Siinä on enemmän kuin yhden omenan sokeri ja aivan liikaa ylipäätään. Plaraa taaksepäin keskustelussa niin löydät. En viitsi toistaa jo kertaalleen läpikäytyjä juttuja. Ja tätäkin on näyttävästi hankala ymmärtää, mutta jos et syö omenaa, vaan johkun jauheen, niin se sokeri on "irrotettu" siitä omenasta ja "lisätty" keinotekoisesti siihen lisäraviteeseen. Eli lisättyä sokeria.

[/quote] Se joku lienee ollut se sama lisättyä sokeria-huutelija, joten se siitä asiantuntevuudesta. Vajaa omena lienee liian vähän, en tiedä, mutta kun syöt terveellisesti kuten FL opastaa, niin saat toisenkin annoksen päiväsi aikana kyllä. Näissä vaan on nyt kaikki muukin, kun vain se yksi omena, joten mielummin otan sen irrotetun sokerin ja sokeroimattoman omenan sitten samassa paketissa kaiken muun tarpeellisen kanssa.

Vierailija
258/372 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätäänpä vielä semmoinen huomio, että tuolla tuoteselosteella pitäisi sokerien osuus hiilareista olla huomattavasti pienempi, jos siis fruktoosia ei ole lisätty. Ihan vain tuosta maltodekstriinin määrästä päätellen.

Vierailija
259/372 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:16"]

Lisätäänpä vielä semmoinen huomio, että tuolla tuoteselosteella pitäisi sokerien osuus hiilareista olla huomattavasti pienempi, jos siis fruktoosia ei ole lisätty. Ihan vain tuosta maltodekstriinin määrästä päätellen.

[/quote] Laitatko tähänkin sen tuoteselostuksen?

Vierailija
260/372 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi asiaa. Vai suoloja solujen pinnalta (ulko- vai sisäpinnalta?) ja resointia ja mitä lie...oletteko siis todella sitä mieltä, että haluatte syödä tuotetta, josta on seurauksena solumuutoksia tai muutoksia solujen toiminnassa? Tiedoksi, syövät kehittyvät nimenomaan solumuutoksien seurauksena. No, tämä lienee pienempi murhe, koska eihän mikään sokerivesi, olkoon sokeri siinä missä muodossa tahansa, toki tämmöiseen kykene.

Toinen asia onkin vakavampi: jos todella välitätte terveydestänne, tehkää sentään yksi asia: ottakaa maksakokeet ennen jauhekokeiluja, jotta tiedätte lähtöarvot. Käykää säännöllisesti myös maksakokeissa. Kaikenlaiset lisäaineet nimittäin tosiaankin kuormittavat maksaa, ja tämä on hyvin yksilöllistä, mikä toimii mitenkin kenelläkin. Pieni vaiva, mutta kannattaa, koska etukäteen ei voi tietää kukaan oman maksansa toimintaa. Tämä vaara on todennäköinen, siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi