Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuminen on perseestä.

Vierailija
18.11.2020 |

Ajaukset ei pysy kasassa eikä voi ajatella kuin häntä. Sydän hakkaa, toivoo näkevänsä hänet pian ja kokoajan. Pelottaa ettei hän tunne samoin... siinä nyt muutama vit tumainen oire...

Kommentit (464)

Vierailija
421/464 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää?

Onko ihastuksesi kohde pälvikaljuinen rillipää jolla mahanrölly?

Haisee vähän pissalle?

ootte töissä puhelinmyynti yrityksessä provikalla?

Oooh❤️❤️❤️❤️ Sinäkö se oot?

Vierailija
422/464 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irti rimpuilu on tuskallista, järki sai mut vakuuttuneeksi tänään että eihän mulla oo mitään mahkuja suhun joten sydän kylmäksi. Tänään siis vaihteeksi yritin olla katsomatta sun suuntaan jos oli yhtään vaarana että huomaat, vilkuilin sitten loittonevaa selkääsi pari kertaa ja ajoitin liikkumiseni ja katseeni lattiaan ja muualle niin että vältin katsomasta sua. Silti kuulin ja kuuntelin ääntäsi liikaa, et kai edes tajua että vaikken katsokaan niin poimin pehmeän miehekkään äänesi pienen taustahälyn keskeltäkin. Juttelit ja pyörit tyytyväisenä muiden seurassa ja ajattelin että olen vain harmaata kohinaa jonka voi sivuuttaa, taitaa siis järkeni olla oikeassa tästä kaikesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/464 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ajaa lähikaupan ohi että näkee mitä autoja siellä on, olen ihastunut myyjään ja en mene kauppaan jos se on töissä.

Ei ole mitään saumaa ko. Naiseen tai ylipäätänsä mihinkään naiseen, on parempi olla kiusaamasta itseään.

Tuo nainen näytti vielä bikineissä rantsussa helvetin paljon paremmalta kuin työvaatteissa.

Vierailija
424/464 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän tässä vaan särkyy.

Vierailija
425/464 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydän tässä vaan särkyy.

Älä muuta virka.

Vierailija
426/464 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin totta. Koveta itsesi ap, älä ajattele niitä ihastumisiasi. Nyt on opiskelun aika , panosta siihen. Kun olet saanut hyvän opiskelupaikan ,valitse sitten kumppanisi, tai se tulee yllättäen vastaan just silloin kun et odota.

Vierailija
427/464 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On perseestä, varsinkin varattuun ihastuminen. Vuoroin tuo katselee intensiivisesti, vuoroin välttelee. Enkä tunteilleni voi mitään, olen ihan sekaisin hänestä. Mutta en tietenkään voi tehdä mitään kun hän on varattu. Kuinka kuolettaa tunteet, kun jokainen työpäivä saa taas tunteet roihuun?

Tunnistan tämän. Joskus kipu käy niin kovaksi, että psyykeen tasapaino horjuu oikeasti ☹️

Vierailija
428/464 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas huomasin, että kaikken muiden kanssa keskustellessasi käännyt suoraan heitä kohti. Minulle puhuessasi käännät päätäsi sen verran, että juuri näet minut, mutta koskaan et käänny kokonaan minuun päin. Taidan olla mielestäsi aika noita-akka. No, ei sinun tarvitse minua enää katsoa. Tästä lähtien kommunikoin tarpeelliset asiat kanssasi vain sähköisin medioin.

Vierailija
429/464 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut on orjan asemassa. Helposti höykytettävä ja aina valmis.

Vierailija
430/464 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä joulutauko tulossa. Kaipaan sua jo viikonlopun aikana niin kovasti, että pahaa tekee. Ja nyt pitää kaksi viikkoa odottaa näkemistä. 🥲

Vaikka ethän enää edes huomaa minua töissä... Mun katseenvälttelyn seurausta kai. Vaan työkaverit aavistaa varmaan jotain, kun me ollaan ainoat jotka ei juttele keskenään ja oli niitä katseita aiemmin paljon, ainakin minun puolelta. Anteeksi jos olen tehnyt olosi tukalaksi etkä pidä siitä. Yritän katsoa vain salaa tästä lähtien.

Muuten, sävähdin niin kovasti kun menit aivan läheltä että hipaisit 💓 vaikka vain vahingossa.

Vierailija
431/464 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä joulutauko tulossa. Kaipaan sua jo viikonlopun aikana niin kovasti, että pahaa tekee. Ja nyt pitää kaksi viikkoa odottaa näkemistä. 🥲

Vaikka ethän enää edes huomaa minua töissä... Mun katseenvälttelyn seurausta kai. Vaan työkaverit aavistaa varmaan jotain, kun me ollaan ainoat jotka ei juttele keskenään ja oli niitä katseita aiemmin paljon, ainakin minun puolelta. Anteeksi jos olen tehnyt olosi tukalaksi etkä pidä siitä. Yritän katsoa vain salaa tästä lähtien.

Muuten, sävähdin niin kovasti kun menit aivan läheltä että hipaisit 💓 vaikka vain vahingossa.

Jollain muulla näyttää olevan sama ongelma kuin minulla. Tämä teksti sopisi hyvin myös minulle, paitsi etten tohtisi mennä edes vahingossa hipaisuetäisyydelle.

Vierailija
432/464 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululoma, mutta nyt ei kiinnosta lomailu koska menee niin kauan että taas näkee Sut <3 näkispä jossain edes vilaukselta.. törmättäis vaikka jossain kaupassa sattumalta....

Vierailija
433/464 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joululoma, mutta nyt ei kiinnosta lomailu koska menee niin kauan että taas näkee Sut <3 näkispä jossain edes vilaukselta.. törmättäis vaikka jossain kaupassa sattumalta....

Mahdollisuudet tietysti paranee, jos tiedät missä kaupassa hän käy. Älä nyt kuitenkaan käy päivystämään siellä, vaan yritä nauttia lomastasi, ja anna sydänparallesikin mahdollisuus lyödä hetki hitaampaan tahtiin.

Vierailija
434/464 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna vihje ihastuksellesi missä kaupassa käyt. Silloinhan tapaamiseen todennäköisyys kasvaa.

Vierailija
435/464 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna vihje ihastuksellesi missä kaupassa käyt. Silloinhan tapaamiseen todennäköisyys kasvaa.

Paitsi jos se toinen sitten rupeaa nimenomaan välttelemään tuota kauppaa. Vinkkihän se olisi tietysti sekin, muttei ehkä toivotunlainen.

436/464 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairautta vastaava mielenhäiriöhän se on. Olisi maailman ihanintajos voisi sairastaa ihastuksen kohteen kanssa yhdessä. Upota sinne saa*anan pumpuliin korvia myöten ja kihertää. Mutta yksipuolinen ihastuminen, siitä on pumpulit kaukana. Miellyttävämpää hakata päätä betoniin kuin kärsiä sitä riipivää tuskaa 24/7

Vierailija
437/464 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36202 kirjoitti:

Mielisairautta vastaava mielenhäiriöhän se on. Olisi maailman ihanintajos voisi sairastaa ihastuksen kohteen kanssa yhdessä. Upota sinne saa*anan pumpuliin korvia myöten ja kihertää. Mutta yksipuolinen ihastuminen, siitä on pumpulit kaukana. Miellyttävämpää hakata päätä betoniin kuin kärsiä sitä riipivää tuskaa 24/7

Mä en sentään kärsi 24/7. Onneksi päivien välissä on yö, jolloin hyvällä tuurilla saatan nähdä kauniita unia kaivatustani. Niin kuumia unia, että hymyilyttää tunnin heräämisen jälkeenkin. Vasta kun astun ulos ja kylmä ilma herättää minut haaveistani, alkaa tuska siitä, että kaikki toivo on aivan turhaa.

Vierailija
438/464 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36202 kirjoitti:

Olen eri mieltä, mutta olemme ystävällisissä väleissä ja tekemisissä keskenään ja vain kaksin noin kerran viikossa. Toki saattaa olla tyhmää, että pidän toivoa enemmästä yllä, mutta hän on vaan niin pahuksen hyvää seuraa.

Anteeksi, jos olenkin väärässä. 😎

Vierailija
439/464 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä36202 kirjoitti:

Olen eri mieltä, mutta olemme ystävällisissä väleissä ja tekemisissä keskenään ja vain kaksin noin kerran viikossa. Toki saattaa olla tyhmää, että pidän toivoa enemmästä yllä, mutta hän on vaan niin pahuksen hyvää seuraa.

Anteeksi, jos olenkin väärässä. 😎

Vaan mitä jos se toivo enemmästä viedäänkin kertariuhtaisulla pois. Saat selville, että hänellä on tunteita toista kohtaan. Vieläkö olet eri mieltä, vai tekisikö mielesi hakata päätä betoniseinään? Ohis

Vierailija
440/464 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden nyt kävelemään sateeseen. Aion myös itkeä itsekseni. Onneksi on niin pimeää, ettei kukaan nää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi