Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Introverttinaisena saa vain huokaista kateudesta kun ekstronaiset vie miesten huomion..

Vierailija
18.11.2020 |

Meitä ei ole miehille edes olemassa

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti. En ole:

- ujo

- hiljainen

- vakava

- kyvytön ilmaisemaan tunteitani

- sulkeutunut

- estynyt tai estoinen

- huumorintajuton

- surullinen

- aina rauhallinen ja seesteinen

Saan halutessani huomiota, useimmiten en halua enkä etenkään keneltä vaan ja millaista vaan.

Vierailija
42/57 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh. Kyllä sekä ekstoverteille että introverteille löytyy kiinnostusta. Ehkä ekstrovertit tuntuvat saavan enemmän kiinnostusta sen takia, että he ihan itse yrittävät tutustua useampiin ihmisiin kuin introvertit. Toki heidän ympärillään on siten enemmän hälinää, mutta enimmäkseen se on ekstroverttien omaa aikaansaannosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhassa on hyvä olla silloin ei rasitu polla.

Vierailija
44/57 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ujo

- hiljainen

- vakava

- sulkeutunut

- estynyt tai estoinen

- huumorintajuton

- surullinen

Saan halutessani huomiota, useimmiten en halua enkä etenkään keneltä vaan ja millaista vaan.

Juuri näin. Päällepäin sosiaalisissa tilanteissa minustakaan ei huomaa, että olen introvertti. Itse en kauheasti nauti ihmisten seurasta ja sosiaalisena olemisen jälkeen takki on täysin tyhjä jonkin aikaa.

Vierailija
45/57 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu introverttimiehenä. Ekstrovertit öyhöttäjät vievät naiset. Lisäksi Tinder ja vastaavat deittisovellukset ovat kuin ekstroverteille suunniteltuja.

M31

Höpö höpö. Itse esim kiinnitän huomiota fiksuihin ja vähän nörtteihin miehiin. Extrovertit eivät kiinnosta. Itse olen luonteeltani molempia. Muut sanoisivat mua extrovertiksi.

Vierailija
46/57 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa introverttinainen, missä voitaisiin tutustua?

M34

Vierailija
47/57 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän henkilöä saa enää "huomioida".

Sehän on ahdistelua ja epätasa-arvoista kohtelua.

-Mies

Vierailija
48/57 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kyllä siitä kiinni että olet introvertti. Introvertti ei ole yhtä kuin ujo tai estynyt.

Minä olen läpeeni introvertti, mutta aina on pörrännyt miehiä ympärillä ja parisuhteet ovat muotoutuneet aivan tavalliseen tapaan.

Vierailija
49/57 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ujo

- hiljainen

- vakava

- sulkeutunut

- estynyt tai estoinen

- huumorintajuton

- surullinen

Juuri näin. Olen tuon edellisen kommentin kirjoittaja ja tästä täsmälleen samaa mieltä.

Vierailija
50/57 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat ekstrovertin, "iloisen" naisen, koska miesten mielestä naisen tehtävä on pitää yllä hyvää ilmapiiriä ja hyvää tuulta. Hiljainen ja vakava nainen saa usein kuulla "miksi olet noin hiljainen?" tai "miksi et hymyile?" Jopa hiljaiset miehet haluavat yleensä "iloisen naisen". 

Olkoot keskenään sitten. 

Miten niin introvertti ei hymyile, kikattele ja pidä ilmapiiriä hyvänä?

Antamalla tilaa muillekkin hyvä tuuli laantuu?

Vierailija
51/57 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta ei tarttee olla ekstrovertti että on sosiaalinen ja osaa herättää huomiota. Olen äänekäs introvertti ja on riittäny miesten huomiota ihan tarpeeks.

Vierailija
52/57 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat ekstrovertin, "iloisen" naisen, koska miesten mielestä naisen tehtävä on pitää yllä hyvää ilmapiiriä ja hyvää tuulta. Hiljainen ja vakava nainen saa usein kuulla "miksi olet noin hiljainen?" tai "miksi et hymyile?" Jopa hiljaiset miehet haluavat yleensä "iloisen naisen". 

Olkoot keskenään sitten. 

Miten niin introvertti ei hymyile, kikattele ja pidä ilmapiiriä hyvänä?

Antamalla tilaa muillekkin hyvä tuuli laantuu?

Siis itsehän olen alituiseen vitsaileva ja hihittelevä introvertti, jolla tuntuu aina olevan hauskaa. En todellakaan tuppisuu.

Vierailija
53/57 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu introverttimiehenä. Ekstrovertit öyhöttäjät vievät naiset. Lisäksi Tinder ja vastaavat deittisovellukset ovat kuin ekstroverteille suunniteltuja.

M31

Miten niin ekstroverteille suunniteltuja?

Pitää päättää sekunnissa, oletko kiinnostunut jonkun profiilista vai et, keskustelut pitäisi aloittaa mielellään heti ja ne ovat usein melko pinnallisia ja lyhytikäisiä. Viestitellään monelle samaan aikaan eikä osata keskittyä yhteen kerrallaan.

M31

Introverttinainen täällä (eri kuin aiemmat).

Miksi et itse valitse miten käytät Tinderiä, vaan annat sen pakottaa itsesi toimimaan tavalla, josta et tykkää? Miksi pitäisi valita sekunnissa onko kiinnostunut? Tutustu profiiliin niin kauan, että osaat aidosti sanoa oletko kiinnostunut ja paina sitten ruksia tai sydäntä. Jos annat sydämiä vain niille, joista olet ihan aidosti kiinnostunut, tulee keskustelukin aloitettua nopeasti, koska olet innoissasi matchista. Eikä ole pakko viestitellä monelle yhtä aikaa. Voit itse valita kenelle viestittelet.

Minulla Tinder on toiminut tosi hyvin, kun asioita ja tilanteita voi pysähtyä arvioimaan rauhassa, eikä tilanne ole hetkessä ohi kuten IRL.

Vierailija
54/57 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti. Lähinnä ahdistaa kun tuntemattomat tuppautuu seuraan tekemään tikusta asiaa. Ei siksi että vihaisin ihmisiä vaan en vain jaksa pinnallisia keskusteluja. Tuttavuuksien määrä ei ole olennainen vaan laatu. Hyvä, pitkä ja syvällinen keskustelu on paljon parempi kuin kymmenen pinnallista iskuyritystä. En ole silti tyly, nyrpeä, vetäytyvä tai muutenkaan negatiivinen luonne, joten kyllä niitä iskijöitä joskus on, ei sille voi mitään.

Vierailija
55/57 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoot keskenään sitten. 

En tiennytkään, että introverteille on ominaista hymyttömyys ja vakavuus. Olen introvertti, mutta pidän ihmisistä. Hymyilen tosi paljon ja olen aurinkoinen luonne. En vain jaksa kovin kauaa olla ihmisten seurassa, vaan väsyn. Nautin yksinolosta ja tarvitsen sitä paljon, mutta kun olen ihmisten seurassa, en ole se puheliain, mutta

Iloinen kyllä.

Vierailija
56/57 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoot keskenään sitten. 

Onko jokin ihme, että mieluummin halutaan olla ihmisen kanssa, jonka seurassa on hyvä ilmapiiri ja joka on hyvällä tuulella? :D Että mitä sikoja ne miehet ovat kun tykkäävät iloisista naisista!

Vierailija
57/57 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyenä (177 cm) miehenä saan vain huokaista kateudesta, kun pitkät (195 cm) miehet vie naisten huomion. 

Vai niin.

Lyhyenä ihmisenä näen pitkät vain rintakehänä ilman päätä.

Ne kyllä huomaan oli pitkä tai pätkä kuka kuolaa somepyllistelijän ja/tai kikattelijan perässä. Meillä kun ei ole mitään yhteistä.

Introvertti, jolle alkaa eristäytyminen jo riittämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi