Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Introverttinaisena saa vain huokaista kateudesta kun ekstronaiset vie miesten huomion..

Vierailija
18.11.2020 |

Meitä ei ole miehille edes olemassa

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ensiksi nostat katseen ylös sieltä maasta niin huomaat kuinka sunkin perään kuolataan. Olet varmasti monen mielestä tosi hottis mutta kun suhun ei saa puheyhteyttä niin vaikeaahan se on sitten kaikki.

Vierailija
2/57 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Minä introverttinä olen saanut jonkun verran huomiota ulkonäköni takia. Yksikään suhde ei ole toiminut, miehet ovat yleensä suhteissa hyvin itsekkäitä.

Paremmin menee kun on ilman, on aikaa, rahaa ja energiaa kehittää itseään kun se ei mene miehen miellyttämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mieluusti intron. Ekstot ovat rasittavia.

Vierailija
4/57 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle sopii introverttimies, joka ei uskalla lähestyä sinua kuten et sinäkään häntä.

Ekstroverttien pariutuminen on helpompaa kun molemmat osapuolet saavat suunsa auki ja ovat avoimia lähestymisille. 

Vierailija
5/57 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon introvertti ja aina saanut paljon huomiota miehiltä ja menestynyt parisuhteissa. Ei tosiaan oo pelkästään siitä kiinni :p

Vierailija
6/57 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okcupidin luulisi olevan hyvä paikka ja Happy pancaken. Siellä voit aloittaa kirjoittamalla. Tinder onkin introlle kauhistus.

Vierailija
7/57 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu introverttimiehenä. Ekstrovertit öyhöttäjät vievät naiset. Lisäksi Tinder ja vastaavat deittisovellukset ovat kuin ekstroverteille suunniteltuja.

M31

Vierailija
8/57 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okcupidin luulisi olevan hyvä paikka ja Happy pancaken. Siellä voit aloittaa kirjoittamalla. Tinder onkin introlle kauhistus.

OkCupid olisi hyvä, jos siellä olisi edes suhtkoht normaaleja naisia.

M31

Vierailija
9/57 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu introverttimiehenä. Ekstrovertit öyhöttäjät vievät naiset. Lisäksi Tinder ja vastaavat deittisovellukset ovat kuin ekstroverteille suunniteltuja.

M31

Miten niin ekstroverteille suunniteltuja?

Vierailija
10/57 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisenä introverttina olen aina jollakin tavoin kiehtonut miehiä. 2 metristä laatikkoleukaa on yrittänyt survoutua ovista ja ikkunoista niin että välillä pitää koiralla hätistää innokkaimpia pois. Mitä vähemmän kiinnostaa sen innokkaamopia ne on huomiota hakemaan.

Vierailija
11/57 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Introverttinaisena olen Tinderistä ihan eri mieltä! En toki itse joudu aloittamaan keskusteluja, ehkä siitä mielipide-ero?

Vierailija
12/57 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Miten niin ekstroverteille suunniteltuja?

Pitää päättää sekunnissa, oletko kiinnostunut jonkun profiilista vai et, keskustelut pitäisi aloittaa mielellään heti ja ne ovat usein melko pinnallisia ja lyhytikäisiä. Viestitellään monelle samaan aikaan eikä osata keskittyä yhteen kerrallaan.

M31

Vierailija
13/57 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, 0/5.

Helvetin typerää väittää naisten kadehtivan miesten huomiota. Vain jonne voi keksiä tällaista.

Vierailija
14/57 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttina en ihan ymmärrä.

Parasta on kun saa olla rauhassa itsekseen.

Vierailija
15/57 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies saa valita tissivako-kikattelijan ja poolopaita-murjottajan väliltä niin tottakai noista ensimmäinen.

T.Mies

Vierailija
17/57 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille se on aina ollut alle 180 cm pituus internetissä, jos nainen ei osoita huomiota.

Nyt naiset kertovat, että jos huomiota ei irtoa kyseessä on introversion kirous.

Uusi meemi on syntynyt vauva-palstalla

Vierailija
18/57 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä edes haluaisi sellaista miestä joka juoksee kaikenmaailman bilehileiden, somepyllistelijöiden ja kaakattajien perässä. Ei voi olla kovin järkevä, eikä varsinkaan minulle sopiva ihminen.

Vierailija
19/57 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Introverttina en ihan ymmärrä.

Parasta on kun saa olla rauhassa itsekseen.

Juurikin näin. 🖤😊

Vierailija
20/57 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli. Minä introverttinä olen saanut jonkun verran huomiota ulkonäköni takia. Yksikään suhde ei ole toiminut, miehet ovat yleensä suhteissa hyvin itsekkäitä.

Paremmin menee kun on ilman, on aikaa, rahaa ja energiaa kehittää itseään kun se ei mene miehen miellyttämiseen.

Sama täällä. Monta suhdetta takana. Parempi olla yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän