Introverttinaisena saa vain huokaista kateudesta kun ekstronaiset vie miesten huomion..
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Miehille se on aina ollut alle 180 cm pituus internetissä, jos nainen ei osoita huomiota.
Nyt naiset kertovat, että jos huomiota ei irtoa kyseessä on introversion kirous.
Uusi meemi on syntynyt vauva-palstalla
Tunge ne meemit persheeseen, täällä ei tarvitse mitään teinipaskaa luoda, meemi sitä tätä vautsi vau. Jos ihan puhuttaisiin vitseistä mitä nämä teidän va jukit "meemit" alun perin olivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille se on aina ollut alle 180 cm pituus internetissä, jos nainen ei osoita huomiota.
Nyt naiset kertovat, että jos huomiota ei irtoa kyseessä on introversion kirous.
Uusi meemi on syntynyt vauva-palstalla
Tunge ne meemit persheeseen, täällä ei tarvitse mitään teinipaskaa luoda, meemi sitä tätä vautsi vau. Jos ihan puhuttaisiin vitseistä mitä nämä teidän va jukit "meemit" alun perin olivat.
Ok Karen
Lyhyenä (177 cm) miehenä saan vain huokaista kateudesta, kun pitkät (195 cm) miehet vie naisten huomion.
Niin se taitaa olla että huomiota aktiivisesti hakevat ovat voittopuolella tässä asiassa.
Miehet haluavat ekstrovertin, "iloisen" naisen, koska miesten mielestä naisen tehtävä on pitää yllä hyvää ilmapiiriä ja hyvää tuulta. Hiljainen ja vakava nainen saa usein kuulla "miksi olet noin hiljainen?" tai "miksi et hymyile?" Jopa hiljaiset miehet haluavat yleensä "iloisen naisen".
Olkoot keskenään sitten.
Sama juttu introverttimiehenä. Ekstrovertit öyhöttäjät vievät naiset. Lisäksi Tinder ja vastaavat deittisovellukset ovat kuin ekstroverteille suunniteltuja.
-Just päin vastoin :D !!!! Yritäppä keskustella Tinderissä nii sulle vastataan 1 sana lyhenteellä.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyenä (177 cm) miehenä saan vain huokaista kateudesta, kun pitkät (195 cm) miehet vie naisten huomion.
Pitkät äijät vie lyhyet, epävarmat naiset ja rumat, pitkät, hevosnaamat.
Oon keskipitkä ja nuorena oli aina hyvännäköisiä, fiksuja naisia. Sellanen myös jäi lopulliseks.
Vierailija kirjoitti:
Huoh, aina iänikuista ruikutusta kuinka introvertit ei saa sitä tätä, ei huomata jne. Olen itsekin introvertti ja tiedätkö mitä, minut on aina huomattu vaikka olisin tuppisuuna nurkassa. Jo olemalla paikalla sinut kyllä huomataan--joten vika on jossain ihan muussa.
Tämä. Riittää kun ilmestyy paikalle ja näyttää hyvältä. Kyllä hyvännäköinen introverttinainen saa miehiä ihan siinä missä hyvännäköinen ekstroverttikin. Säälittää vähän ne vaatimattomamman näköiset ekstroverttinaiset, joiden pitää miehen saadakseen nähdä niin hemmetisti vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli. Minä introverttinä olen saanut jonkun verran huomiota ulkonäköni takia. Yksikään suhde ei ole toiminut, miehet ovat yleensä suhteissa hyvin itsekkäitä.
Paremmin menee kun on ilman, on aikaa, rahaa ja energiaa kehittää itseään kun se ei mene miehen miellyttämiseen.
Moni ei vaan kykene käsittämään sitä, että introvertti joka ei ole koko ajan äänessä, aggressiivinen, jatkuvasti menossa ei ole sama asia kuin tossu ja kynnysmatto. Siitähän se kusipäinen käytös lähtee, kun mies ei ymmärrä sun luonnetta, vaan luulee että hiljaisuus sekä kyky olla myös yksin on sama kuin lupa kohdella huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh, aina iänikuista ruikutusta kuinka introvertit ei saa sitä tätä, ei huomata jne. Olen itsekin introvertti ja tiedätkö mitä, minut on aina huomattu vaikka olisin tuppisuuna nurkassa. Jo olemalla paikalla sinut kyllä huomataan--joten vika on jossain ihan muussa.
Tämä. Riittää kun ilmestyy paikalle ja näyttää hyvältä. Kyllä hyvännäköinen introverttinainen saa miehiä ihan siinä missä hyvännäköinen ekstroverttikin. Säälittää vähän ne vaatimattomamman näköiset ekstroverttinaiset, joiden pitää miehen saadakseen nähdä niin hemmetisti vaivaa.
Mikään ei ole miehistä niin vastenmielistä kuin epätoivoinen, itseään tykö tuova ekstrovertti nainen joka ripustautuu.
Samaistun täysin, olen introvertti ja sen lisäksi aika ruma. En ole koskaan saanut huomiota keneltäkään, vaikka itse olisin koittanut olla aloitteellinen. Jään aina kauniimpien ja puheliaampien naisten varjoon. Muuten ei haittaisi olla yksinkään, mutta vuodesta toiseen jatkuva yksinolo käy välillä aika raskaaksi.
Introversio ei tarkoita sitä että on sosiaalisesti tumpula ja taidoton. Se tarkoittaa, että sosiaalisuus vie energiaa ja sen jälkeen haluaa levätä. Eksovertit saa sosiaalisuudesta ja toisista ihmisistä energiaa. Introvertti ei. Jos teillä on ongelmia vuorovaikutuksessa niin se ei johdu introversiosta vaan esim sosiaalisten tilanteiden pelosta ja siitä aiheutuvasta tottumattomuudesta. Onneksi vuorovaikutustaitoja voi harjoitella ja oppia, kunhan suostuu menemään pois sieltä omalta mukavuusalueelta juttelemaan ja toimimaan erilaisten ihmisten kanssa.
Uhriutuminen ja muiden syyllistäminen omista ongelmista toimii aina
Olen introvertti ja minulle usein miehet ilmaisevat kiinnostustaan. Introverttius ei ole ongelma ainakaan kiinnostukselle.
Mulle on joskus sanottu että oon tosi upee ja nätti mut pitäis olla rohkeempi ja tulla juttelee. Sit toisaalta on ollu tilanteita missä se mun ujous onki tehny musta salaperäisen kiinnostavan ja saanu miehet piirittää mua. Se on ollu kiva huomata että kysyntää on myös hiljasemmillekkin eikä vain puheliaammille ystäville.
Vierailija kirjoitti:
Sulle sopii introverttimies, joka ei uskalla lähestyä sinua kuten et sinäkään häntä.
Ekstroverttien pariutuminen on helpompaa kun molemmat osapuolet saavat suunsa auki ja ovat avoimia lähestymisille.
Ei introvertit ole ujoja tai estyneitä. Itse asiassa ollaan tosi täynnä asiaa, henkevyyttä, huumorintajua, luovuutta. Ei vaan kaikille sitä puolta itsestämme esitetä vaan käytetään itse oma materiaalimme muuten kuin miten ekstrovertit, joille tärkeää esittää, sen tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli. Minä introverttinä olen saanut jonkun verran huomiota ulkonäköni takia. Yksikään suhde ei ole toiminut, miehet ovat yleensä suhteissa hyvin itsekkäitä.
Paremmin menee kun on ilman, on aikaa, rahaa ja energiaa kehittää itseään kun se ei mene miehen miellyttämiseen.
Jep tuo itsekkyys on se mitä en ikinä sietänyt. Paraskin mies tuppaa olemaan todella itsekeskeinen ja menee kaikessa oma etu edellä! Yksin on parempi..