Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi teet viimehetken oharit, vaikka olisi varma saanti?

Vierailija
18.11.2020 |

Viime aikoina käynyt useamman kerran, että mies tekeekin viime hetkellä oharit, kun on jo tulossa. Siis ihan seksitreffit sovittu, mutta sitten hajoaakin auto tms. Mikä idea tässä on? En jaksa uskoa että ihan joka kerta se selitys on pitänyt paikkansa. Miehellä olisi kuitenkin varma saanti. Ja olen nätti, hyväkroppainen ja hoikka. Ja jos en miellyttäisi, miksi edes alunperin haluaisi tavata. Ja tuskin on löytänyt parempaa seuraa, kun niin viime hetkillä perutaan. Vai onko oikeasti teillä käynyt jotain et viime hetkellä onkin pitänyt perua? Minulle ei. Turha vaan sitten valittaa, kun ei saa... Onneksi oikeasti halukkaita löytyy myös.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllisyys. Varattu. Ei haluakkaan pettää, fantasia mukavampi.

Vierailija
2/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa muualta parempaa, ei ole yhden kortin varassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a eipä ole kokemusta.

M38

Vierailija
4/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan epävarmuus on varmaa naisten käytöksessä.

Vierailija
5/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on että jostain on parempaa ilmaantunut, tai on varattu.

Vierailija
6/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä ongelma sinulla on jos oikeastikkin halukkaita löytyy? Touhua sitten niitten kanssa ja unohda ne jotka peruu.

Vierailija
7/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nää peruutukset tulee ihan 10min ennen tapaamista. Vaikea uskoa et niin äkkiä ilmaantuu yhtäkkiä parempi. Vai kerääkö jotkut vaan osoitteita? Kun pakkohan se on siinä kohtaa oma osoite antaa, kun toinen jo tulossa. Etukäteen en koskaan anna. Mut mitä hittoa joku tekee jollain katuosoitteella. Niitähän saa muutenkin selvitettyä vaikka rekkarin perusteella tai postilaatikkoja kaivamalla. Siis et minkä niminen ihminen missäkin asuu.

Vierailija
8/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hajos auto, ei kerkee selittää nyt

Vierailija
9/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäneet miehet vain seksiviestittelystä eivätkä ole halunneet toteuttaa käytännössä.

Vierailija
10/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen sopii seksitreffit jonkun tuntemattoman kanssa..?:o

Vierailija
11/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujostuttaa, enkä saa heppiä ylös ja kovaksi.

Vierailija
12/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyllisyys. Varattu. Ei haluakkaan pettää, fantasia mukavampi.

Tämä ja se, että on kulli kädessä viesteillyt. Ilman aikomusta mennä siitä pitemmälle. On siinä viesteilyssä ehkä innostunut mutta se innostus ei ole riittänyt loppuun asti.

Vierailija
13/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taudit pelottaa.

Vierailija
14/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nää peruutukset tulee ihan 10min ennen tapaamista. Vaikea uskoa et niin äkkiä ilmaantuu yhtäkkiä parempi. Vai kerääkö jotkut vaan osoitteita? Kun pakkohan se on siinä kohtaa oma osoite antaa, kun toinen jo tulossa. Etukäteen en koskaan anna. Mut mitä hittoa joku tekee jollain katuosoitteella. Niitähän saa muutenkin selvitettyä vaikka rekkarin perusteella tai postilaatikkoja kaivamalla. Siis et minkä niminen ihminen missäkin asuu.

Aika usealle osoitteesi siis olet antanut. Mahtuuko elämääsi jotain muutakin, kuin jatkuva panoseuran metsästys netistä? Moni miehistä kuitenkin etsii vakituista seuraa, vaikka Ap:n tarjous pelkästä seksistä hiveleekin itsetuntoa.

Vierailija
15/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorituspaineet iskee?

Vierailija
16/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sopinut puhtaasti pan*tällejä, mutta löytynyt parempaa tekemistä esim nähdä frendejä taikka laadukkaampi nainen, kuin lortt* mihin oli tarkoitus alunperinkin vain tyhjentää kassit

Vierailija
17/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, miksi teet toistuvasti ketjuja miekkosille naikkosten palstalla? Oletko älyllisesti vajaa vai muuten vain ihan víțuń týhmä?

Vierailija
18/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en minäkään ihan tiedä missä ne itsevarmat ja halukkaat tyypit pyörii. Joko peruutetaan viime hetkellä, kadotaan ja ilmestytään uudestaan jollain huonolla selityksellä, tai sit saavutaan ehkä paikalle vavisten kuin haavanlehti..

Hoikan ja nätin naisen miehensaanti ei kyllä ole mitään superhelppoa. Baarit missä ollaan tuhannenkännissä on sitten asia erikseen.

Vierailija
19/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en minäkään ihan tiedä missä ne itsevarmat ja halukkaat tyypit pyörii. Joko peruutetaan viime hetkellä, kadotaan ja ilmestytään uudestaan jollain huonolla selityksellä, tai sit saavutaan ehkä paikalle vavisten kuin haavanlehti..

Hoikan ja nätin naisen miehensaanti ei kyllä ole mitään superhelppoa. Baarit missä ollaan tuhannenkännissä on sitten asia erikseen.

Itselläni on itsevarmuutta, mutta lopetin aikoinaan tuollaiset yhden kerran panojutut, koska jokaikinen kerta tuli sisäinen tyhjyys. Sitten sitä tyhjää oloa piti täyttää kohta uudella kumppanilla. Seksin aikana oli todella kivaa kummallakin, mutta kun lähdin naisen luota tai nainen minun luotani, ei mikään tuntunut enää miltään. Minulle sopii parisuhde, eivät kertapanot.

Vierailija
20/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usealle osoitteesi siis olet antanut. Mahtuuko elämääsi jotain muutakin, kuin jatkuva panoseuran metsästys netistä? Moni miehistä kuitenkin etsii vakituista seuraa, vaikka Ap:n tarjous pelkästä seksistä hiveleekin itsetuntoa.

No sitä vakituisempaa seuraa etsinkin. Ei vaan ole helppoa naisellekaan. Osa just peruu joko viime hetkellä tai jo aiemmin. Näihin en sen jälkeen aikaa tuhlaa. Osa haluaa vaan kerta panoja, vaikka olen sanonut, että itse en niistä niin välitä. Eikä toki kaikkien kanssa synkkaa niin että uudestaan haluaa nähdä. Vähän kuitenkin pitää jotain olla toisessa, vaikka seksisuhde vain olisi.

Ja missä niitä nyt sitten tapaisi, jos ei jommankumman kotona? Jos seksiä haluaa. Ja ei mulla juuri aikaa näihin seuransaanteihin mene. Riittää yksi ilmoitus ja miehet kyllä viestiä laittaa. Itse ei tarvitse olla se aloitteen tekijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi