Mies, miksi teet viimehetken oharit, vaikka olisi varma saanti?
Viime aikoina käynyt useamman kerran, että mies tekeekin viime hetkellä oharit, kun on jo tulossa. Siis ihan seksitreffit sovittu, mutta sitten hajoaakin auto tms. Mikä idea tässä on? En jaksa uskoa että ihan joka kerta se selitys on pitänyt paikkansa. Miehellä olisi kuitenkin varma saanti. Ja olen nätti, hyväkroppainen ja hoikka. Ja jos en miellyttäisi, miksi edes alunperin haluaisi tavata. Ja tuskin on löytänyt parempaa seuraa, kun niin viime hetkillä perutaan. Vai onko oikeasti teillä käynyt jotain et viime hetkellä onkin pitänyt perua? Minulle ei. Turha vaan sitten valittaa, kun ei saa... Onneksi oikeasti halukkaita löytyy myös.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet haluavat tuolla tavalla antaa tärkeän ja kiireisen miehen vaikutelman. Ehkä haluavat myös "kouluttaa" naista, eli yrittävät tehdä naisesta "nöyremmän".
No, ainakin sillä saa koulutettua naisen kiinnostuksen lopahtamaan. En minä ainakaan rupeaisi roikkumaan miehessä, joka harrastaa ohareita.
No ehkä se flesari kassissa houkutteli sittenkin enemmän kuin joku randomnainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en minäkään ihan tiedä missä ne itsevarmat ja halukkaat tyypit pyörii. Joko peruutetaan viime hetkellä, kadotaan ja ilmestytään uudestaan jollain huonolla selityksellä, tai sit saavutaan ehkä paikalle vavisten kuin haavanlehti..
Hoikan ja nätin naisen miehensaanti ei kyllä ole mitään superhelppoa. Baarit missä ollaan tuhannenkännissä on sitten asia erikseen.
Itselläni on itsevarmuutta, mutta lopetin aikoinaan tuollaiset yhden kerran panojutut, koska jokaikinen kerta tuli sisäinen tyhjyys. Sitten sitä tyhjää oloa piti täyttää kohta uudella kumppanilla. Seksin aikana oli todella kivaa kummallakin, mutta kun lähdin naisen luota tai nainen minun luotani, ei mikään tuntunut enää miltään. Minulle sopii parisuhde, eivät kertapanot.
No siis tottakai saa olla harrastamatta, mutta itsevarma ihminen ei silloin sovi sellaisia vain tehdäkseen oharit.
Ja tämä tuntuu koskevan ihan kaikenlaisia tapaamisia, ei edes vain niitä missä on sovittu etukäteen suoraan seksitreffit.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä se flesari kassissa houkutteli sittenkin enemmän kuin joku randomnainen.
Ei palstan miehet pysty vastaamaan tähän kysymykseen.
Ne runqqaillee vaan näppiksilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en minäkään ihan tiedä missä ne itsevarmat ja halukkaat tyypit pyörii. Joko peruutetaan viime hetkellä, kadotaan ja ilmestytään uudestaan jollain huonolla selityksellä, tai sit saavutaan ehkä paikalle vavisten kuin haavanlehti..
Hoikan ja nätin naisen miehensaanti ei kyllä ole mitään superhelppoa. Baarit missä ollaan tuhannenkännissä on sitten asia erikseen.
Itselläni on itsevarmuutta, mutta lopetin aikoinaan tuollaiset yhden kerran panojutut, koska jokaikinen kerta tuli sisäinen tyhjyys. Sitten sitä tyhjää oloa piti täyttää kohta uudella kumppanilla. Seksin aikana oli todella kivaa kummallakin, mutta kun lähdin naisen luota tai nainen minun luotani, ei mikään tuntunut enää miltään. Minulle sopii parisuhde, eivät kertapanot.
No siis tottakai saa olla harrastamatta, mutta itsevarma ihminen ei silloin sovi sellaisia vain tehdäkseen oharit.
Ja tämä tuntuu koskevan ihan kaikenlaisia tapaamisia, ei edes vain niitä missä on sovittu etukäteen suoraan seksitreffit.
Ei tietenkään ohareita pidä tehdä. Pidin aina lupaukseni, ohareita tekevät ovat ääliöitä.
Kyseessä on miestyyppi virittäjä.
Virittäjä haluaa mahdollisimman monta varmaa viritystä ilman aikeita pökkiä.
Sinulle sopii paremmin miestyyppi pökkijä joka eläimellisesti pökkii valikoimatta naisia.
No mikä ongelma Ap:lla? Pitäisi tajuta, että kun noin hyvä vienti on, ja makaa koko ajan uusien kumppaneiden kanssa, niin joukkoon mahtuu luonnollisesti porukkaa joka tekee oharit. Vaikka olisit kuinka nätti, niin et ole mikään jumalatar joka ei koskaan voi saada pakkeja. Jos taas luulet saavasi jokaiselta, niin kuulostat narsistilta.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on miestyyppi virittäjä.
Virittäjä haluaa mahdollisimman monta varmaa viritystä ilman aikeita pökkiä.
Sinulle sopii paremmin miestyyppi pökkijä joka eläimellisesti pökkii valikoimatta naisia.
Nauroin. Myönnän.
Mahdollisia syitä: katkeruutta naisia kohtaan. Esim hänelle on naiset tehneet ohareita ja siksi kostaa seuraavalle. Joillekin miehille on sitä tyydyttävämpää, mitä haluttavampi (= hänen silmissään itsestään liikoja luuleva) nainen on. Eli koulutus, niin kuin joku tossa sanoikin.
Sitten se, että miehelle (ja naisellekin) se build-up ennen seksiä on kiihottavinta. On vähän tylsää sopia panosta ja lähteä panemaan. Hirveä antikliimaksi ja jotenkin teennäinen tunnelma tulee siitä, tämän vuoksi en itse ainakaan suosi seksitreffejä/suhteita. Haluan pitää yllä sellaista ajatusta, että jonkinlainen viettely on meneillään ja asiat johtaa seksiin siksi, kun osapuolten on vaikea vastustaa toisiaan. Ei siksi, että molempia panettaa ja joku nyt tarpeeksi hyvännäköinen ja muuten ok pitää siihen olla :c Eli miehelle voi olla kiinnostavampaa tavoitella seuraavaa kuin toteuttaa se pano seksiä luvanneen naisen kanssa.
Sitten yksi syy on päihteet: jos miehellä (salaa) on joku riippuvuus, niin siinä skooraus menee seksin edelle. Samoin voi olla, että otti kaljan rentoutuakseen tapaamista varten mutta lähtikin heti vähän käsistä...
Yksi syy voisi olla, että onkin innoissaan odotellut seksitapaamista ja r*nkkaillut muutamat kerrat ennen, sitten huomaakin että kassit on jo tyhjät ja psyykkinen kiihottuneisuuskin tiessään. Ei suorituskykyä jäljellä naiselle ja omat tarpeet jo tyydytetty.
Vierailija kirjoitti:
Millainen nainen sopii seksitreffit jonkun tuntemattoman kanssa..?:o
Ei ole raiskausuhkaa kun kynnys on jo ylitetty.
Jotkut miehet haluavat tuolla tavalla antaa tärkeän ja kiireisen miehen vaikutelman. Ehkä haluavat myös "kouluttaa" naista, eli yrittävät tehdä naisesta "nöyremmän".