Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko te naimisissa olevat miehet kertoa, miksi pitää viestitellä toisille naisille?

Vierailija
18.11.2020 |

Se on ollut mulle vähän surullinekin asia huomata, että naimisissa olo ei tunnu merkkaavan miehille mitään. En halua teiltä naimisissa olevilta miehiltä mitään, edes ystävyyttä. Kiitos.

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois niin kiva saada muiltakin. Koska mä voin.

Vierailija
2/89 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa olo ei tarkoita puolen ihmiskunnan sulkemista sosiaalisista kontakteista ulos. Useimmille ainakaan. Sellaisen olettaminen on jotenkin kieroutunutta ajattelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten arvata saattaa, pakenijat eivät vastaa mitään.

Pitäisikö hoitaa se oma parisuhde kuntoon ja tehdä vaimo onnelliseksi, niin ei tarvitisisi etsiä muita naisia?

Vierailija
4/89 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisissa olo ei tarkoita puolen ihmiskunnan sulkemista sosiaalisista kontakteista ulos. Useimmille ainakaan. Sellaisen olettaminen on jotenkin kieroutunutta ajattelua.

Joo, että vaimo tykkää kun mies vaikka viestittelee puolet nuoremman anisen kanssa ihan vaan ystävyysmielessä... juppelis juu. Ja lehmät lentää.

Vierailija
5/89 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon seksisirkus tausta korpeaa. Minäkin haluan kokea samoja asioita.

Vierailija
6/89 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Sellaista naista ei taida löytyäkään joka miehelle kelpaisi niin täydellisesti ettei mies vilkuilisi muualle. Ja turha tulla sanomaan että jos nainen tyydyttää miehen seksuaalisesti, pitää itsensä hoikkana ja laittautuu niin se riittää. Monet julkisuudesta tutut tapaukset ovat osoittaneet että näin ei todellakaan ole.

Vierailija
7/89 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on uusi työkaveri ja ei osaa jos ei neuvo jatkuvasti.

Vierailija
8/89 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kokeillut sitä sirkusta ennen kuin menit naimisiin?

Vierailija
9/89 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on uran kannalta tärkeää, että ns ydin perhe säilyy. Samoin poliittinen kantani tukee tällaista ajatusmalli, ja sekin on tärkeää. Sen sijaan itse koen seksuaalista onnellisuutta vain täydessä vapaudessa, useissa eri suhteissa, vaihtelevuudessa. Jotakin kompromissia kai haen viestittelyä, toki olen mennyt pidemmällekin.

Vierailija
10/89 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on uran kannalta tärkeää, että ns ydin perhe säilyy. Samoin poliittinen kantani tukee tällaista ajatusmalli, ja sekin on tärkeää. Sen sijaan itse koen seksuaalista onnellisuutta vain täydessä vapaudessa, useissa eri suhteissa, vaihtelevuudessa. Jotakin kompromissia kai haen viestittelyä, toki olen mennyt pidemmällekin.

Aaaaaah - kepulainen puorihukki ja saasta!

Vierailija
11/89 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tällaisen häntäheikin, jolla on pieni lapsi ja vaimo, joka käy läpi rankkoja hoitoja. Vilkkusilmä vonkaa jokaiselta tuntemaltaan naiselta.

Joo, ymmärrän, että miehillä on enemmän mieshormonia kehossaan ja he etsivät seksuaalista variaatiota. Mutta kyllä se korpeaa.

Vierailija
12/89 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen ei miehelle riitä.

Vierailija
13/89 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kokeillut sitä sirkusta ennen kuin menit naimisiin?

Ei se onnistu perusmiehenä.

Vierailija
14/89 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avioliitto tarkoita, että omistaa toisen ihmisen. Hyväksykää toistenne erilaisuus.

Tämä oli se asia, jonka opin itse elämästäni.

T. vanha täti

Vierailija
15/89 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt. Sellaista naista ei taida löytyäkään joka miehelle kelpaisi niin täydellisesti ettei mies vilkuilisi muualle. Ja turha tulla sanomaan että jos nainen tyydyttää miehen seksuaalisesti, pitää itsensä hoikkana ja laittautuu niin se riittää. Monet julkisuudesta tutut tapaukset ovat osoittaneet että näin ei todellakaan ole.

Maailman kauneimpia ja seksikkäimpiä naisia petetään jatkuvasti. Miksi edes vaivautua seurustelemaan miesten kanssa?

Vierailija
16/89 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä totta. Niin se petti Jennifer Lopezin mieskin, vaikka Lopez on tituleerattu maailman kauneimmaksi naiseksi.

Vierailija
17/89 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö hoitaa se oma parisuhde kuntoon ja tehdä vaimo onnelliseksi, niin ei tarvitisisi etsiä muita naisia?

Onko vaimon onnellisuus miehen varassa? Tai yleensäkin ihmisen onnellisuus muiden ihmisten eikä itse jokaisen vastuulla?

Vierailija
18/89 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei avioliitto tarkoita, että omistaa toisen ihmisen. Hyväksykää toistenne erilaisuus.

Tämä oli se asia, jonka opin itse elämästäni.

T. vanha täti

Jumalan ja seurakunnan edessä vannotaan uskollisuuden vala toinen toisilleen. Miksi edes mennä naimisiin, jos lupausta ei ole aikomustakaan pitää?

Vierailija
19/89 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vaimon onnellisuus miehen varassa? Tai yleensäkin ihmisen onnellisuus muiden ihmisten eikä itse jokaisen vastuulla?

Ennenvanhaan mies otti vastuun perheestään.

Vierailija
20/89 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tää on trolli tai sitten täysin upposairas yksilö, jonka mielestä naimisissa olevalla henkilöllä ei saisi olla elämässä yhtään muuta henkilöä kuin puoliso. Annas jos sanot kassalle "hei" niin kotona nyrkki heiluu. Ei kiitos tollassia kahjoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi