Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko te naimisissa olevat miehet kertoa, miksi pitää viestitellä toisille naisille?

Vierailija
18.11.2020 |

Se on ollut mulle vähän surullinekin asia huomata, että naimisissa olo ei tunnu merkkaavan miehille mitään. En halua teiltä naimisissa olevilta miehiltä mitään, edes ystävyyttä. Kiitos.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan sä voit sanoa niille miehille suoraan mitä mieltä olet. Ja estä niiden viestit.

No kuinkas ei tuo tullut itselle mieleen?🤔

Tottakai jokainen itseään kunnioittava nainen tekee noin. Mutta siitä ei ollut kyse tässä keskustelussa.

Vierailija
82/96 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi kun naisetkin sitä tekee. Ja on olemassa ystäviä ja tuttuja, ei kaikki ole heti punkassa.

Tämä on nyt ihan sinun oma ongelma, ei mikään yleinen ongelma. Käyppä tarkistuttamassa lanttusi jossain lataamolla, sinun kanssa tuskin on kovin kiva olla suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten arvata saattaa, pakenijat eivät vastaa mitään.

Pitäisikö hoitaa se oma parisuhde kuntoon ja tehdä vaimo onnelliseksi, niin ei tarvitisisi etsiä muita naisia?

Ilmeisesti se toisille viestittelijä täällä on oletusarvoisesti se syyllinen, miksi parisuhde ei ole kunnossa. 

Prinsessaksi identifioituva sen sijaan on syytön ja kärsivä, kun ei ole saanut oikkujaan läpi suhteessa.

Jos ei kiinnosta kunnioittaa avioliittoa ja vaimoa niin älä avioidu, hyvin yksinkertaista. Viestittele ja vonkaa random naisilta sinkkuna.

Jos ei kiinnosta se miehen seura ja sosiaaliset tarpeet, vaikka olet aviossa tämän kanssa, lähde suhteesta ja päästä puolisosi löytämään itselleen sopivampi elinkumppani. Ehkä itsekin saat sitten kasvoiltasi sen "norsunv*u" ilmeen pois. Toisaaltahan se ei auta vallanhaluun, mutta ota sitten palveluskoira tai lähde tallille hevosten kanssa. Siinä suhteessa saat määrätä ja olla se johtaja. Hyvä johtajahan tuskin olet, koska sellainen huomioi näennäiset alaisensa. 

Vierailija
84/96 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ha ha. Puolisolla kävi pieni kämmy. Hän oli tympiintynyt avioliittoon, ja jossain kohtaa riidellessä ilmoitti, että erotaan. Sitten ryhdyttiin tätä eroa tekemään. Ilmeisesti hän ei ollut vielä kuitenkaan ehtinyt "hoitaa" pettämistään ihan loppuun asti, joten yritti kännykkä kädessä naiselle viestitellen vinkua, että "ei minulla ole vielä oikein suhdetta".

Vähän siihen tyyliin, että "epistä, et sä voi vielä erota kun en mä ole vielä saanut tätä uutta suhdetta varmistettua".

Näkemiin!

😂😂😂

Vierailija
85/96 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö hoitaa se oma parisuhde kuntoon ja tehdä vaimo onnelliseksi, niin ei tarvitisisi etsiä muita naisia?

Ilmeisesti se toisille viestittelijä täällä on oletusarvoisesti se syyllinen, miksi parisuhde ei ole kunnossa. 

Prinsessaksi identifioituva sen sijaan on syytön ja kärsivä, kun ei ole saanut oikkujaan läpi suhteessa.

Jos ei kiinnosta kunnioittaa avioliittoa ja vaimoa niin älä avioidu, hyvin yksinkertaista. Viestittele ja vonkaa random naisilta sinkkuna.

Jos ei kiinnosta se miehen seura ja sosiaaliset tarpeet, vaikka olet aviossa tämän kanssa, lähde suhteesta ja päästä puolisosi löytämään itselleen sopiva

Jollain meni nyt tunteisiin.🤭

Vierailija
86/96 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viestittelen ja harrastan puhelinseksiä erään varakkaan, naimisissa olevan perheenisän kanssa. Molemmat haetaan ulkopuolista jännitystä ja pientä vipinää. Hänen puolisonsa ei halua seksiä usein, minun puolisoni ei halua seksiä usein. Tyydytämme siis toisemme näin. Emme ole koskaan nähneet livenä, emmekä aio nähdäkään. 

Vierailija
87/96 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse viestittelen ja harrastan puhelinseksiä erään varakkaan, naimisissa olevan perheenisän kanssa. Molemmat haetaan ulkopuolista jännitystä ja pientä vipinää. Hänen puolisonsa ei halua seksiä usein, minun puolisoni ei halua seksiä usein. Tyydytämme siis toisemme näin. Emme ole koskaan nähneet livenä, emmekä aio nähdäkään. 

Mitä tuolla varakkuudella on tässä merkitystä? Vaihtaako raha omistajaa?

Vierailija
88/96 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun tekee mieli vierasta.

Vierailija
89/96 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuolla varakkuudella on tässä merkitystä? Vaihtaako raha omistajaa?

Ei sillä oikeastaan olekaan. Olemme vain täysin vastakohtia hänen kanssaan. Ja myös hänen puolisonsa kanssa. Eipä ole rikkaasta rouvasta miehensä tyydyttäjäksi, kun pitää hakea viihdettä muulta. Nainen kuuluu olevan sängyssä tylsä ja kokeilunhaluton. Toki niinhän ne kaikki sanoo. Itse saan kotonakin hyvää seksiä, mutta liian vähän ja siksi olen tämmöiseen viestittelyyn antautunut. Enkä voi kieltää, etteikö hivelisi myös itsetuntoa, kun vieras mies on aivan pauloissani. Onneksi emme asu lähekkäin, muuten saattaisi käydä kiusaus ylitsepääsemättömäksi. 

Vierailija
90/96 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei avioliitto tarkoita, että omistaa toisen ihmisen. Hyväksykää toistenne erilaisuus.

Tämä oli se asia, jonka opin itse elämästäni.

T. vanha täti

Tämän sopimiseen vaaditaan kaksi. Jos itse tietää, että ei voi olla uskollinen ja se ei kumppaniehdokkaalle käy, niin silloin ei mennä naimisiin ja aleta pykäämään tuohon vielä lapsia. 

Vierailija
91/96 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoista syistä kuin naiset keskustelevat miesten kanssa. 

1) Sosiaalinen kanssakäyminen, 2) Molempien sukupuolien moniavioinen rakenne yhdessä muiden ihmisapinoiden kanssa.

Monien vuosisatojen, jopa vuosituhanten, perinne on selittänyt ihmisen yksiavioiseksi, mutta missään se ei ole laajalti toteutunut. Monet ovat kuitenkin tämän puheen uskoneet, kunnes veto muihinkin on toteutunut.

Vierailija
92/96 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni kyllästyy siihen vaimoon. 

Vierailija
93/96 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi kun naisetkin sitä tekee. Ja on olemassa ystäviä ja tuttuja, ei kaikki ole heti punkassa.

Tämä on nyt ihan sinun oma ongelma, ei mikään yleinen ongelma. Käyppä tarkistuttamassa lanttusi jossain lataamolla, sinun kanssa tuskin on kovin kiva olla suhteessa.

Kas kummaa kun yleensä ovat olleet heti punkassa menneisyydessä tai sen mahdollisuus on jatkuvasti läsnä. Yhtäkin miestä piti pitää  ystävien toimesta oikein kiinni, ettei lähde himoitun kaverinaisen perään, kun oma vaimo lähti aikaisemmin kotiin nukkumaan. Aina jotain, vähintään seksihommia historiassa. 

Vierailija
94/96 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviä saa olla mutta jos pettää, sitten on narsismia tms. 

Vierailija
95/96 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäviä saa olla mutta jos pettää, sitten on narsismia tms. 

Juuri näin! Siinäkin pitää muistaa rajat ja kunnioittaa toisen suhdetta. 

Vierailija
96/96 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten todella helppoa saada varatut miehet viestittelemään vieraille naisille. Ei tarvitse kuin mennä Instassa tai Facebookissa kommentoimaan yksärillä, kehaista hieman vaikka jotain kuvaa ja kysellä kuulumisia ja sillä selvä. Kilteinkin isukki tarttuu syöttiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi