Voisitteko te naimisissa olevat miehet kertoa, miksi pitää viestitellä toisille naisille?
Se on ollut mulle vähän surullinekin asia huomata, että naimisissa olo ei tunnu merkkaavan miehille mitään. En halua teiltä naimisissa olevilta miehiltä mitään, edes ystävyyttä. Kiitos.
Kommentit (96)
Eipä taida tämäkään asia olla sukupuolesta riippuvainen. Osa ihmisistä pettää ja pettämishalukkaat hakee kontaktia toiseen ihmiseen erilaisin tavoin. Joku baarista, toinen virtuaalisesti.
Miesten osalta uskollisuus on tilaisuuksien puutetta.
Jos haluaa uskollisen miehen ei kannata ottaa sitä vilkkusilmää vaan ujon ja kiltin, joka pelkää naisia.
Vierailija kirjoitti:
Joko tää on trolli tai sitten täysin upposairas yksilö, jonka mielestä naimisissa olevalla henkilöllä ei saisi olla elämässä yhtään muuta henkilöä kuin puoliso. Annas jos sanot kassalle "hei" niin kotona nyrkki heiluu. Ei kiitos tollassia kahjoja.
Etsikö ”kassa” sinut myös Facebookista ja ”pyysi ystäväksi etkä yhtään tajua miksi”?
Ap. ja muut , katsokaa peiliin siellä se syy näkyy.
Joo... Tämän takia on näin naisena parasta pysyä sinkkuna. Paljon onnellisempi elämä.
Miehien seksuaalisuus on kuvottavaa. Etsikää naiset rakastava nainen, lapsien tekoon löytyy kyllä keinot.
Jotenkin paskaa menoa. Sitten joku ämmä käräyttää vaimolle ja yrittää vääntää kaiken vaimon syyksi. Kovat on piipussa joillakin ihmisillä ja joissakin työp....
Äh, on niitä hyviäkin miehiä, jotka arvostavat tasavertaista ja yksiavioista liittoa. Itselläni on parikin miespuolista ystävää, jotka eivät tykkää mistään yhdenillan säädöistä ja kohtelevat vaimojaan yhtä ihanasti, kuin tavatessaankin. Kaikille se siemenen levittäminen ei ole päätavoite elämässä. Sikoja pettäjiä on samalla tavalla myös naisissa, mutta silloinhan vika löytyy aina parisuhteesta ja miehestä :D
Mitä tulee julkkisnaisiin, niin ei pettäminen ole suoraan suhteessa kauneuteen tai toisen suosioon yms. pinnallisiin asioihin. Ja monesti julkimoden elämä on yhtä huumehärdelliä ja ovat erittäin moniongelmaista väkeä, joten en ehkä sieltä vertaisi parisuhteen mallia.
Vierailija kirjoitti:
Joko tää on trolli tai sitten täysin upposairas yksilö, jonka mielestä naimisissa olevalla henkilöllä ei saisi olla elämässä yhtään muuta henkilöä kuin puoliso. Annas jos sanot kassalle "hei" niin kotona nyrkki heiluu. Ei kiitos tollassia kahjoja.
Jätä ihmeessä väkivaltainen puolisosi.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt. Sellaista naista ei taida löytyäkään joka miehelle kelpaisi niin täydellisesti ettei mies vilkuilisi muualle. Ja turha tulla sanomaan että jos nainen tyydyttää miehen seksuaalisesti, pitää itsensä hoikkana ja laittautuu niin se riittää. Monet julkisuudesta tutut tapaukset ovat osoittaneet että näin ei todellakaan ole.
Sama pätee myös toisin päin.
Avauksessa puhuttiin viestittelystä. Palstapsykoosissa tämä on näköjään tulkittu pettämiseksi ja siemenen levittämiseksi. Voi teitä hupsuja.
Vierailija kirjoitti:
Miesten osalta uskollisuus on tilaisuuksien puutetta.
Jos haluaa uskollisen miehen ei kannata ottaa sitä vilkkusilmää vaan ujon ja kiltin, joka pelkää naisia.
Ja kuulkaa sen jälkeen loppuelämänne, kuinka mies joutui tyytymään teihin.
Jooeikiitos. Valitsin miehen, joka olisi saanut ja saisi varmasti vieläkin muitakin naisia, myös minua kauniimpia. Ei tarvitse koskaan ajatella, että hän olisi kanssani vain, koska ei saanut parempaa (ja että vaihtaisi heti jos saisi).
Vierailija kirjoitti:
Minulle on uran kannalta tärkeää, että ns ydin perhe säilyy. Samoin poliittinen kantani tukee tällaista ajatusmalli, ja sekin on tärkeää. Sen sijaan itse koen seksuaalista onnellisuutta vain täydessä vapaudessa, useissa eri suhteissa, vaihtelevuudessa. Jotakin kompromissia kai haen viestittelyä, toki olen mennyt pidemmällekin.
Mikäs siinä jos tämä on ok teille molemmille. Ja varmaan sallit ko. käytöksen myös puolisollesi? Hienovaraisesti toki, kuten itsekin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on uran kannalta tärkeää, että ns ydin perhe säilyy. Samoin poliittinen kantani tukee tällaista ajatusmalli, ja sekin on tärkeää. Sen sijaan itse koen seksuaalista onnellisuutta vain täydessä vapaudessa, useissa eri suhteissa, vaihtelevuudessa. Jotakin kompromissia kai haen viestittelyä, toki olen mennyt pidemmällekin.
Mikäs siinä jos tämä on ok teille molemmille. Ja varmaan sallit ko. käytöksen myös puolisollesi? Hienovaraisesti toki, kuten itsekin olet.
Nämä sankarit ovat valinneet ”perhekeskeisen”, alistetun lapasvaimon, ja todellinen motiivi tuolle ”pettämiselle” on sadistinen nautinto rikkoa luottamus - edes salaa. Tämä on ihmislajin alhaisinta saastaa ja paariaa. Demoneja.
Vierailija kirjoitti:
Avauksessa puhuttiin viestittelystä. Palstapsykoosissa tämä on näköjään tulkittu pettämiseksi ja siemenen levittämiseksi. Voi teitä hupsuja.
Koska miehet ovat niin kiinnostuneita naisten ajatuksista ja hengellisyydestä. Mihin se viestittely pyrkii ellei bylsimiseen?
Miten sitä bilanderia sitten saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa olo ei tarkoita puolen ihmiskunnan sulkemista sosiaalisista kontakteista ulos. Useimmille ainakaan. Sellaisen olettaminen on jotenkin kieroutunutta ajattelua.
Joo, että vaimo tykkää kun mies vaikka viestittelee puolet nuoremman anisen kanssa ihan vaan ystävyysmielessä... juppelis juu. Ja lehmät lentää.
Ai jos on naimisissa ei voi olla muita naisia kavereina niinkö?
En sitten mene naimisiin M18 Mulle ei riitä vaan vaimo pitää olla kavereita miehiä ja naisia kavereina
Ihan kauheaa jos monelle pelkkä seksuaalisuus on kaiken syynä. Mitään harrastuksia tai älyllistä ei muka voi olla. Työ, viina ja nainenko on ainoa, mitä osa haluaa elämäänsä?
Vierailija kirjoitti:
No täällä on aika paljon kahjoja niinkuin näkyy sun kommentin alapeukuista
Välillä voi lohjeta tai tulla kuva etu pööpööstä.