Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko te naimisissa olevat miehet kertoa, miksi pitää viestitellä toisille naisille?

Vierailija
18.11.2020 |

Se on ollut mulle vähän surullinekin asia huomata, että naimisissa olo ei tunnu merkkaavan miehille mitään. En halua teiltä naimisissa olevilta miehiltä mitään, edes ystävyyttä. Kiitos.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avauksessa puhuttiin viestittelystä. Palstapsykoosissa tämä on näköjään tulkittu pettämiseksi ja siemenen levittämiseksi. Voi teitä hupsuja.

Koska miehet ovat niin kiinnostuneita naisten ajatuksista ja hengellisyydestä. Mihin se viestittely pyrkii ellei bylsimiseen?

Ystävyys- tai kaverisuhteen ylläpitoon. Juurikin ajatusten vaihtoon. Hengellisyyttä on turha sotkea asiaan, hihhuleille sekin voi toki olla tärkeää.

Vierailija
42/96 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelu virkistää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on uran kannalta tärkeää, että ns ydin perhe säilyy. Samoin poliittinen kantani tukee tällaista ajatusmalli, ja sekin on tärkeää. Sen sijaan itse koen seksuaalista onnellisuutta vain täydessä vapaudessa, useissa eri suhteissa, vaihtelevuudessa. Jotakin kompromissia kai haen viestittelyä, toki olen mennyt pidemmällekin.

Kuulostat muuten täsmälleen samalta mieheltä, joka särki mun sydämen. Mun piti olla hänen elämänsä rakkaus, kun elämä vaimon kanssa oli niin hirveää piinaa. Koukutuin häneen ja hänen lupauksiinsa, jotka olivat lopulta pelkkää tyhjää puhetta.

Vierailija
44/96 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että kysyt viestittelystä, mutta et kuitenkaan tarkoita sitä. Olisit vain suoraan kysynyt sitä, mitä halusit tietää.

Vierailija
45/96 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avauksessa puhuttiin viestittelystä. Palstapsykoosissa tämä on näköjään tulkittu pettämiseksi ja siemenen levittämiseksi. Voi teitä hupsuja.

Koska miehet ovat niin kiinnostuneita naisten ajatuksista ja hengellisyydestä. Mihin se viestittely pyrkii ellei bylsimiseen?

Elät pienessä kuplassa koska on miehiä joita kiinnostaa naisten ajatukset esim mua kiinnostaa M18

Itselläsi on rivot ajatukset mielessä

Vierailija
46/96 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sinkku, mut vastaan silti. :P Kait miehellä saa olla naispuolisii ystävii ja/tai kavereita, vaikka oliski naimisis? :o M25

Vierailija
47/96 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetko saa viestitellä miehille? Itse tunnen enemmän pariskuntia, joissa se nainen liruttelee muille.

Vierailija
48/96 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten arvata saattaa, pakenijat eivät vastaa mitään.

Pitäisikö hoitaa se oma parisuhde kuntoon ja tehdä vaimo onnelliseksi, niin ei tarvitisisi etsiä muita naisia?

Ai yksipuolisesti? Kuule, ei.

Vierailija
49/96 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävyys- tai kaverisuhteen ylläpitoon. Juurikin ajatusten vaihtoon. Hengellisyyttä on turha sotkea asiaan, hihhuleille sekin voi toki olla tärkeää.

Joo, pitäähän se tiettyä määrää naisia roikottaa varasijalistalla ja vähän lämmitellä niitä kaiken varalta.

Vierailija
50/96 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yritän päästä muiden pöksyihin. Pettäminen on elämän suola. Mikään muu ei tuota yhtä suurta tyydytystä.

Vierailija
51/96 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisetko saa viestitellä miehille? Itse tunnen enemmän pariskuntia, joissa se nainen liruttelee muille.

Useampaa naista kiinnostaa viestitelle miehille ihan kaverimielessä kuin miestä naiselle.

Vierailija
52/96 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos deittisovelluksista poistettaisiin kaikki varatut, miehiä ja naisia vois olla yhtä paljon tai ei ainakaan niin suurta määräeroa kuin nyt.

Vierailija
53/96 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen takia jos on jotain asiaa.

Vierailija
54/96 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon sinkku, mut vastaan silti. :P Kait miehellä saa olla naispuolisii ystävii ja/tai kavereita, vaikka oliski naimisis? :o M25

Niin M18 

Vierailija
55/96 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAPSET OVAT PAREMPIA KUIN AIKUISET NIITÄ EI KIINNOSTA PELKKÄ TYÖ JA SEKSI

AIKUISTEN PITÄISI KATSOA LASTENOHJELMIA JOSSA YSTÄVYYS ON ETUSIJALLA

Vierailija
56/96 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin petettynä naisena hieman lohduttaa (vaikkakin laiha lohtu), että petetyksi tuleminen ei ole ulkonäöstä kiinni. Hyvin kauniita, miestä paljon nuorempia ja hoikkia naisia petetään. Olen ikisinkku ja sellaiseksi jään.

Vierailija
57/96 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viestittele muille naisille, kuin vaimolle.

T. 4v naimisissa ollut mies 38v

Vierailija
58/96 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useampaa naista kiinnostaa viestitelle miehille ihan kaverimielessä kuin miestä naiselle.

En nyt sanoisi noinkaan. Kyllä olen monen monta kertaa nähnyt/kuullut, kun naimisissa oleva nainen viestittelee toisille miehille seksisävytteisiä flirttiviestejä ja ovat haltioissaan, kun mies heitä kehuu ja lässyttää takaisin. Ei tosiaan ole kyse mistään kaveruudesta - työkaveruudesta voi olla, joka on mennyt liian pitkälle.

Vierailija
59/96 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, pitäähän se tiettyä määrää naisia roikottaa varasijalistalla ja vähän lämmitellä niitä kaiken varalta.

Missä ihmeen varasijalla? Ei mulla ainakaan ole kavereista mitään varasijoituslistaa. Kavereita voi olla kuinka monta tahansa yhtä aikaa. Yhden kanssa jutellaan yhteisestä harrastuksesta, toisen kanssa parisuhde- ja perheasioista, kolmannen kanssa maailmanmenosta syvällisemmin jne. 

Vierailija
60/96 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt sanoisi noinkaan. Kyllä olen monen monta kertaa nähnyt/kuullut, kun naimisissa oleva nainen viestittelee toisille miehille seksisävytteisiä flirttiviestejä ja ovat haltioissaan, kun mies heitä kehuu ja lässyttää takaisin. Ei tosiaan ole kyse mistään kaveruudesta - työkaveruudesta voi olla, joka on mennyt liian pitkälle.

Seksisävytteinen flirttailu onkin jo ihan eri asia kuin viestittely ylipäänsä. Ainakaan mulla suurin osa viestittelystä ei ole mitään sen kaltaista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi