Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas se on todistettu, lyhyt mies ei naista saa

Vierailija
18.11.2020 |

Yritin eilen salilla mennä juttelemaan vähän päälle 150cm kaunottareen, ihan asiallisesti ja normaalisti eli ei mitään ehdottelua. Ja pakithan siitä tuli heti kun olen itse 170 enkä mikään saakelin laatikkoleukainen komistus. Tällaista se elämä on lyhyenä rumana miehenä.

Kommentit (425)

Vierailija
221/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarinan opetus: lyhyt mies ei saa surra omaa lyhyyttään ääneen. Osa porukasta suoraviivaisesti sanoo että tu r p a kiinni  u- l i u - li ja toiset jankkaavat miten valtavasti seuraa kaikki omat 130-senttiset sukulaismiehet saavat. Tuo jälkimmäinen tyyli on by the way vain eräänlainen sokerilla kuorrutettu tapa sanoa tur p a kiinni. Pointti kuitenkin on, että jos lyhyt mies suree ääneen lyhyyttään, tavalla tai tuolla toisella tavalla kaikki yrittävät tukkia lyhyen miehen suun. Ilmeisesti tämä on liian kipeä aihe koko kansakunnalle?  Sen huomaa tästäkin keskustelusta, jossa on n. viisi aidosti myötätuntoista viestiä, loput jommalla kummalla tavalla pyrkivät tukkimaan lyhyen miehen suun XD

Jos sulla tulisi kadulla vastaan mies jolla on iso kakkakikkare päänsä päällä itkemään että en saa naista koska minulla on rumat kengät, niin haluaisitko itse osallistua kyseisen henkilön kenkien suremiseen? Vai sanoisitko että hoida jamppa ensin pois toi haiseva kikkare. Ja montako kertaa jaksaisit olla empaattinen, kun se sama todellisuudesta vieraantunut itku alkaa taas. Onko hyvin lyhyen miehen vaikeampaa löytää nainen kuin pitkän? Kyllä on jo siitä näkökulmasta että moni nainen haluaa yhtä pitkän tai pidemmän kuin itse on, ja jos olet miehenä lyhyempi kuin nainen, niin toki se kaventaa valikoimaa. Mutta silti on paljon parisuhteita myös, joissa nainen on pitempi. Ja osa naista oikeasti haaveilee siitä korstosta. Itse en tajua mutta okei, vapaassa maassa jne. Pointti on se että teet pituudestasi aivan liian suuren numeron. Et voi muuttaa sitä. Ainoa mitä voit tehdä on elää sillä lailla että olet kiinnostava kumppani ja se ei todellakaan tule toteutumaan jos aiot hirttäytyä tähän yhteen asiaan. Kun ihan vain menemällä Prismaan näet että siellä on suuret määrät lyhyitä nuoria miehiä tyttöystäviensä ja naisystäviensä kanssa ostoksilla.

Ah, ihanan tunne vam ma inen kommentti ihmiseltä, joka varmasti kuitenkin pitää itseään oikein empatian kukkasena :D. Ihanaa, ihanaa, olet niin kirvelev än tunneälytön. Ap:lla on paha olla ja suru ja vähän kiukkukin (ihan ymmärrettävästi) siitä, että hän on tullut torjutuksi. Hän ei tällä hetkellä tarvitse keppiä ja moralisointia eikä myöskään tuollaista lapsellista näennäisjärkeilyä vaan yksinkertaisesti myötätuntoa.

Miten täällä bauttiarallaa kukaan ei muka tajua sitä, miltä tuntuu saada siipeensä kun on uskaltautunut yrittämään ja tuntee sitten itsensä huonoksi ja surulliseksi ja turhautuneeksi sen takia? Miten tällä ei kukaan tajua, mitä ihminen silloin tarvitsee? Ei ainakaan uli ul ia mutta ei tosiaankaan myöskään tukin tur pasi rationalisoimalla ja kaatamalla niskaasi miljoona pygimin kokoista miestä, jotka olivat sinua siinäkin parempia, että saivat naisystäviä haaremin verran. 

EI hi tt o, te olette ihan tun ne vam m aista porukkaa. Ap toivottavasti jo osaa nauraa koko jutulle, tämä keskustelu on niin älyvapaa jankkaus kuin ikinä voi :D. Jes Suomi - tunneälykkäin empaattisin kansakunta ... ehkä jo vuonna 3020

Vierailija
222/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen elävä todiste siitä, että lyhyet miehetkin saa naisia. Isäni on noin 150 senttiä pitkä ja äiti 167 senttiä.

Mun isäni oli 155 cm ja äiti oli samanpituinen. Meistä lapsista tuli 185 cm ja 190 cm. Isä oli erittäin suosittu naisten keskuudesss, herrasmies kun oli.

Öö mitenkähän tämä kertoisi sinulle, mutta isäsi ei ole se jonka sinä kuvittelet olevan.[/quote,]

Öööö..

millä perusteella?

Törkeitä ihmisiä taas palstalla.

ohis

Ihan alkeellinen todennäköisyyslaskenta sen kertoo. Pojan pituusennuste olisi 161,5cm. Mutta nyt on kaksi kertaa käynyt todennäköisyyksiä rikkova poikkeama. Todennäköistä on että henkilö valehtelee tai sitten tosiaan isä on eri. Tuolle vaihtoehdolle mitä hän tarjoaa on äärimmäisen pieni mahdollisuus.

Taidat olla geneetikko, kun ymmärät noin hyvin pituusgeenien periytyvyyden🤣

Suvussa ei tarvitse olla kuin pari 175 cm pitkää, kunjodsai haarassa voi syntyä hyvinkin pitkiö lapsia.

T.tutkija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarinan opetus: lyhyt mies ei saa surra omaa lyhyyttään ääneen. Osa porukasta suoraviivaisesti sanoo että tu r p a kiinni  u- l i u - li ja toiset jankkaavat miten valtavasti seuraa kaikki omat 130-senttiset sukulaismiehet saavat. Tuo jälkimmäinen tyyli on by the way vain eräänlainen sokerilla kuorrutettu tapa sanoa tur p a kiinni. Pointti kuitenkin on, että jos lyhyt mies suree ääneen lyhyyttään, tavalla tai tuolla toisella tavalla kaikki yrittävät tukkia lyhyen miehen suun. Ilmeisesti tämä on liian kipeä aihe koko kansakunnalle?  Sen huomaa tästäkin keskustelusta, jossa on n. viisi aidosti myötätuntoista viestiä, loput jommalla kummalla tavalla pyrkivät tukkimaan lyhyen miehen suun XD

Jos sulla tulisi kadulla vastaan mies jolla on iso kakkakikkare päänsä päällä itkemään että en saa naista koska minulla on rumat kengät, niin haluaisitko itse osallistua kyseisen henkilön kenkien suremiseen? Vai sanoisitko että hoida jamppa ensin pois toi haiseva kikkare. Ja montako kertaa jaksaisit olla empaattinen, kun se sama todellisuudesta vieraantunut itku alkaa taas. Onko hyvin lyhyen miehen vaikeampaa löytää nainen kuin pitkän? Kyllä on jo siitä näkökulmasta että moni nainen haluaa yhtä pitkän tai pidemmän kuin itse on, ja jos olet miehenä lyhyempi kuin nainen, niin toki se kaventaa valikoimaa. Mutta silti on paljon parisuhteita myös, joissa nainen on pitempi. Ja osa naista oikeasti haaveilee siitä korstosta. Itse en tajua mutta okei, vapaassa maassa jne. Pointti on se että teet pituudestasi aivan liian suuren numeron. Et voi muuttaa sitä. Ainoa mitä voit tehdä on elää sillä lailla että olet kiinnostava kumppani ja se ei todellakaan tule toteutumaan jos aiot hirttäytyä tähän yhteen asiaan. Kun ihan vain menemällä Prismaan näet että siellä on suuret määrät lyhyitä nuoria miehiä tyttöystäviensä ja naisystäviensä kanssa ostoksilla.

Ah, ihanan tunne vam ma inen kommentti ihmiseltä, joka varmasti kuitenkin pitää itseään oikein empatian kukkasena :D. Ihanaa, ihanaa, olet niin kirvelev än tunneälytön. Ap:lla on paha olla ja suru ja vähän kiukkukin (ihan ymmärrettävästi) siitä, että hän on tullut torjutuksi. Hän ei tällä hetkellä tarvitse keppiä ja moralisointia eikä myöskään tuollaista lapsellista näennäisjärkeilyä vaan yksinkertaisesti myötätuntoa.

Miten täällä bauttiarallaa kukaan ei muka tajua sitä, miltä tuntuu saada siipeensä kun on uskaltautunut yrittämään ja tuntee sitten itsensä huonoksi ja surulliseksi ja turhautuneeksi sen takia? Miten tällä ei kukaan tajua, mitä ihminen silloin tarvitsee? Ei ainakaan uli ul ia mutta ei tosiaankaan myöskään tukin tur pasi rationalisoimalla ja kaatamalla niskaasi miljoona pygimin kokoista miestä, jotka olivat sinua siinäkin parempia, että saivat naisystäviä haaremin verran. 

EI hi tt o, te olette ihan tun ne vam m aista porukkaa. Ap toivottavasti jo osaa nauraa koko jutulle, tämä keskustelu on niin älyvapaa jankkaus kuin ikinä voi :D. Jes Suomi - tunneälykkäin empaattisin kansakunta ... ehkä jo vuonna 3020

Salilla treenataan eikä ahdistella

Vierailija
224/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei todista mitään muuta kuin että ap ei saa naista.

Meidän työpaikalla on kaksi ihanaa hobitinpituista miestä. Toinen on naimisissa (itseään pidemmän naisen kanssa), mutta hänelläpä onkin luonnetta tuplasti pituuteen nähden. Ihana ystävällinen huumoria heittävä vilkkusilmä. Toinen hobitti on sellainen pieni pätkä jolla on kasvot kuin enkelillä ja hurmaava ujo hymy. Kyllä hänkin tuossa maanantaina kahvipöydässä kertoili viikonlopun jutuista, niihin liittyi nainen. Silmistä näki että jotain on saatu. Jotain kivaa. Ei hän sen paremmin asiaa avannut eikä sillä kehuskellut. 

Vierailija
225/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö. Ap:han sanoi ihan siististi jutskanneensa ja aloituksesta sai sen kuvan, ettei hän torjunnan jälkeen tätä kiinnostavaa henkilöä jäänyt häiritsemään vaan otti itseensä ja koki lyhyenä miehenä, että syy kelpaamattomuuteen oli pituuskasvussa ja tuli sitten tänne keskustelmaan asiasta, ehkä jopa pientä myötätuntoa toivoen ja kuten viesteistä näkee, ei ehkä suurempaa virhettä olisi voinut tehdä, heti alkoi kak an hierominen naamaan.

Mutta on täällä toisenlaisiakin ketjuja, esim. sellaisia, joissa me naiset kyselemme, miten saisi pokattua jonkun kaupassa. Siis kaupassa. Sekö sitten ei olisi ehdistelua? Ihan sama tilanne. Se, että hakeutuu juttusille ventovieraan ihmisen kanssa, ei ole ahdistelua! Se on, jos ei vihjeistä ota vaarin ja älyä häipyä takavasemmalle, kun jutustelu saa jäätävän vastaanoton.

Yritystä pitää ja saa edelleenkin olla, pätee niin miehiin kuin naisiin. Mutta  tosiasia on, että suurin osa nii nmiehistä kuin naisista, menee vähän shokkiin ja pidättäytyväksi, jos tuikin tuntematon alkaa yhtäkkiä jutella.

Vierailija
226/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin joo. Olen 174 ja kaikki miehet olleet lyhyempiä tai samanpituisia korkeintaan. (Yksi) ovat jättäneet. Taas se on todistettu ettei pitkä nainen miestä saa.

Vierailija
227/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö. Ap:han sanoi ihan siististi jutskanneensa ja aloituksesta sai sen kuvan, ettei hän torjunnan jälkeen tätä kiinnostavaa henkilöä jäänyt häiritsemään vaan otti itseensä ja koki lyhyenä miehenä, että syy kelpaamattomuuteen oli pituuskasvussa ja tuli sitten tänne keskustelmaan asiasta, ehkä jopa pientä myötätuntoa toivoen ja kuten viesteistä näkee, ei ehkä suurempaa virhettä olisi voinut tehdä, heti alkoi kak an hierominen naamaan.

Mutta on täällä toisenlaisiakin ketjuja, esim. sellaisia, joissa me naiset kyselemme, miten saisi pokattua jonkun kaupassa. Siis kaupassa. Sekö sitten ei olisi ehdistelua? Ihan sama tilanne. Se, että hakeutuu juttusille ventovieraan ihmisen kanssa, ei ole ahdistelua! Se on, jos ei vihjeistä ota vaarin ja älyä häipyä takavasemmalle, kun jutustelu saa jäätävän vastaanoton.

Yritystä pitää ja saa edelleenkin olla, pätee niin miehiin kuin naisiin. Mutta  tosiasia on, että suurin osa nii nmiehistä kuin naisista, menee vähän shokkiin ja pidättäytyväksi, jos tuikin tuntematon alkaa yhtäkkiä jutella.

Mä en lähesty ketään enkä halua mua lähestyttävän. Mulkaisen yleensä varoitukseksi joka on onneksi riittänyt.

Tietyt paikat tulisi säilyttää rauhallisina.

Vierailija
228/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein tasokkaimmat naiset on 145-150cm ja tasokkaimmat miehet 200-205cm, niin se vaan menee. Ei sille voi mitään. Luonto on julma.

167cm nainen ja flaksi käy. Pääsen jopa valitsemaan.

Niin naiset on seksuaalisesti etuoikeutettuja. Kerro jotain uutta.

Naisia ruvettaisiin heti haukkumaan halvoiksi jos päätyisivät kokeilemaan kaikkia vastaantulevia miehiä.

Aika pieni hinta moisesta etuoikeudesta .

Läpi historian naiset on olleet miehille kulutushyödykkeitä. Vihdoinkin naiset saavat päättää niin sekös suututtaa.

Teknisesti tässä nyt todettiin etuoikeutenne ei muuta. Tiedosta etuoikeuden selvästi koska defenssein hyökkäät heti kimppuun. Alitajuisesti haluat selitellä sitä.

Kuka onkaan todellisuudessa etuoikeutettu? Maailmassa on tänäkin päivänä maankolkkia joissa naisten ainoa toivo on päästä vauraan miehen vaimoksi. Ketä tätä kuuluisaa etuoikeutta hyödyntää? Oikein! Juurikin nimenomaiset miehet mitkä sanovat KAIKKIA naisia etuoikeutetuiksi.

No siis täsmennys tietenkin kuuluu, että länsimainen nainen. Feminismikin on vain heidän etujärjestönsä.

Vierailija
229/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein tasokkaimmat naiset on 145-150cm ja tasokkaimmat miehet 200-205cm, niin se vaan menee. Ei sille voi mitään. Luonto on julma.

Naisia ruvettaisiin heti haukkumaan halvoiksi jos päätyisivät kokeilemaan kaikkia vastaantulevia miehiä.

Läpi historian naiset on olleet miehille kulutushyödykkeitä. Vihdoinkin naiset saavat päättää niin sekös suututtaa.

Teknisesti tässä nyt todettiin etuoikeutenne ei muuta. Tiedosta etuoikeuden selvästi koska defenssein hyökkäät heti kimppuun. Alitajuisesti haluat selitellä sitä.

Kuka onkaan todellisuudessa etuoikeutettu? Maailmassa on tänäkin päivänä maankolkkia joissa naisten ainoa toivo on päästä vauraan miehen vaimoksi. Ketä tätä kuuluisaa etuoikeutta hyödyntää? Oikein! Juurikin nimenomaiset miehet mitkä sanovat KAIKKIA naisia etuoikeutetuiksi.

No siis täsmennys tietenkin kuuluu, että länsimainen nainen. Feminismikin on vain heidän etujärjestönsä.

Onpa sääli kuinka naisten oikeuksia ollaan saatu vietyä länsimaissa eteenpäin! :,(

Vierailija
230/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen elävä todiste siitä, että lyhyet miehetkin saa naisia. Isäni on noin 150 senttiä pitkä ja äiti 167 senttiä.

Mun isäni oli 155 cm ja äiti oli samanpituinen. Meistä lapsista tuli 185 cm ja 190 cm. Isä oli erittäin suosittu naisten keskuudesss, herrasmies kun oli.

Öö mitenkähän tämä kertoisi sinulle, mutta isäsi ei ole se jonka sinä kuvittelet olevan.[/quote,]

Öööö..

millä perusteella?

ohis

Ihan alkeellinen todennäköisyyslaskenta sen kertoo. Pojan pituusennuste olisi 161,5cm. Mutta nyt on kaksi kertaa käynyt todennäköisyyksiä rikkova poikkeama. Todennäköistä on että henkilö valehtelee tai sitten tosiaan isä on eri. Tuolle vaihtoehdolle mitä hän tarjoaa on äärimmäisen pieni mahdollisuus.

Suvussa ei tarvitse olla kuin pari 175 cm pitkää, kunjodsai haarassa voi syntyä hyvinkin pitkiö lapsia.

T.tutkija

Olen minä aiheeseen perehtynyt. Tiedän että on ylisukupolven hyppäämistä yms ja kuten olen sanonut kyse on todennäköisyydestä ja se ei todellakaan tuo tätä skenaarioita. Mahdollisuus on ihan lottovoiton luokkaa ellei pienempi.

Kahta kertaa ei tuollaista sattumaa tule, että vanhemmat 155cm kumpikin ja lapset 190cm ja 185cm.

Vierailija
231/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin naisena tulkitsisin heti että mies on iskumielellä liikenteessä. Ei ole mitään muuta syytä miksi mies muuten alkaisi noin jutella tuntemattomalle hyvännäköiselle naiselle, se on fakta. Ap:han itsekin paljasti aloitusviestissä, että yritti tätä naista. Itse joskus nuorempana juttelin iloisesti takaisin kun joskus miehet tuli puhumaan, ei kestänyt kauaa kun alkoi puhua numeroiden vaihtamisesta ja kahvilla ja leffassa käynnistä. Ahdistavaa, minä siis yritin olla vaan kohtelias.. Joten nykyään aikuisempana ja viisaampana itsekin olen alkanut olemaan suht tyly, en halua että tuntemattomat miehet änkeää juttelemaan lainkaan, haluan että minut jätetään rauhaan. Uskon että tällä naisella saattoi hyvinkin olla samansuuntaisia ajatuksia.

Vierailija
232/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööö..

millä perusteella?

ohis

T.tutkija

Olen minä aiheeseen perehtynyt. Tiedän että on ylisukupolven hyppäämistä yms ja kuten olen sanonut kyse on todennäköisyydestä ja se ei todellakaan tuo tätä skenaarioita. Mahdollisuus on ihan lottovoiton luokkaa ellei pienempi.

Kahta kertaa ei tuollaista sattumaa tule, että vanhemmat 155cm kumpikin ja lapset 190cm ja 185cm.

Minun mieheni on 183cm ja isänsä 20senttiä lyhempi, äiti myös tosi pieni ja lyhyt. Lähisuvussaan oli pidempiä, joilta ilmeisesti onnekseen sai enemmän pituutta..

Vierailija
233/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei todista mitään muuta kuin että ap ei saa naista.

Meidän työpaikalla on kaksi ihanaa hobitinpituista miestä. Toinen on naimisissa (itseään pidemmän naisen kanssa), mutta hänelläpä onkin luonnetta tuplasti pituuteen nähden. Ihana ystävällinen huumoria heittävä vilkkusilmä. Toinen hobitti on sellainen pieni pätkä jolla on kasvot kuin enkelillä ja hurmaava ujo hymy. Kyllä hänkin tuossa maanantaina kahvipöydässä kertoili viikonlopun jutuista, niihin liittyi nainen. Silmistä näki että jotain on saatu. Jotain kivaa. Ei hän sen paremmin asiaa avannut eikä sillä kehuskellut. 

Joillain naisilla on ylikorostunut hoivavietti ja ne pitävät toisinaan tuollaisista pikkumiehistä, toki myös voisi miettiä onko kyseessä toisinaan jonkinlainen pedofiilinen taipumus joka esiintyy naisilla

No johan pomppas. Nuo kaksi tuntemaani miestä ei kyllä todellakaan ole millään lailla lapsenoloisia. Ja mistäpä sitä tietää, jospa heillä on jotain paljon isompaa jossain muualla verraten pidempiin miehiin? 

En puhu housujen sisällöstä, vaikka mistäpä sitäkään tietää. Toisilla on sellaista henkistä munaa enemmän kuin toisilla. 

Niin, onhan se kyllä totta että pienillä miehillä on pyrkimystä henkiseen dominanssiin ja usein kuin heillä olisi jotain isompaa,  suuremmilla ei ole tarvetta korostaa itseään niin sellainen vaikutelma voi tulla ulkopuolisille. Totuushan on kuitenkin että tosipaikan tullen isokoira puraisee pikkukoiran niskat poikki yhdellä ravistuksella ja kyllä sen kaikki tietävät mutta sivistyneen yhteiskunnan merkki on suvaita pienempien heikkouksia

Vierailija
234/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja verrataan lyhyyttä, että on ulostetta päässään.

Vierailija
235/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaunis nainen on mukava kaikille miehille jotka tulee juttelemaan, sillähän on hetken päästä stalkkereita joka paikassa, huonolla tuurilla ennemmin tai myöhemmin joku heistä vielä epävakaa..!

Vierailija
236/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööö..

millä perusteella?

ohis

T.tutkija

Minun mieheni on 183cm ja isänsä 20senttiä lyhempi, äiti myös tosi pieni ja lyhyt. Lähisuvussaan oli pidempiä, joilta ilmeisesti onnekseen sai enemmän pituutta..

Tuokin on harvinaista, mutta sentään todennäköisempää kuin , että tämä ihme käy kaksi kertaa.

Vierailija
237/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roteva, harteikas ja pitkä nainen ei saa miestä. Harteikkuus ja isoluinen ruumiinrakenne eivät poistu laihduttamalla. Pussien tyhjennykseen saattaa satunnaisesti kelvata, muttei sitä kehtaa esitellä muille, mies kun haluaa esitellä ylpeänä naista. Naisen pitää olla pieni, hento ja siro! 

Mitäs mä saisin oikein ison ja/tai pitkän naisen? Ylpeänä kyllä esittelisin hänet muillekin, kertoohan se, että minussa tarpeeksi miestä isommallekin naiselle.

M167

Vierailija
238/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa sääli kuinka naisten oikeuksia ollaan saatu vietyä länsimaissa eteenpäin! :,(

Ei sinänsä, mutta ongelmatontahan se ei ole. Samalla uhrimytologialla ratsastetaan tarpeen tullen edelleen ja vedetään mukaan kehitysmaidenkin naisten asema, vaikka Suomessa naisten asema on miehiä parempi eikä kehitysmaiden tilanne de facto feministejä nappaa yhtään.

239/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165 cm nainen ja mieheni 176 cm. Joidenkin mielestä ehkä "lyhyt", minun mielestäni täydellisen pituinen ja keskimittainen. Rakastuin mieheeni ensisilmäyksellä ja edelleen 6v jälkeen pidän häntä erittäin haluttavana.

Mieheni paras kaveri on jopa miestäni lyhyempi, n. 170 cm, mutta on suosittu naisten keskuudessa (ollut kahdesti pitkässä parisuhteessa mutta nyt sinkku). Suorastaan ihmettelin, kun hän näytti joskus tinderiään miten paljon matcheja oli tullut, kun täältä palstalta on saanut aina lukea miten muka lyhyellä miehellä ei oo mitään chansseja siellä. Monilla treffeilläkin on käynyt ja aina näyttää löytävän kiinnostuneita naisia. Hän sanoi syyksi sen, että osaa flirttailla oikealla lailla, eli jotain pientä seksuaalista vihjailua pitää olla jotta nainen kiinnostuu, mutta ei kuitenkaan mitään törkeää ehdottelua vaan silleen sopivan herrasmiesmäisesti. Jos jauhaa vaan säästä ja kuulumisista, niin naisesta ei tunnu siltä että mies olisi kiinnostunut juuri hänestä siinä mielessä. Joku kipinä pitäis keskustelulla siis sytyttää.

Toki tämä kaveri myös pitää huolta ulkonäöstään, eli vaikka on lyhyt niin on lihaksikas ja aina esim. tyylikäs kampaus ja vaatteet. Käy salilla ja urheilullinen muutenkin. Minä luulen, että jos teillä lyhyillä miehillä ei flaksi käy niin ennemminkin vika on muussa olemuksessa ja sosiaalisissa taidoissa. Panostakaa kropan treenaukseen ja siihen hyvän maun mukaiseen flirttiin, niin varmasti alkaa naisonni parantua. Hymyä huuleen ja vähän pilkettä silmäkulmaan.

Vierailija
240/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en lähesty ketään enkä halua mua lähestyttävän. Mulkaisen yleensä varoitukseksi joka on onneksi riittänyt.

Tietyt paikat tulisi säilyttää rauhallisina.

No näinhän se yleensä menee, ja olet toiminut oikein mulkoilemalla, siis oikeasti oikein. MIkroviestintä on tehokas tapa kertoa, missä mennään. Mutta onko nyt suunnattoman suuri rikos, jos joku joskus  ihastuksen huumassa tai vaikka sitten silkkaa sosiaalista ymmärtämättömyyttään rohkaistuu yrittämään? Vähän nyt armoa niille, jotka menevät rajan yli. Mielestäni virheitä saa tehdä, niistähän sitä oppii. Ja hankalaa tässä sosiaalisessa pelissä on myös se tosiasia, että joskus olisi kannattanut yrittää... on aika surullista ajatella sitäkin, että joku saa näpeilleen, oppii läksynsä eikä enää koskaan yritä ketään kun samaan aikaan vieressä se joku odotti, että kumpa tuo uskaltaisi lähestyä, kun en itse kehtaa mutta haluaisin. Näitäkin tapauksia on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi