Taas se on todistettu, lyhyt mies ei naista saa
Yritin eilen salilla mennä juttelemaan vähän päälle 150cm kaunottareen, ihan asiallisesti ja normaalisti eli ei mitään ehdottelua. Ja pakithan siitä tuli heti kun olen itse 170 enkä mikään saakelin laatikkoleukainen komistus. Tällaista se elämä on lyhyenä rumana miehenä.
Kommentit (425)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sellasta se on. En minäkään saa niitä miehiä joita haluaisin, koska en ole siro ja rintani ovat liian isot.
Tämä. Miehet valittaa siitä kun ”pituuteen ei voi vaikuttaa, mutta painoon voi”, mutta oikeastihan eihän nainen voi kuitenkaan omaan ruumiinrakenteeseen vaikuttaa. Ja esim. jos on isot rinnat niin niiden pienentäminen oikeasti maksaa. Eli turha miehien valittaa. Sitä paitsi lyhyt mies saa helpommin kumppanin kuin isorintainen ei-siro nainen.
Joo miehethän vihaa isoja rintoja. Jotain rajaa nyt paskapuheisiin.
No, tällaiset lähes navassa roikkuvat raskaat säkit kuten esimerkiksi minulla, ovat kyllä miehille aika iso turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein tasokkaimmat naiset on 145-150cm ja tasokkaimmat miehet 200-205cm, niin se vaan menee. Ei sille voi mitään. Luonto on julma.
167cm nainen ja flaksi käy. Pääsen jopa valitsemaan.
Niin naiset on seksuaalisesti etuoikeutettuja. Kerro jotain uutta.
Naisia ruvettaisiin heti haukkumaan halvoiksi jos päätyisivät kokeilemaan kaikkia vastaantulevia miehiä.
Aika pieni hinta moisesta etuoikeudesta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein tasokkaimmat naiset on 145-150cm ja tasokkaimmat miehet 200-205cm, niin se vaan menee. Ei sille voi mitään. Luonto on julma.
Naisia ruvettaisiin heti haukkumaan halvoiksi jos päätyisivät kokeilemaan kaikkia vastaantulevia miehiä.
Läpi historian naiset on olleet miehille kulutushyödykkeitä. Vihdoinkin naiset saavat päättää niin sekös suututtaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 188 cm, ja olen viime aikoina huomannut vetäväni naisia puoleeni kuin magneetti, nyt kun vuosien jälkeen olen taas "vapaana". Olen hämmentynyt. Miellän tilanteelle joitain mahdollisia syitä, joista pituus on ilmeisin.
Viime aikoina alkanut vetää naisia puoleen kuin magneetti? Oletko siis vasta 15v, vai oletko kasvanut vasta aikuisen iässä? Tee jonne läksyt, äläkä sekaannu aikuisten keskusteluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet naiset ovat erittäin suosittuja eli heillä on ns "vientiä" miesten suhteen, siitä taisi olla oikein juttuakin tässä taannoin. Miehiä mielyttää jostain varmasti ihan "normaaleista" syistä taskuvenukset. Vielä heikommat mahdollisuudet lyhyiden naisten kanssa on jos hän tosiaan sattuu olemaan jollakin yleisestihyväksytyllä standardilla "kaunis". Lyhyet naiset taas aika usein miettivät alitajuisesti "vammaansa" yrittäen kompensoida ja varmistaa mahdollisen jälkikasvunsa "normaaliutta" ottamalla erittäin pitkän miehen, koska silloinhan saattaa jollain logiikalla olla mahdollista, että lapsista tulee hieman kookkaampia.
Että mitä :DDDD. Ikinä ei ole moinen ajatus edes käynyt mielessä.
Alitajunta kultaseni alitatajunta se on mikä jyllää, et vain tiedosta sitä tai kiellät asian. Ei siinä mitään väärää ole se on ihan inhimillistä toivoa että lapsilla olisi paremmin jne
Olen siis alitajuntani yläpuolella.
T lyhyt nainen.
Jos jotaki ollaan opittu, niin se, et o helpompaa uskotella itselleen et naiset on nirsoja, ku se et katsoisi peiliin. :) AP:n tilantees pituus o ollu viimene asia naisen mieles, oon siitä hyvin varma. M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 188 cm, ja olen viime aikoina huomannut vetäväni naisia puoleeni kuin magneetti, nyt kun vuosien jälkeen olen taas "vapaana". Olen hämmentynyt. Miellän tilanteelle joitain mahdollisia syitä, joista pituus on ilmeisin.
Viime aikoina alkanut vetää naisia puoleen kuin magneetti? Oletko siis vasta 15v, vai oletko kasvanut vasta aikuisen iässä? Tee jonne läksyt, äläkä sekaannu aikuisten keskusteluihin.
Niinpä :D. Nää jätkät on niin tyhmiä.... Vois vähän ajatella etukäteen kun keksiii omasta päästään vastauksia joita toivoo.
Vierailija kirjoitti:
Jos jotaki ollaan opittu, niin se, et o helpompaa uskotella itselleen et naiset on nirsoja, ku se et katsoisi peiliin. :) AP:n tilantees pituus o ollu viimene asia naisen mieles, oon siitä hyvin varma. M25
Oot niin söpö ❤️
N22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet naiset ovat erittäin suosittuja eli heillä on ns "vientiä" miesten suhteen, siitä taisi olla oikein juttuakin tässä taannoin. Miehiä mielyttää jostain varmasti ihan "normaaleista" syistä taskuvenukset. Vielä heikommat mahdollisuudet lyhyiden naisten kanssa on jos hän tosiaan sattuu olemaan jollakin yleisestihyväksytyllä standardilla "kaunis". Lyhyet naiset taas aika usein miettivät alitajuisesti "vammaansa" yrittäen kompensoida ja varmistaa mahdollisen jälkikasvunsa "normaaliutta" ottamalla erittäin pitkän miehen, koska silloinhan saattaa jollain logiikalla olla mahdollista, että lapsista tulee hieman kookkaampia.
Alitajunta kultaseni alitatajunta se on mikä jyllää, et vain tiedosta sitä tai kiellät asian. Ei siinä mitään väärää ole se on ihan inhimillistä toivoa että lapsilla olisi paremmin jne
Tämä on täyttä paskaa. Olen ollut lääpälläni moneen lyhyeen mieheen enkä ole heidän kanssan koska en ole voinut heitä saada. Ovat nimittäin jo olleet siinä vaiheessa parisuhteessa. Yksikin lyhyt mies on niin ihana, että minulla ei ole häneen mitään mahdollisuuksia koskaan ollut. Miksi ihmeessä surisin tulevien poikieni mahdollista lyhyyttä silloin, kun olen itse ihastunut lyheen mieheen?
Niin, näinhän asiaan kuuluu kaikkien korrektiuden sääntöjen mukaan vasta, mutta oudolla tavalla se rakkaus on sitten mallia lipputanko kun se on ollut "pakko" ottaa kun lyhyet miehet on aina mennet sivu suun. Olet silti varmasti ihan hyvä ihminen mutta selittelysi on kyllä vähän falskia itsepetosta nyt
Oma mieheni on 178 cm pitkä. Tämä elämäni suurin ihastus on jotain 170+. Jos nyt jäisin sinkuksi, miehen pituus olisi ihan herttaisen yhtentekevä asia kaikkien muiden ominaisuuksien rinnalla. Jos ei tätä usko niin älä usko. Ei ole minulta pois.
No usein tällaiset asiat ovat syväänjuurtuneita ja onhan omia "vikojaan" silloin vaikea myöntää tai kohdata. Tietenkin voisi kysyä saavatko lyhyiden naisten pitkät miehet oikeaa rakkautta, vai ovatko he näiden naisten fetissien ongelmien takia vain objekti välinen heidän outoihin tavoitteisiinsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot niin söpö ❤️
N22
Kiitos kauniista sanoista. :) Sydän myös sinne suuntaan!
Tarinan opetus: lyhyt mies ei saa surra omaa lyhyyttään ääneen. Osa porukasta suoraviivaisesti sanoo että tu r p a kiinni u- l i u - li ja toiset jankkaavat miten valtavasti seuraa kaikki omat 130-senttiset sukulaismiehet saavat. Tuo jälkimmäinen tyyli on by the way vain eräänlainen sokerilla kuorrutettu tapa sanoa tur p a kiinni. Pointti kuitenkin on, että jos lyhyt mies suree ääneen lyhyyttään, tavalla tai tuolla toisella tavalla kaikki yrittävät tukkia lyhyen miehen suun. Ilmeisesti tämä on liian kipeä aihe koko kansakunnalle? Sen huomaa tästäkin keskustelusta, jossa on n. viisi aidosti myötätuntoista viestiä, loput jommalla kummalla tavalla pyrkivät tukkimaan lyhyen miehen suun XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalista etoikeutta on voida tyydyttää itsensä mihin vaan. Reikä se rotallakin ja niin pois päin.
Naiset sen sijaan ei välttämättä edes suhteessa saa orgasmia puhumattakaan niistä miehistä jotka haluaa naisesta tyydytystä itselleen eikä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läpi historian naiset on olleet miehille kulutushyödykkeitä. Vihdoinkin naiset saavat päättää niin sekös suututtaa.
Teknisesti tässä nyt todettiin etuoikeutenne ei muuta. Tiedosta etuoikeuden selvästi koska defenssein hyökkäät heti kimppuun. Alitajuisesti haluat selitellä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tarinan opetus: lyhyt mies ei saa surra omaa lyhyyttään ääneen. Osa porukasta suoraviivaisesti sanoo että tu r p a kiinni u- l i u - li ja toiset jankkaavat miten valtavasti seuraa kaikki omat 130-senttiset sukulaismiehet saavat. Tuo jälkimmäinen tyyli on by the way vain eräänlainen sokerilla kuorrutettu tapa sanoa tur p a kiinni. Pointti kuitenkin on, että jos lyhyt mies suree ääneen lyhyyttään, tavalla tai tuolla toisella tavalla kaikki yrittävät tukkia lyhyen miehen suun. Ilmeisesti tämä on liian kipeä aihe koko kansakunnalle? Sen huomaa tästäkin keskustelusta, jossa on n. viisi aidosti myötätuntoista viestiä, loput jommalla kummalla tavalla pyrkivät tukkimaan lyhyen miehen suun XD
Jos sulla tulisi kadulla vastaan mies jolla on iso kakkakikkare päänsä päällä itkemään että en saa naista koska minulla on rumat kengät, niin haluaisitko itse osallistua kyseisen henkilön kenkien suremiseen? Vai sanoisitko että hoida jamppa ensin pois toi haiseva kikkare. Ja montako kertaa jaksaisit olla empaattinen, kun se sama todellisuudesta vieraantunut itku alkaa taas. Onko hyvin lyhyen miehen vaikeampaa löytää nainen kuin pitkän? Kyllä on jo siitä näkökulmasta että moni nainen haluaa yhtä pitkän tai pidemmän kuin itse on, ja jos olet miehenä lyhyempi kuin nainen, niin toki se kaventaa valikoimaa. Mutta silti on paljon parisuhteita myös, joissa nainen on pitempi. Ja osa naista oikeasti haaveilee siitä korstosta. Itse en tajua mutta okei, vapaassa maassa jne. Pointti on se että teet pituudestasi aivan liian suuren numeron. Et voi muuttaa sitä. Ainoa mitä voit tehdä on elää sillä lailla että olet kiinnostava kumppani ja se ei todellakaan tule toteutumaan jos aiot hirttäytyä tähän yhteen asiaan. Kun ihan vain menemällä Prismaan näet että siellä on suuret määrät lyhyitä nuoria miehiä tyttöystäviensä ja naisystäviensä kanssa ostoksilla.
Vierailija kirjoitti:
Saa surra puolestani vaikka kuinka, muttei se sureminen muuta tilannetta, ei edes myötätuntoiset viestit saa ketään pisemmäksi. Lyhyet miehet, kuten minä itsekin saan vain opetella tulemaan toimeen lyhyyteni kanssa. 168 cm enkä ole koskaan kokenut pituuttani ongelmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on vähän samaa ilmiötä kuin koulukiusaamisesta. Naiset tietävät syyllistyvänsä siihen , mutta sen sijaan että tuntisivat rehellistä syyllisyyttä, hyökkäävät uhrin kimppuun siirtäen syyllisyyden pois itseltään. Pituus onkin ainoita asioita joista saa avoimesti kiusata ja vähätellä ilman seuraamuksia, vaikka on syntymäominaosuus. Minulle puheet rasismista ja syrjinnästä ovat aika onttoja koska omasta ominaisuudestani saa pilkata mielinmäärin .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on täyttä paskaa. Olen ollut lääpälläni moneen lyhyeen mieheen enkä ole heidän kanssan koska en ole voinut heitä saada. Ovat nimittäin jo olleet siinä vaiheessa parisuhteessa. Yksikin lyhyt mies on niin ihana, että minulla ei ole häneen mitään mahdollisuuksia koskaan ollut. Miksi ihmeessä surisin tulevien poikieni mahdollista lyhyyttä silloin, kun olen itse ihastunut lyheen mieheen?
Niin, näinhän asiaan kuuluu kaikkien korrektiuden sääntöjen mukaan vasta, mutta oudolla tavalla se rakkaus on sitten mallia lipputanko kun se on ollut "pakko" ottaa kun lyhyet miehet on aina mennet sivu suun. Olet silti varmasti ihan hyvä ihminen mutta selittelysi on kyllä vähän falskia itsepetosta nyt
Oma mieheni on 178 cm pitkä. Tämä elämäni suurin ihastus on jotain 170+. Jos nyt jäisin sinkuksi, miehen pituus olisi ihan herttaisen yhtentekevä asia kaikkien muiden ominaisuuksien rinnalla. Jos ei tätä usko niin älä usko. Ei ole minulta pois.
No usein tällaiset asiat ovat syväänjuurtuneita ja onhan omia "vikojaan" silloin vaikea myöntää tai kohdata. Tietenkin voisi kysyä saavatko lyhyiden naisten pitkät miehet oikeaa rakkautta, vai ovatko he näiden naisten fetissien ongelmien takia vain objekti välinen heidän outoihin tavoitteisiinsa
No sittenhän voitaisiin miettiä myös, että onko esim. lapsen näköisten naisten mm. aasialaisten naisten miehet vaan pedofiilejä. Eli siis että ne naiset olisi vain väline miehelle, että voivat esittää naisensa olevan lapsi. Näin tosin kaikki ajattelee näiden naisten miehistä, mutta kukaan ei halua sanoa sitä ääneen.
Voihan sitä aina ajatella miten haluaa, mutta ei se nyt aivan noin yksinkertaista kuitenkaan ole ja mielestäni ajatuksesi ovat enemmän rasistisia kuin liittyisivät tähän asiaan. Nykyään tuo tuollainen henkinen persuus on ryöminyt joka tasolle vääntämään kaikesta rotukysymystä jollain sairaalla tavalla.
Mun mieheni on 168cm ja olisi aikoinaan saanut kenet haluaa, mutta otti minut, mallinakin työskennelleen itseään pitemmän kaunottaren.
Kymmeniä vuosia oltu yhdessä.
Lyhyt mies kasvaa oksansa viereen🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teknisesti tässä nyt todettiin etuoikeutenne ei muuta. Tiedosta etuoikeuden selvästi koska defenssein hyökkäät heti kimppuun. Alitajuisesti haluat selitellä sitä.
Kuka onkaan todellisuudessa etuoikeutettu? Maailmassa on tänäkin päivänä maankolkkia joissa naisten ainoa toivo on päästä vauraan miehen vaimoksi. Ketä tätä kuuluisaa etuoikeutta hyödyntää? Oikein! Juurikin nimenomaiset miehet mitkä sanovat KAIKKIA naisia etuoikeutetuiksi.