Jos mies on onnellisessa suhteessa, voiko se pysyä uskollisena?
Minä uskoisin, että voi olla mahdollista, JOS mies saa suhteessa rakkautta ja lämpöä tarpeeksi ja tuntee itsensä aidosti onnelliseksi.
Nuorena olin tosi tosi kaunis, isorintainen ja hyväpeppuinen ja voisin väittää, että 90% miehistä olisi langennut ihan varmasti, sen verran kuolaajia oli. Silti kohtasin miehiä, jotka eivät lämmenneet mulle mitenkään vaan sanoivat rakastavansa vaimojaan.
Erityisesti yksi mies jäi mieleen, joka oli firman tj ja baarissa alaistensa kanssa. Illan mittaan alaiset kävi kuumana muhun mutta mua ei kiinnostanut kuin se pomo, jolle sanoin sitten lopussa että lähdetäänkö saunomaan yhdessä. Se sanoi, että en lähde kun tiedän mikä sulla on mielessä. Lopuksi sanoi kaikille alaisilleen, että kun löytää hyvän vaimon niin ei enää muuta kelpuutakaan. Oli 25 vuotta herännyt saman naisen vierestä ja häntä säälittää pettäjät. Siinä ne minua iskeneet perheelliset miehet hiukan nolona myötäilivät. Olihan se silloin kolaus itsetunnolle mutta kerrankin oli rehti selkärankainen mies!
Kommentit (11)
Ajatteletko sä tämän asian siis niin, että pettäminen on se todennäköisin skenaario, ei se, että ei petä?
Kyllä voi pysyä uskollisena, kun jopa paskassakin suhteessa elävä voi pysyä uskollisena ja sitten vastaavasti toisinpäin, valitettavasti.
Voi jopa vaikka ei olisi hyvässä onnellisessa suhteessa. Se riippuu pääasiassa ihmisen omista periaatteista ja tahdonvoimasta. Jos on vahva periaate, että pettäminen on aina täysin väärin eikä mikään sitä oikeuta, eikä ole luonteena taipuvainen impulsiiviseen käytökseen, niin kyllä sitä voi pysyä uskollisena vaikkei se liitto niin ihmeen hyvä olisikaan.
Itsellänikin on periaate, että en petä missään tilanteessa. Jos suhde menee liian huonoksi, sitten erotaan, ja sen jälkeen vapaana tehdää mitä vaan, mutta naimisissa ollessa en todellakaan petä, en vaikka ei kotona saisi seksiä tai olisi kireää tms.
Kyllä prosentit onnellisessa suhteessa uskollisuuteen ovat paremmat kuin onnettomassa. Todisteena ne noin tuhat av-ketjua, jossa valitetaan että suhde ei toimi ja en enää tiedä, petänkö.
Sitten on myös ne toiset tuhat ketjua siitä, että puoliso sai seksiä ja läheisyyttä ja petti siitä huolimatta.
Eli jos ei ole peruspettämisaltis, niin hyvä suhde rokottaa pettämishaluja vastaan. Jos suhde heikossa hapessa, niin sortuminen todennäköisempää.
Aloittaja liikkui oudoissa piireissä tai sitten kuvitteli outoja. Vaikka nainen olisi itse Afrodite niin suurin osa suhteessa olevista miehistä sanoo tyrkylle tulevalle EI. Ja ne varatut, jotka haluaisivat päästä harrastamaan seksiä ovat niitä, joiden kanssa ei todellakaan kannata vehdata.
Harha tulee siitä, että ympärillä pyörijöiksi varatuista tietenkin valikoituu pettämistä harkitsevia. Ne normaalimmat tapaukset eivät tule pörräämään kun eivät halua antaa väärää signaalia.
No se tj oli homo..
Tai hapes pikkusta kikuliansa
Ei miehet halua tyrkkynaisia. Miehet ovat luonnostaan saalistajia ja valitsevat itse kohteensa.
Mulle taas kävi toisin pomon kanssa, luulin, että hän on eronnut, sillä hänellä ei ollut sormusta. Aamulla touhujen jälkeen (minun luonani) hän sanoi aamukahvien lomassa, että "joo vaimon kanssa....bla bla bla" ja shokeeraannuin täysin! Onneksi ap sinulla oli rehti ja rehellinen pomo!
Se ei riipu paljonkaan suhteen onnellisuudesta, vaan miehen psyykkisestä tasapainoisuudesta ja tunnetaidoista; siitä, onko mies sinut itsensä kanssa.
aaltoilen sun tisseille ja pepulla ja varsinkin aivoille, ap