Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Youtube-sensaatio Sara Maria lähtee Yhdysvaltoihin sopimusneuvotteluihin

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden päästä kukaan ei tätäkään tyyppiä enää muista

Vierailija
2/55 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se nyt tuollainen muka on ja mikä se luulee olevansa. Minä olen paljon parempi kaikessa, mutta en halua naamaani julkisuuteen. Mieluummin istun täällä pitkäaikaistyöttömänä ja surffaan päivät netissä, kuin lähtisin mihinkään jenkkeihin tekemään sopimuksia. 

Kyllä sitä tuokin tyttö tulee romahtaen alas, kun itsestään luulee liikoja. Minä olen vaatimaton ja en kyllä alkaisi tuohon, vaikka kaikki tulisi minua kotoa kutsumaan. Parempi elää täällä kotona työttömänä ja naukua, että mitä ne muka nyt luulee olevansa, tuollaiset pimut. Kyllä minusta saisi paljon paremman julkkiksen, mutta en viitsi alkaa siihen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui miten nopeasti voi asioita tapahtua! Ihana tyttö! Mutta siis onko nimi Sara-Maria vai Sara-Marie? Miksi joka puolella lukee Sara-Maria?

Vierailija
4/55 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla olis about saman ikäinen kaveri joka osaa puhua ja siis sanoa oikeasti jotain ainakin kahdellakymmenellä kielellä ja puhuu neljää kieltä äidinkielenään, mutta hän ei välitä julkisuudesta eikä halua tunkea pärstäänsä nettiin muiden nähtäväksi :)

Vierailija
5/55 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^no hyvä hänelle, ei kai haittaa jos muut haluaa :)

Vierailija
6/55 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi on Sara Maria Forsberg

Eli ei sara-maria eikä sara marie

Vierailija
7/55 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://saramarieo.blogspot.fi/ Eihän ole, kuin Sara-Marie

Vierailija
8/55 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:51"]

Ja mulla olis about saman ikäinen kaveri joka osaa puhua ja siis sanoa oikeasti jotain ainakin kahdellakymmenellä kielellä ja puhuu neljää kieltä äidinkielenään, mutta hän ei välitä julkisuudesta eikä halua tunkea pärstäänsä nettiin muiden nähtäväksi :)

[/quote]

Tuskinpa puhuu neljää kieltä äidinkielenään se lienee käytännössä ihan mahdotonta (vai onko hänellä ollut pienestä pitäen neljä eri kiintymyssuhdetta ja kaikki puhuneet hänelle eri kieliä?). Natiivitasoisesti voi toki puhua vaikka kuinka montaa kieltä, mutta äidinkielestä ei tuolloin puhuta. Kolme tasavertaista äidinkieltäkin on jo melko harvinaista.

Vierailija
9/55 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa nyt järki käteen.

Miksi kukaan tekisi tuon kanssa mitään 'sopimuksia'? Luulettko, että joku maksaa vaikka miljoonan siitä, että tuo menee studioon vetämään sen shownsa kasetille? Höpö höpö. On näitä sopimusneuvotteluihin lähtijöitä ollut ennenkin. Mitä näitä suomalaisia "hollywood-tähtiä" nyt sitten olikaan..

Vierailija
10/55 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Sara Forsberg (keskimmäinen nimi Maria), mutta toki blogissa näyttää paremmalta Sara-Marié kuin pelkkä tavis-Sara.

Vierailija
11/55 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on lahjakas JA nätti. Nykyään pitää olla kummatkin, jos haluaa jotain isompaa menestystä. Näin se valitettavasti menee.

Vierailija
12/55 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 16:02"]

Miksi kukaan tekisi tuon kanssa mitään 'sopimuksia'? Luulettko, että joku maksaa vaikka miljoonan siitä, että tuo menee studioon vetämään sen shownsa kasetille? Höpö höpö. On näitä sopimusneuvotteluihin lähtijöitä ollut ennenkin. Mitä näitä suomalaisia "hollywood-tähtiä" nyt sitten olikaan..

[/quote]

Ihanaa tää katkeruus taustalla. 

Naista on pyydetty mainoksiin jne amerikassa, ulkonäkönsäkin takia. ;) Että kyllä sieltä joku soppari varmaan tulee. Laulusopparinkin uskon olevan mahdollinen, hyvinhän tuo laulaa.

Vierailija
13/55 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se sanoo englannin olevan ensimmäinen kielensä? Jos se muutti 1-vuotiaana jenkkeihin niin kai vanhemmat silti edelleen omaa äidinkieltään (ruotsia ja suomea) sille puhui?

Vierailija
14/55 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ai että tätä pahansuopuuden määrää! :D

Vierailija
15/55 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin, eli ihan turha ees yrittää mitään. Istutaan naama nyppyrällä kotona ja ei edes odoteta elämältä mitään. :)

Vierailija
16/55 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tyttö! Toivottavasti käyttää tilaisuuden mahdollisimman hyvin hyväkseen!

Ja sekös suomalaisia kismittää... aina pitää väheksyä ja mollata parhaan kykynsä mukaan.

Vierailija
17/55 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 16:18"]

Miksi se sanoo englannin olevan ensimmäinen kielensä? Jos se muutti 1-vuotiaana jenkkeihin niin kai vanhemmat silti edelleen omaa äidinkieltään (ruotsia ja suomea) sille puhui?

[/quote]

No miksei sanoisi? Jos lapsuutensa on asunut jenkeissä niin kaipa se englanti aika vahvasti perheelläkin vakiintuu, kouluissa jne.

Jos itse olisin muuttanut vaikka saksaan 1 vuotiaana niin saksa olisi varmasti ykköskieleni.

Vierailija
18/55 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 16:21"]

[/quote]

No miksei sanoisi? Jos lapsuutensa on asunut jenkeissä niin kaipa se englanti aika vahvasti perheelläkin vakiintuu, kouluissa jne.

Jos itse olisin muuttanut vaikka saksaan 1 vuotiaana niin saksa olisi varmasti ykköskieleni.

[/quote]

Siis ei se kouluja siellä käynyt, tulivat takaisin kun oli 6v.

Vierailija
19/55 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 16:21"]

[/quote]

[/quote]

Siis ei se kouluja siellä käynyt, tulivat takaisin kun oli 6v.

[/quote]

Amerikassa alkaa esikoulu 2 vuotiaana, itse koulu jo 5 vnä.

Vierailija
20/55 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa nyt vaan, maailmassa pärjää, kun uskaltaa lähteä Suomesta pois.

Ihan kamalaa tuollainen vähättely ja aliarviointi, jota muutamat heti kiljuen alkaa tekeen.

Ilman muuta laitettava iso pyörä pyörimään ja jos ei onnistu, mitä sitten?

Vilpittömästi onnea yritykselle ja toivon kaikkea hyvää!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi