Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän taloudessa kapselikeitin?

Vierailija
18.03.2014 |

Meillä on.  Paulig Capsulo. Ajattelin kyllä hankkia rinnalle/tilalle Dolce Guston. Monipuolisempi valikoima.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On dolce.. Tulee oikeestaan aika harvoin juotua mutta hyvät erikoiskahvit sillä saa :)

Vierailija
2/24 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juodaan pelkkää teetä,joten ei kapseleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko dolce gustossa laajin makuvalikoima?

meidän pitäisi ostaa mutta en tiedä että mikä :/

Vierailija
4/24 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, Dolce Gusto. Tavallisesta kahvinkeittimestä luovuin ostaessani kapselikeittimen.

Asun yksin, kahvia menee keskimäärin kuppi päivässä. Pidän laitteesta paljon, tosin ostan siihen yleensä vain ihan normaaleja kahveja, en erikoiskahveja, teetä yms. Vie vähemmän tilaa ja on paremman näköinenkin kuin mocca masterini.

Huoltaminen on kieltämättä hieman ärsyttävä toimenpide mutta onneksi se täytyy tehdä vain muutaman kerran vuodessa.

En kyllä ole täysin varma tarvitseeko mikään talous kahta kapselikeitintä, mutta suosittelen Dolce Gustoa silti. :D

Vierailija
5/24 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kivaa vaihtelua joskus.

Vierailija
6/24 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
7/24 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mutta olisihan se varmaan ihan hauska vekotin. Harmittaa vain kun saan migreenikohtauksen kaikista paitsi yhdestä tietystä kahvilaadusta, niin en varmaan mitään voisi edes näiden valikoimasta juoda.

Vierailija
8/24 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään joka on mennyt ostamaan ylihintaisen Zinzinokeittimen?

Vierailija
9/24 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, Dolce Gusto. Tavallista kahvinkeitintä meillä ei ole, kun ei juoda semmosita perus-suodatinkahvia. Meillä kuluu lähinnä cappuccinoa ja espressoa.

Vierailija
10/24 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaankaan ole. Meillä suodatetaan kahvi käsin tai uutetaan espressot puoliautomaattisella boilerikoneella.

Vierailija
11/24 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Nespresso. Kiva kun on eri vahvuuksia ja makuja.

Vierailija
12/24 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä tule. Ei ole mitään niitä vastaan mutta en usko, että tulisi käytettyä.

Vierailija
13/24 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ja tuskinpa tuleekaan. En halua enää yhden yhtä kapistusta pöytätilaa viemään tai jos sellainen masiina tulee, saa joku masiina lähteä. Perheessämme vain mies juo kahvia.

Vierailija
14/24 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla on ollut Nespresso jo vuodesta 2008, konetta ollaan vaihdettu kerran tassa valissa ja meille tama kone sopii taydellisesti.

Ma juon 0-2 kuppia vahvaa espressoa paivassa ja mieheni 1-2 kuppia ja Nespresson kapselit ihan oikeasti maistuvat tosi hyville jos tykkaa vahvasta Nespressosta. Lisaksi tykkaan asioida Nespresson liikkessa joka sijaitsee samalla kadulla missa itse asumme (Ei, emme asu Hesassa, eika Suomessa) joten kahvit saa nopeesti hankittua kotiin. Olis eri asia, jos asuisi laitakaupungilla ja pitais kahvin takia matkustaa keskustaan, en tieda tulisko enaa ostettua.

Sanoisin, etta Nespresso sopii sellaiseen talouteen missa ei kuluteta kahvia kuppikaupalla (tulee aika kalliiksi) vaan juurikin ihan pari pikku espressoa menee paivassa korkeintaan. Lisaksi sellaiselle joka tykkaa vahvasta kahvista, ei sellaisesta suomalaisesta filtterikahvista

Vierailija
15/24 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, perkolaattorilla keitän kahvit.  Eikö kapselikeittimestä tule järjettömästi jätettä, olkoonkin, että voi kierrättää?

Vierailija
16/24 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En ole ostamassakaan. Jos saan joskus sellaisen lahjaksi niin ok, mutta en aio ostaa itse. Mielestäni ne kapselit ovat kalliita ja se rajoittaisi kahvinjuontia. Juon nyt 2 kuppia suodatinkahvia päivässä ja se maistuu minulle ja kukkarolle se on ok.

Vierailija
17/24 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, emme juo kahvia.

Minä en koskaan, mies vain töissä. Kotona ei keitellä.

vm-70 ja -69

Vierailija
18/24 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se ei ole hyvää. Meillä on töissä yksi ja toista mallia kokeilin, kun oli mun hotellihuoneessa, kun olin viikon työmatkalla.Olihan ihan kiva sinänsä ottaa aamukahvi huoneessa, mutta melkein murukahvi olis parempaa.

Vierailija
19/24 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:10"]Meillä on.  Paulig Capsulo. Ajattelin kyllä hankkia rinnalle/tilalle Dolce Guston. Monipuolisempi valikoima.

[/quote]

Ei ole eikä tule. Itse en juo kahvia, mies ei tykkää kapselukahvien mausta. Epäilee, mitä ne kapselit oikeesti sisältää...

Vierailija
20/24 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinelävälle varmasti hyvä laite? Jos taas juomassa on monta.. Ei mitään järkeä.  Turhaa rojua vaan keittiön tasoille pyörimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi