Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän taloudessa kapselikeitin?

Vierailija
18.03.2014 |

Meillä on.  Paulig Capsulo. Ajattelin kyllä hankkia rinnalle/tilalle Dolce Guston. Monipuolisempi valikoima.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli Dolce Gusto. Pari kertaa tein sillä jotain kahvia mut en jaksanut sitten. Kahvi on liian kuumaa ja ne kaikki maiistui aivan samanlaiselta. Lahjoitin sen sitten eteenpäin, eikä sitä kukaan sielläkään käytä.

Vierailija
22/24 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kokeillut olen ja mielestäni kapselikahvit ei vain ole hyvän makuisia - sellaisia 'vakuumin makuisia'.
Jotkun expressokeittimet ihan ok, mutta kunnollinen suodatinkeitin, jonka lämpötila on tarpeeksi korkea + pannujauhatusporot, niin kahvi on parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dolce Gusto - love it!

Onneksi ostin, vaikka mies oli vastaan. Sekin tykkää siitä nyt.

Mun suosikit on vanilja latte, toffee (vai mikä se nyt oli) latte, cappucino, thai latte ja se yksi kofeiiniton kahvi. Lapset juo kaakaota, nam!

Viikonloppu aamuihin ja juhlahetkiin hankittiin. Nyt kuitenkin lapsi ottaa välilää aamukaakaot ja minä ip-latet ;)

Vierailija
24/24 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy. Talossa on vain yksi kahvinjuoja, joka ei juo edes joka päivä. Vähemmän säätämistä eikä niitä kapseleitakaan mene niin paljon, että kustannuksilla olisi mitään merkitystä.

Vieraita varten sitten normikeitin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan