Onko teidän taloudessa kapselikeitin?
Meillä on. Paulig Capsulo. Ajattelin kyllä hankkia rinnalle/tilalle Dolce Guston. Monipuolisempi valikoima.
Kommentit (24)
Ei ole. Kokeillut olen ja mielestäni kapselikahvit ei vain ole hyvän makuisia - sellaisia 'vakuumin makuisia'.
Jotkun expressokeittimet ihan ok, mutta kunnollinen suodatinkeitin, jonka lämpötila on tarpeeksi korkea + pannujauhatusporot, niin kahvi on parempaa.
Dolce Gusto - love it!
Onneksi ostin, vaikka mies oli vastaan. Sekin tykkää siitä nyt.
Mun suosikit on vanilja latte, toffee (vai mikä se nyt oli) latte, cappucino, thai latte ja se yksi kofeiiniton kahvi. Lapset juo kaakaota, nam!
Viikonloppu aamuihin ja juhlahetkiin hankittiin. Nyt kuitenkin lapsi ottaa välilää aamukaakaot ja minä ip-latet ;)
Löytyy. Talossa on vain yksi kahvinjuoja, joka ei juo edes joka päivä. Vähemmän säätämistä eikä niitä kapseleitakaan mene niin paljon, että kustannuksilla olisi mitään merkitystä.
Vieraita varten sitten normikeitin.
oli Dolce Gusto. Pari kertaa tein sillä jotain kahvia mut en jaksanut sitten. Kahvi on liian kuumaa ja ne kaikki maiistui aivan samanlaiselta. Lahjoitin sen sitten eteenpäin, eikä sitä kukaan sielläkään käytä.