Nyt naiset silmät auki!
Pettämis- ja seuranhakusivustoilla pyörineenä nuorena naisena (22-v.) haluan todellakin varoittaa teitä teidän ah niin kultasista mussukka -miehistänne. Ne pettää. Ja paljon. Varsinkin 30-35-vuotiaat, joilla pari pientä lasta, niitä tarkkailkaa erityisesti.
Mutta lohdun sanana teille, kyllä ne teistä silti eniten välittää. Meitä paneskelee vaan huvin ja urheilun vuoks. Olkaa siis armollisia jos ja kun jäävät kiinni, tyhmyyttä se vaan on eikä sitä etteikö ne perheestänsä välittäis! Joskus menee vaan sekasin, että pitikö ajatella ylä- vai alapäällä.
Tämä vaan on totuus, deal with it.
Kommentit (123)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:20"]Pettämis- ja seuranhakusivustoilla pyörineenä nuorena naisena (22-v.) haluan todellakin varoittaa teitä teidän ah niin kultasista mussukka -miehistänne. Ne pettää. Ja paljon. Varsinkin 30-35-vuotiaat, joilla pari pientä lasta, niitä tarkkailkaa erityisesti.
Mutta lohdun sanana teille, kyllä ne teistä silti eniten välittää. Meitä paneskelee vaan huvin ja urheilun vuoks. Olkaa siis armollisia jos ja kun jäävät kiinni, tyhmyyttä se vaan on eikä sitä etteikö ne perheestänsä välittäis! Joskus menee vaan sekasin, että pitikö ajatella ylä- vai alapäällä.
[/quote]
Voi sua :-) Jos mun miehen saat haaviin niin täytyy kyllä onnitella! Ei taida sunkaltaiset teiniritsat tietää että nykypäivänä on olemassa myös 100% uskollisia miehiä joille oma vaimo riittää! Hyvä että saa minut tyydytettyä sängyssä, saati siinä sitte panemaan sunkaltaisia heitukoita : D
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:20"]Pettämis- ja seuranhakusivustoilla pyörineenä nuorena naisena (22-v.) haluan todellakin varoittaa teitä teidän ah niin kultasista mussukka -miehistänne. Ne pettää. Ja paljon. Varsinkin 30-35-vuotiaat, joilla pari pientä lasta, niitä tarkkailkaa erityisesti.
[/quote]
Voi sua :-) Jos mun miehen saat haaviin niin täytyy kyllä onnitella! Ei taida sunkaltaiset teiniritsat tietää että nykypäivänä on olemassa myös 100% uskollisia miehiä joille oma vaimo riittää! Hyvä että saa minut tyydytettyä sängyssä, saati siinä sitte panemaan sunkaltaisia heitukoita : D
[/quote]
Huomatkaa terminologia: "teiniritsa", "heitukka". Mun mielestä syötte omaa uskottavuuttanne tolla. Mikä ihme vastakkainasettelu tähän nyt tarvittiin? Teini vs. aikuiset av-mammat. Joo ja se seksi on ehkä meidän teinipillujen kanssa vähän erilaista. Kotona on kiva rakastella, me pannaan sitten päin seiniä ja pitkin lattioita, se on ihan win-win kun minäkin sitä haluun. Monipuolisuus on rikkaus. AP
Satoja naisia panneena, jos pettäisin nykyistä naistasi niin se ei todellakaan tapahtuisi pikkulikkojen kanssa. Sellaisilla ei tee yhtään mitään.
Ap, on poikkeuksellisen lapsellinen 22 vuotiaaksi, sä et tiedä edes mikä on teini. Sä oot jo sen yli, tosin lapsellinen olet.
Mä olen paljon parikymppisten tyttöjen kanssa tekemisissä, eikä kyllä kukaan oo noin vajakilta vaikuttanut.
Mulla ainakin on vakuutukset kunnossa, heti jäisi kiinni, kiitos internetin. :)
Olen huomannut että suurimpaan osaan parisuhteen pettämisistä liittyy jotenkin internet, on se sitten salasuhteen hakua netistä, nettideittipalveluja, salarakkaan facebookiin kirjoittelua, sähköpostia tai uuden heitukan nimen googlaamista.
Se jokka hallitsee internetin saa tietää monenmoista pikkujuttua sen paremman puoliskon tekemisistä, miettikääs sitä muutkin. :)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:04"]
Ap, on poikkeuksellisen lapsellinen 22 vuotiaaksi, sä et tiedä edes mikä on teini. Sä oot jo sen yli, tosin lapsellinen olet.
Mä olen paljon parikymppisten tyttöjen kanssa tekemisissä, eikä kyllä kukaan oo noin vajakilta vaikuttanut.
[/quote]
No olipa iteltäs fiksu viesti, kiitos osallistumisesta keskusteluun. "Olet tyhmä" oli siis sun pointti. Asia selvä. AP
Ap on (lassukka)mies.
Itse olen oikeasti pannut vanhempia miehiä nuorena, mutta sain riittävästi tyydytystä ihan siitä itse panemisesta. En tuntenut minkäänlaista tarvetta kertoa siitä kenellekään, saati sitten yrittää herättää pahennusta näiden miesten ikäisissä naisissa. Ylipäätään en kovin paljon itseäni vanhempien naisten olemassaoloa edes rekisteröinyt, koska he eivät olleet millään tavalla oleellinen osa elämääni ja maailmaani.
Lassukan maailma puolestaan pyörii niiden naisten ympärillä, joilta hän ei saa seksiä/kumppanuutta, ja hänen päivänsä täyttyvät yrityksistä kostaa tämä vääryys.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:10"]
Ap on (lassukka)mies.
Itse olen oikeasti pannut vanhempia miehiä nuorena, mutta sain riittävästi tyydytystä ihan siitä itse panemisesta. En tuntenut minkäänlaista tarvetta kertoa siitä kenellekään, saati sitten yrittää herättää pahennusta näiden miesten ikäisissä naisissa. Ylipäätään en kovin paljon itseäni vanhempien naisten olemassaoloa edes rekisteröinyt, koska he eivät olleet millään tavalla oleellinen osa elämääni ja maailmaani.
Lassukan maailma puolestaan pyörii niiden naisten ympärillä, joilta hän ei saa seksiä/kumppanuutta, ja hänen päivänsä täyttyvät yrityksistä kostaa tämä vääryys.
[/quote]
;'DD voidaanko jo lopettaa tää ap sitä ja ap tätä!! Keskitytään vaan aiheeseen! AP
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 14:55"]
[/quote]
[/quote]
Huomatkaa terminologia: "teiniritsa", "heitukka". Mun mielestä syötte omaa uskottavuuttanne tolla. Mikä ihme vastakkainasettelu tähän nyt tarvittiin? Teini vs. aikuiset av-mammat. Joo ja se seksi on ehkä meidän teinipillujen kanssa vähän erilaista. Kotona on kiva rakastella, me pannaan sitten päin seiniä ja pitkin lattioita, se on ihan win-win kun minäkin sitä haluun. Monipuolisuus on rikkaus. AP
[/quote]
Ensinmäinen fiksu lause ap. Monipuolisuus on rikkaus. Parisuhteessa on se etu, että sitä seksiä saan just silloin kuin tekee mieli, sillä sävyllä millä tekee mieli ja siinä takuu kunnon kalusta...
Miksi pyörit pettämis- ja seuranhakusivustoilla ja panet toisten aviomiehiä ja tulet tänne opettamaan millaisia meidän miehet. Koetko nyt olevasi hyvä ihminen. Mitali tulee postissa.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:04"]
[/quote]
No olipa iteltäs fiksu viesti, kiitos osallistumisesta keskusteluun. "Olet tyhmä" oli siis sun pointti. Asia selvä. AP
No, se on vaan fakta. Lisäksi olet ylimielinen brassailija.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 14:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Terminologia kuvaa sua just sellasena kun itsesi tuot esille tällä aloituksellasi ap. Et ole iän puolesta enää teini, mutta kirjoitustesi perusteella olet! Kuvittelet että kaikki maailman miehet ja isät ovat kiimassa sinuun, suorastaan uhkut itsevarmuutta ja nautit vallantunteesta. Sisältä olet eksynyt pikku-tyttö joka kaipaa huomiota. Toivottavasti löydät itsekunniotuksesi ja identiteettisi joskus ja pystyt luottamaan ja rakentamaan terveen ja luottamuksellisen parisuhteen kokemuksistasi huolimatta.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:04"]
[/quote]
[/quote]
Ja mitä se kertoo teidän miehistä, että ne tällasii idiootteja panee?? Mun ei ollut tarkotus tulla mitään muuta sanoon ku et kaikki miehet panee ympäriinsä ja tuli jo selväks, että se ei mikään uus uutinen ole ja jos kerran olette asiaan myös tyytyväisiä ni älkää purkako aggressioitanne muhun!
[/quote]
[/quote]
Älähän nyt. Nuorena kuuluukin olla vähän ylimielinen. Hullunrohkeetahan tuo on. Ehkä ap on kuitenkin joku seula ettei kaikkien hullujen kanssa leikkiin lähde.
Ap, eräänä päivänä olet ehkä vakituisessa, vakavassa parisuhteessa, hankitte ehkä lapsia ja vuodet vierivät. Aikuistut, kypsyt... mutta muistot menneisyydestäsi jäävät. Olen varma, ettet silloin ajattele menneitä vuosiasi kovinkaan suurella mielihyvällä ja ylpeydellä. Ei mulla muuta.
Äh, hyvä vaan. Eipähän tarvii mun niin usein haarojani levittää.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 14:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Terminologia kuvaa sua just sellasena kun itsesi tuot esille tällä aloituksellasi ap. Et ole iän puolesta enää teini, mutta kirjoitustesi perusteella olet! Kuvittelet että kaikki maailman miehet ja isät ovat kiimassa sinuun, suorastaan uhkut itsevarmuutta ja nautit vallantunteesta. Sisältä olet eksynyt pikku-tyttö joka kaipaa huomiota. Toivottavasti löydät itsekunniotuksesi ja identiteettisi joskus ja pystyt luottamaan ja rakentamaan terveen ja luottamuksellisen parisuhteen kokemuksistasi huolimatta.
[/quote]
En nauti mistään hiton vallantunteesta, huomiosta kylläkin!! En ole sanonut, että kaikki on kiimassa muhun, mutta ylipäätään pettäviä kiimasia miehiä kyllä on paljon!! Mähän oon vaan pillu noille ja se riittää! Että en mä nyt kovin jalustalle itteeni mielestäni nosta??
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:21"]
[/quote]
[/quote]
Ja mitä se kertoo teidän miehistä, että ne tällasii idiootteja panee?? Mun ei ollut tarkotus tulla mitään muuta sanoon ku et kaikki miehet panee ympäriinsä ja tuli jo selväks, että se ei mikään uus uutinen ole ja jos kerran olette asiaan myös tyytyväisiä ni älkää purkako aggressioitanne muhun!
[/quote]
Sinä sen sanoit. Ne nimenomaa panee kaikkia mikä liikkuu, vaikka teippaa hamsterin pakettiin ja panee sitä paremman puutteessa.
Ap, eräänä päivänä olet ehkä vakituisessa, vakavassa parisuhteessa, hankitte ehkä lapsia ja vuodet vierivät. Aikuistut, kypsyt... mutta muistot menneisyydestäsi jäävät. Olen varma, ettet silloin ajattele menneitä vuosiasi kovinkaan suurella mielihyvällä ja ylpeydellä. Ei mulla muuta.
Ap, sinulla ei vielä taida olla kokemusta miehestä. Sellaisesta joka on oikea mies sanan kaikissa merkityksissä: luotettava, uskollinen, lujaluonteinen, lempeä mutta luja, vaimoaan ja arvojaan kunnioittava. Tuolla menolla opit vain halveksimaan miehiä ylipäätään, koska tapaat todennäköisesti vain niitä miehiä jotka eivät vielä ole löytäneet miehuuttaan ja jämähtäneet pikkupojan tasolle. Kun tapaat sen joka saa pelkällä olemuksellaan ihosi kananlihalle olemalla Mies, ymmärrät mitä tarkoitan. Silloin toivot olevasi neitsyt ja vain häntä varten olemassa. Puhun kokemuksesta. Kaikella rakkaudella.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 14:36"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 14:34"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 14:20"]
42:lle: Mua itseäni ainakin lähinnä ärsyttää noi kotona on perseestä -itkut! Jos alunperinkin haluan vain seksiä tai korkeintaan seksisuhteen niin ihan kun mua kiinnostaisi kuunnella itkuja jostain vaimosta ja perheestä, vie miehen haluttavuutta tosi paljon. Parhaita on pidempiaikaset ja asialliset ja perhe-elämänsä seksisuhteen ulkopuolelle jättävät miehet. Niiltä saa NIIN parasta seksiä!! AP
[/quote]
Parinkymppinen tytön heitukka hehkuttaa parhaasta seksistä. :-D Parikymmenvuoden päästä olet viisaampi.
[/quote]
Höpö höpö et sie tiedä mun seksielämästä mitään! :) Ei se ole aina se ikä. AP
[/quote]
Söpöä! Oi noita aikoja. Muistelen kaihoilla. Luuli olevansa niin erilainen ja aikuinen. Sano nyt vielä, että nuo miehet ovat sanoneet olet parasta mitä he ovat koskaan saaneet niin olen ihan myyty.
[/quote]
Voi sua. Mitä se sua itkettää vaikka oliskin lapsellista seksiä? Ei se tunnu edes seksiltä parhaimpien kanssa, se on kiimaa! Mutta joo joo, sovitaan, en tiedä asiasta mitään. Happy now? :) AP
[/quote]
Olen lähinnä surullinen. Millainen oli lapsuutesi. Saitko kodin turvaa ja hoivaa. Entä isä suhteesi. Vai äidillekö kostat, kun hänellä oli jotakin omaa.
[/quote]
:DDD Mä en tajua!!? Aina tää kääntyy tähän, että mikä on lapsuudessa ja kasvatuksessa vikana - EI MIKÄÄN. Nautin seksistä ja mielellään kokeneempien miesten kanssa, en halua sitoutua? Mitä pahaa?? AP
[/quote]
Tiedät sitten kun kasvat ulos tuosta uhmaiästä.