Nyt naiset silmät auki!
Pettämis- ja seuranhakusivustoilla pyörineenä nuorena naisena (22-v.) haluan todellakin varoittaa teitä teidän ah niin kultasista mussukka -miehistänne. Ne pettää. Ja paljon. Varsinkin 30-35-vuotiaat, joilla pari pientä lasta, niitä tarkkailkaa erityisesti.
Mutta lohdun sanana teille, kyllä ne teistä silti eniten välittää. Meitä paneskelee vaan huvin ja urheilun vuoks. Olkaa siis armollisia jos ja kun jäävät kiinni, tyhmyyttä se vaan on eikä sitä etteikö ne perheestänsä välittäis! Joskus menee vaan sekasin, että pitikö ajatella ylä- vai alapäällä.
Tämä vaan on totuus, deal with it.
Kommentit (123)
Surullisinta tässä on mielestäni se että nuori nainen pitää itseään pelkkänä pilluna..
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 16:36"]
Surullisinta tässä on mielestäni se että nuori nainen pitää itseään pelkkänä pilluna..
[/quote]
No en mä nyt pidä itteeni pelkkänä pilluna ylipäätään, mutta tiedostan, että sitä olen näille miehille enkä kaipaa niiltä mitään läheisyyden korviketta tai muuta vaan vain sitä seksiä. AP
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 16:36"]
[/quote]
No en mä nyt pidä itteeni pelkkänä pilluna ylipäätään, mutta tiedostan, että sitä olen näille miehille enkä kaipaa niiltä mitään läheisyyden korviketta tai muuta vaan vain sitä seksiä. AP
Jos tollaisen hyväksyy ja toitottaa sitä vielä ympäriinsä niin itsekunnioitus on kyllä pahasti hukassa.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:31"]
Rakkaat mammat. En kaivannut nyt terapiaistuntoa minun seksielämäni ja itsetuntoni suhteen, mutta kiitos nyt vaan kaikesta syvällä surulla ja empatialla väritetyistä sekä myös teiniritsatteluista ja idiootiksi haukkumisista! Otan älykkäistä vinkeistänne vaarin ja toivottavasti joskus saavutan yhtä korkean kehitystason niin älyllisesti kuin henkisestikin kuin te!! Jos ne nyt sais riittää jo kuitenkin!! AP
[/quote]
Saahan täällä vastata mitä haluaa. Ei kai Sinulta kysytä, mitä haluat vastattavan. Ihan vapaasti täällä saa ilmaista mielipiteitään ketjuihin.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 16:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 16:36"]
[/quote]
Jos tollaisen hyväksyy ja toitottaa sitä vielä ympäriinsä niin itsekunnioitus on kyllä pahasti hukassa.
[/quote]
Ympäriinsä toitotankin kun täällä anonyymina sanon? Enkä ole edes ainoo. Viekää sit meidät kaikki hoitoon! Kai se on parempi, että tajuan ton kuin se, että sokeena vaan antaisin ja luulisin saavani jotain oikeeta välittämistäkin noilta äijiltä?? Todellakin olen kyyninen!! AP
Mikä apn tarkoituksena oli kun tuli tänne kirjoittamaan? Oliko tarkoituksena tulla kertomaan naisille siitä että miehet pettää? Vai lesoilemaan sillä että saalistaa jonkun käytettyjä miehiä netissä? Tais kuitenki mennä metsään apn säälittävä yritys mikä ikinä olikaan,koska ainoo joka on suuttunu ja provosoitunu on ap itse:D
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 16:54"]
Mikä apn tarkoituksena oli kun tuli tänne kirjoittamaan? Oliko tarkoituksena tulla kertomaan naisille siitä että miehet pettää? Vai lesoilemaan sillä että saalistaa jonkun käytettyjä miehiä netissä? Tais kuitenki mennä metsään apn säälittävä yritys mikä ikinä olikaan,koska ainoo joka on suuttunu ja provosoitunu on ap itse:D
[/quote]
Niin koska täällä ei voi mistään keskustella kun heti ollaan kimpussa!! Nyt en enää vaivaudu edes lukemaan näitä tyhmiä solvauksianne!!! Hävetkää! AP
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 16:42"]
[/quote]
[/quote]
Ympäriinsä toitotankin kun täällä anonyymina sanon? Enkä ole edes ainoo. Viekää sit meidät kaikki hoitoon! Kai se on parempi, että tajuan ton kuin se, että sokeena vaan antaisin ja luulisin saavani jotain oikeeta välittämistäkin noilta äijiltä?? Todellakin olen kyyninen!! AP
Niin just..surullista! Ja vielä kuitenkin nuori olet. Toivottavasti et vanhempana ole ihan täys myrkky-maija.
Vertauskuvallisesti, ap...älä opeta isääsi panemaan!
Mun mies saisi pelehtiä kanssasi vaikka kuinka. En yhtään yrittäisi estää tai saada häntä luopumaan sinusta ja valitsemaan perheensä, en tulisi järjestämään kohtausta, en mustasukkaisena vaanisi sinua. Hän saisi saada seksielämänsä kanssasi ja muiden kaltaistesi kanssa.
Yhtä hän ei kuitenkaan saisi saada: minua.
Se minua näissä jutuissa eniten vaivaa, että vaimon selän takana tällaista harrastetaan. Minä haluaisin tietää, että voisin tehdä omat ratkaisuni. Ihan rauhallisesti lähtisin suhteesta, koska enpä sitten moista ukkoa elämääni enää haluaisi. Hän olisi ihan eri ihminen kuin luulin. Mitäpä sitä jotain haavekuvaa rakastamaan. Olisin nolo, että näin erehdyin ihmisestä. Meillä ei olisi enää mitään yhteistä, minulla ei olisi enää mitään sanottavaa. Kaikki mitä olisisn meistä luullut, olisi ollutkin vain omaa kuvitelmaani.
Yritäpä ap, saada edes yksi näistä miehistäsi paljastamaan korttinsa kotona, koska uskon, että sinäkin olet sitä mieltä, että nuo vaimot ansaitsisivat sen, että tietävät, missä mennään ja saisivat sen jälkeen laittaa elämänsä mieleiseensä järjestykseen.
AP täällä vielä palaili takaisin kiihkostansa rauhottuneena.
Eli haluaisin kysyä sellaista asiaa, että jos te niin kovasti säälitte minua ja vähän halveksuttekin, niin mitä oikeasti mietitte sitten siitä tosiasiasta, että teidänkin miehenne saattavat minua panna? Se ei haittaa koska olen tyhmä brassailija? Eikö nolota, että teidän miehillänne ei ole kiinnostusta nussia mitään tasokkaampaa kuin tämmöiset tyhmät teinihutsut? AP
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:05"]
mitä oikeasti mietitte sitten siitä tosiasiasta, että teidänkin miehenne saattavat minua panna? Se ei haittaa koska olen tyhmä brassailija? Eikö nolota, että teidän miehillänne ei ole kiinnostusta nussia mitään tasokkaampaa kuin tämmöiset tyhmät teinihutsut? AP
[/quote]
Lue vastaukseni
Se, että sinä olet ollut sinisilmäinen miesten suhteen ei tarkoita, että me kaikki muutkin naiset olemme.
Oletko katsonut elokuvaa levottomat? Suosittelen. Se on ihan oivallinen esimerkki, miksi sinua yritetään opastaa pois tilanteesta. Mitä sitten kun merkitsemätön seksi ei edes tunnu missään. Tyhjää täynnä.
111: En minä sitä halua. En halua hajottaa niiden perheitä, enkä olla heille, tai siis miehille, mitään sen kummempaa kuin seksi. Ja se tuntuu täällä monien av-mammojen persettä kovasti kutittavan, mutten tajua miksi. Jos he niin kovasti minua alaspäin katsovat ja säälivät, että voi kun et tiedä mitä ne miehet sinusta oikeesti ajattelee, niin voi kun te ette tiedä mitä ne miehet teistä oikeesti ajattelee. Kiva kun joku hoitaa lapset ja on hyvä äiti, itse ehdin juoksemaan panemassa randomeja. Ööh, ollaanko me niin eri asteella tässä säälittävyydessä?
No tää ei liittynyt 111:n viestiin, mutta siis, en ala syvälliseksi miesten kanssa jotka tapaan. Oonhan vaan tyhmä ja mt-ongelmainen teini, ei oo mun ongelma puuttua toisten elämiin. AP
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:05"]AP täällä vielä palaili takaisin kiihkostansa rauhottuneena.
Eli haluaisin kysyä sellaista asiaa, että jos te niin kovasti säälitte minua ja vähän halveksuttekin, niin mitä oikeasti mietitte sitten siitä tosiasiasta, että teidänkin miehenne saattavat minua panna? Se ei haittaa koska olen tyhmä brassailija? Eikö nolota, että teidän miehillänne ei ole kiinnostusta nussia mitään tasokkaampaa kuin tämmöiset tyhmät teinihutsut? AP
[/quote]
Mieheni on yli kolmekymppinen, sinä ihan lapsi vielä. Halpa pano on halpa pano. Se ei vaadi älykkyyttä.
Ap.sinä olet sinä olet tyhjää täynnä. Kurjaa.
111 jatkaa: mutta olemmehan me vaimotkin sentään ihmisiä. Naisia, jotka elävät elämäänsä parhaansa mukaan.
Onhan sinullakin ystäviä? Haluaisitko että ystäväsi olisi selkäänpuukottaja sinua kohtaan? No et. En minäkään haluaisi että mieheni olisi selkäänpuukottaja minua kohtaan. Jos olisi, haluaisin tietää sen. En ole mikään vaimo-lastenhoitaja-kokki-puutarhuri, joka on tyytyväinen kunhan perhe-elämä jollain lailla sujuu eikä eroa tule, vaan nainen, jolla on myös omat toiveensa ja vaatimuksensakin parisuhteelta. Jos mieheni ei halua olla minulle uskollinen, se on ihan ok. Minkäs sille voin. Mutta minä haluan tietää sen, koska silloin haluan jättää hänet.
Ei mieskään voi saada kaikkea.
Miksi ajattelet, että mies voisi saada kaiken?
Koita nyt ap, ymmärtää, sä et oo teini enää vaikka kuinka haluisit. Sä oot 22 vuotta, sun teini vuodet meni jo. Joten lakkaa nyt jankkaamasta sitä että oot teini.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 16:22"]
97: Ei. Enkä minäkään isäni ikäisiä sentään. AP
[/quote]
No paniko sun isäs 22-vuotiaita "pelkkiä pilluja" ollessaan 35-vuotias, eli kun itse olit pieni tyttö? Sanoithan tässä monta kertaa, että kaikki miehet tekevät niin. Mietin, mistä olet tuon "faktan" oppinut.
(Tilastollinen tosiasia on kuitenkin se, että noin puolet miehistä ei koskaan petä puolisoaan.)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 16:22"]
97: Ei. Enkä minäkään isäni ikäisiä sentään. AP
[/qu
Miksei se niitä paniskin kun tyttärensä on tommonen uhoava pikkuhoratsu.