Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt naiset silmät auki!

Vierailija
18.03.2014 |

Pettämis- ja seuranhakusivustoilla pyörineenä nuorena naisena (22-v.) haluan todellakin varoittaa teitä teidän ah niin kultasista mussukka -miehistänne. Ne pettää. Ja paljon. Varsinkin 30-35-vuotiaat, joilla pari pientä lasta, niitä tarkkailkaa erityisesti.

Mutta lohdun sanana teille, kyllä ne teistä silti eniten välittää. Meitä paneskelee vaan huvin ja urheilun vuoks. Olkaa siis armollisia jos ja kun jäävät kiinni, tyhmyyttä se vaan on eikä sitä etteikö ne perheestänsä välittäis! Joskus menee vaan sekasin, että pitikö ajatella ylä- vai alapäällä.

Tämä vaan on totuus, deal with it.

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaa, mä luulen että moni nainen on tyytyväinen kun mies käy vieraissa... itse nainen ei jaksa maata alla kattomassa ähkimistä ja toisaalta se pettäminen jättää miehelle ihanan huonon omatunnon, jota se sitten hyvittelee olemalla muuten mallikelpoinen perheenisä... lasten leikittämistä, lahjoja, lomamatkoja, selkähierontaa jne... (?)

Vierailija
22/123 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysät pois pikkupimujen kanssa. Jaksaa sitten hoitaa ja helliä vaimoa taas kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:38"]

hahaa, mä luulen että moni nainen on tyytyväinen kun mies käy vieraissa... itse nainen ei jaksa maata alla kattomassa ähkimistä ja toisaalta se pettäminen jättää miehelle ihanan huonon omatunnon, jota se sitten hyvittelee olemalla muuten mallikelpoinen perheenisä... lasten leikittämistä, lahjoja, lomamatkoja, selkähierontaa jne... (?)

[/quote]

Tätä meinasinkin kysyä, että hyväkskäytättekö sitä huonoa omaatuntoa mikä miehelle tulee jotenkin?? Okei no hyvä kun nyt tulin järkiini, osaan sitten toimia samoin kun itelle tulee tää elämänvaihe. Tosi kätevää! AP

Vierailija
24/123 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin suunnattomasti siitä katumuksesta jota mieheni potee, kun hän palautuu panoreissuiltaan. Ei ihminen kosketuksesta kulu. Päinvastoin hyvää se vaan tekee.

Vierailija
25/123 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän oon kyllä hämmentyny siitä, että eikö KETÄÄN haittaa noi oman miehen panoretket?? No kai nää on nykypäivän perheensisäiset valtasuhteet sitten tällaset...

Vierailija
26/123 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä noilla sivustoilla kannattaa varoa, ettei tee treffejä oman puolison kanssa.

Vierailija
27/123 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:29"]

Mun mies ei petä. ;)

[/quote]

Eikä mun, kuten ei noin puolet muistakaan parisuhteissa elävistä miehistä.

Tuttavani on terapeutti ja kuvittelee jokaisen ihmisen olevan aivan sekaisin ja terapian tarpeessa. Johtuu siitä, että lähes 100% hänen päivittäin tapaamistaan ihmisistä on.

Ap, sinulla on täysi vapaus valita, millaisissa porukoissa pyörit (ellet ole ammatiltasi huora, ja varmaan hekin jossain määrin voivat valita).

Vierailija
28/123 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:44"]

Vähän oon kyllä hämmentyny siitä, että eikö KETÄÄN haittaa noi oman miehen panoretket?? No kai nää on nykypäivän perheensisäiset valtasuhteet sitten tällaset...

[/quote]

Siis täh?!? Valtasuhteet...ettei enää eletä raamatunmallin mukaan kahden välisissä suljetuissa parisuhteissa vaan puolisoilla saa olla jotakin omaakin. Helppo hyväksyä kun on omatkin panoretket.

Vierailija
29/123 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:44"]

[/quote]

Valtasuhteet???

Vierailija
30/123 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin joku aika sitten vapaa sinkku. Ihmettelin suuresti sitä varattujen miesten määrää,  joka yritti päästä housuihin. Jonkun kerran uskoin "vaimo ei ymmärrä ja huonosti menee" juttuja. Sitten kyllä silmät aukeni. Itse kuitenkin etsin elämänkumppania enkä pano seuraa. Mikä miehiä vaivaa? Miksi ei voi lopettaa huonoa suhdetta ja sitten vasta etsiä uutta. Miksi pitää yrittää huijata joka suuntaan. Huijatulta siinä minustakin tuntui siltikin, vaikka miehet usein aloittivat "meillä on kulissi avioliitto" lauseella. Mielestäni liiton seksiasiat kuuluisi selvittää vaimon kanssa eikä vieraan naisen kanssa.

Vierailija
31/123 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon ihmeissäni, että kaikki vastaajat on sitä mieltä et hyvä vaan kun joku hoitelee.

Haluisin vielä kysyy, että ootteko tarkotuksella narauttamatta miehiänne, jotta voitte ottaa noi huonon omantunnon tuomat hyödyt? AP

Vierailija
32/123 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ap :lla ideoita, miten miehen saisi sinne vieraisiin, jotta voisi nauttia niistä hyödyistä?

Vierailija
33/123 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:54"]

Itse olin joku aika sitten vapaa sinkku. Ihmettelin suuresti sitä varattujen miesten määrää,  joka yritti päästä housuihin. Jonkun kerran uskoin "vaimo ei ymmärrä ja huonosti menee" juttuja. Sitten kyllä silmät aukeni. Itse kuitenkin etsin elämänkumppania enkä pano seuraa. Mikä miehiä vaivaa? Miksi ei voi lopettaa huonoa suhdetta ja sitten vasta etsiä uutta. Miksi pitää yrittää huijata joka suuntaan. Huijatulta siinä minustakin tuntui siltikin, vaikka miehet usein aloittivat "meillä on kulissi avioliitto" lauseella. Mielestäni liiton seksiasiat kuuluisi selvittää vaimon kanssa eikä vieraan naisen kanssa.

[/quote]

No onhan se näköjään kulissiavioliitto, jossa miehet luulee olevansa niskan päällä mut nää aaveelaiset sai mut tajuun et oonpa ollu tyhmä, sehän on toisinpäin!! Miehet esittää just niin "minä päätän, vaimo ei ymmärrä, surkee seksielämä ja ei siis kotona ole mitään elämää enää sängyssä tai muutenkaan", hohhoijjaa! AP

Vierailija
34/123 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia on nää kaverit, jotka eivät edes kerto että siellä kotona istuu pirttihirmu. Sitä ollaan niin poikamiestä, niin poikamiestä. Jo nuoresta pitäen. Terkkuja pohjanmaalle!

Vierailija
35/123 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:55"]

Mäkin oon ihmeissäni, että kaikki vastaajat on sitä mieltä et hyvä vaan kun joku hoitelee.

Haluisin vielä kysyy, että ootteko tarkotuksella narauttamatta miehiänne, jotta voitte ottaa noi huonon omantunnon tuomat hyödyt? AP

[/quote]

Tarkoistushakuisuttahan se on, että nuolee itse vaan kermat päältä(vakaa talous, perhekeskeinen isä kotona) ja muut saa hoidella likaiset työt.

Vierailija
36/123 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:57"]

Olisko ap :lla ideoita, miten miehen saisi sinne vieraisiin, jotta voisi nauttia niistä hyödyistä?

[/quote]

Älä anna sille miehelles seksiä äläkä huomioo, ja muista nalkuttaa ihan hulluna! Siitä ne aina kitisee. Kai se siitä jossain vaiheessa lähtee vieraita kokeileen. Onnea yritykseen! AP

Vierailija
37/123 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:57"]

[/quote]

Älä anna sille miehelles seksiä äläkä huomioo, ja muista nalkuttaa ihan hulluna! Siitä ne aina kitisee. Kai se siitä jossain vaiheessa lähtee vieraita kokeileen. Onnea yritykseen! AP

[/quote]

En jaksa nalkuttaa ja lapset kärsisivät siitä. Seksiä multa mies ei edes halua. Muttei silti vieraisiinkaan mene. Blääh.

Vierailija
38/123 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:57"]

[/quote]

[/quote]

En jaksa nalkuttaa ja lapset kärsisivät siitä. Seksiä multa mies ei edes halua. Muttei silti vieraisiinkaan mene. Blääh.

[/quote]

Haha, enpä ois uskonu kun tän alotuksen laitoin et tää kääntyy tähän! Vähän eri mielellä panen tästedes kerran teen ihan palveluksen siinä! Nii ja jos ei se halua sulta seksiä ni se on varmaan jo askel kohti pettämistä. Oottelet vaan kärsivällisesti! AP

Vierailija
39/123 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ap sitä elämänkokemuksen puutetta. Itseäni lähinnä askarruttaa pettääkö tyttöystäväänsä, jos panee omaa vaimoaa. Tiedän, että miehelläni on nuori tyttöystävä, jolle mies on aivan varmasti länkyttänyt perussettiä, että vaimo ei ymmärrä, eikä anna jne.

Vierailija
40/123 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa ja aika montaakin haittaa oman miehen panoretket mutta nykynaiset katsoo mitä vaan kunhan elintaso säilyy!