Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jahhah..x:lla oli

Vierailija
18.03.2014 |

jotkut vauvapirskeet mutta melkein unohti kertoa. Just. Luulen, ettei mitään kekkereitä koskaan ollutkaan, mutta pitäähän se kertoa kuinka paljon ystäviä taas kävi lehjojen kera, kukaan ei vaan pääse sitten blogiin. Kuinka mua hävettää hänen puolestaan!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko muutkin kyttääjät kertoa tähän avaukseen havaintojaan kyttäämistään ihmisistä? Jos mä esimerkiksi seuraan pakkomielteisesti naapuriani, voinko jakaa, mitä hän on tänään tehnyt ja kertoa, millaisia tuntemuksia hänen tekemisensä (esim. roskien vienti tai töihinlähtö) mussa herättää (esim. häpeää, niin kuin ap:lla)?

Vierailija
2/12 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, kukaan ei PÄÄSSYT blogiin? Yksi hyvistä ystävistäni kirjoittaa suosittua blogia ja itse kyllä ajattelen että sinne blogiin joutuu eikä pääse ;) Meillä ainakin on pelisääntönä että bloggari ei julkaise mitään kuvia blogissaan missä näkyy meitä ei-bloggareita. En mä ainakaan halua kasvojani mihinkään hömppäblogiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän outoa kyllä että kerrankin hänen elämässään oli jotain tapahtumaa, mutta siitä ei sitten voi tehdä postausta?! mä olen vanha lukija ja tottumuksesta käyn edelleen hänen blogissaan, mutta viime aikoina on oikeasti alkanut pahasti haukotuttamaan nuo päivästä toiseen samanlaisina toistuvat postaukset. ei kauheesti päivän asutkaan kiinnosta, kun ne on joka päivä ihan samanlaiset!

kyllä mä ymmärrän että ystävien kuvia ei blogiin laiteta, mutta olisihan kuvattavaa silti riittänyt vaikka niistä lahjoista, tarjoiluista, koristeluista jne. oikeasti tuntuu että x menee bloginsa kanssa sieltä mistä aita on matalin, mikä on ihan käsittämätöntä koska saa kuukausipalkkaa blogista ja bloggaa muotilehden sivuilla.

Vierailija
4/12 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihmetellyt myös tuota blogia jo pidemmän aikaa. Ihan kummallisia postauksia. Nyt aloin miettiä että onko Costumelta tullut joku määräys keskittyä vaan meikkeihin ja päivän asuihin (ja tietty alennuskoodeihin eri nettikauppoihin)? En edes jaksa lukea noita postauksia, kun kuvat on aina samat: Xenia mammaleggareissa, yli polven saappaissa joku tunika ja bleiseri päällä, käsivarrella joku Prada. Niiin tylsää. Nuo asutkin on niiiiin tylsiä ja päiväst toisen samanlaisia, ihmettelen suuresti miten tuolle blogille vielä riittää lukijoita (jos riittää).

Vierailija
5/12 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tämänpäiväinen bleiseri on ihan karmee. Isältä pöllitty? Liian levee hartioista.

ei läskeillekäsille sovi bleiserit...

Vierailija
6/12 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se bleiserimalli on niin järkyttävä, että se ei sovi yhtään kenellekään. Eikä varsinkaan raskaana olevalle. Ne saappaat on jäätävän hirveät. Luulin, että se asu oli joku vitsi. X pystyisi paljon parempaan, mutta häne makunsa on mennyt ryminällä alas vuosien saatossa :/

Vierailija
7/12 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala bleiseri ja musta nuo aviatorit ei sovi myöskään Xenian naamatauluun. Niin tylsiä nuo sen asukuvat.

Ihme juttu että ei voi MITÄÄN kertoa vauvakutsuista? Siis ottaa kuvia tarjoiluista, lahjoista tms.... taisi käydä niin että vauvakutsuilla oli pari ihmistä eikä Xenia kehdannut ottaa kuvia tuosta tapahtumasta..... antaa olettaa että olisi isommatkin pirskeet ollut.

Vierailija
8/12 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei, Xenia on hankkinut äitiysfarkut

Vierailija
9/12 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten se ei tajua, että ne kuvat ja asennot ovat täysin samanlaisia päivästä toiseen! Kaikista raivostuttavinta on joka postauksen pakollinen vasenkäsisipaiseehiuksiakorvantaakse -kuva, siis ei helv.. Nykyään käyn vain katsomassa löytyykö tuollainen kuva uusimmasta postauksesta ja vedän viivan tukkimiehen kirjanpitoon. Ja se sama väkinainen hymy kruunaa kuvan kuin kuvan. Kaunista, kertakaikkiaan.

Vierailija
10/12 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä aviatoreista, vetävät naamaa alas ja lyttyyn :/ Sopii hyvin harvoille.

Vierailija
11/12 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa kyllä että kerrankin Xenian elämässä puoleen vuoteen olisi tapahtunut jotain mistä olisi saanut erilaista tekstiä/kuvia blogiin mutta ei...samat iänikuiset asukuvat vaan pyörii :D  Eikä sitä olisi tarvinnut vieraita kuvata...vaan just lahjoja, tarjoiluja, koristeluja yms..

Vierailija
12/12 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä juhlat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän