Mieheni ex-nainen vainoaa!!!!
VITTU!! Ämmä on ollu kimpussa jo 2 vuotta eikä vieläkään lopu toi viestittely ja jatkuva soittelu vaikka mun äijä ei edes vastaa sille. Miten voi tehdä rikosilmoituksen kotirauhan häirinnästä? Viesteissä esim. haukkuu minua kuinka säälittävä olen ja pilannut nykysen elämän (tämä ex-nainen on siis alkoholisti joka on saanut virrassa mukaan minun miehenikin, eli minäkin joudun kärsimään myös tästä asiasta suhteessa) Kukakohan sen sinne suohon veti... Kaikenlisäksi on huvittavaa että tämä akka on yli 50 vuotias ja hän luulee elävänsä teinimaailmassa, tekstareissa ihkuja sydämiä jne. Teillä samallaisia tapauksia?! PÄÄ HAJOO. Vai menenkö vaan kyseisen akan oven taakse ja puhun asiani selväksi?
Kommentit (30)
Vastauksia muutamalle : Kyllä, luottotiedot on menneet. Kyllä, haluan olla alkoholistin kanssa koska rakastan sitä. Ja toivon tosiaan että se pääsis itse kuningasviinasta eroon vielä joskus. Ei se semmosta ryyppäämistä ole, vaan n. 8-10 kaljaa pv... Mutta onhan sekin.
Ja mistä oikeen kenkääni puristaa... VOI TAIVAS... MISTÄ MÄ ALOTTAISIN? Tosin enpä taida sulle alottaa yhtään mistään. Pitihän se arvata että kaikki olisi pitänyt pitää sisällä, taas.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 10:23"]
vittu! jos ei ole mitään asiallista puhuttavaa niin ei tarvitse kommentoida tänne ollenkaan kiitos. eiköhän teillä pitäsi olla sitten parempaa tekemistä kun tulla tänne vittuilemaan. näköjään pitää vaihtaa foorumia, pidin aluksi tätä asiallisena palstana.
[/quote]
Kur kur. Olet oikein oivallinen esimerkki kypsästä keskustelijasta. Mitä, jos menisit vähän kotiin vielä kasvamaan ja otat muutaman vuoden päästä vähän toisenlaisentaktiikan miehen hakuu.
Alkoholiin menevän macho-miehen sijaa voisit lähestyä vaikka toimistonkahvilla istuvaa kirjanpitäjää. Onhan se vähän tylsää, mutta ei ainakaan tarvitse vittua hokea keskustelupalstoilla.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 10:27"]
Vastauksia muutamalle : Kyllä, luottotiedot on menneet. Kyllä, haluan olla alkoholistin kanssa koska rakastan sitä. Ja toivon tosiaan että se pääsis itse kuningasviinasta eroon vielä joskus. Ei se semmosta ryyppäämistä ole, vaan n. 8-10 kaljaa pv... Mutta onhan sekin.
Ja mistä oikeen kenkääni puristaa... VOI TAIVAS... MISTÄ MÄ ALOTTAISIN? Tosin enpä taida sulle alottaa yhtään mistään. Pitihän se arvata että kaikki olisi pitänyt pitää sisällä, taas.
[/quote]
Tyttökaverit on symaptiaa varten.
EI jäänyt, kyllä mieheni sanoi sille ihan suoraan että tää on tässä... monta vuotta eronnu ja palannut yhteen... mutta se nainen ei siis ole ihan täysjärkinen, ja aikuinen kyllä niinkun mainitsin niin ikää yli 50. kiitos kun jotkut jaksavat laittaa asiallistakin palautetta.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 10:22"]
Älä ohita elävää oppimateriaalia...näet tulevaisuutesi.
[/quote]
Hemmetin hyvin sanottu!
Kiitos paljon <3 Taitaa olla se akka kans täällä keskustelussa ni häivyn täältä <3 Hyvää loppupäivää teille kun ei täältä monelta asiallisia viestejä tullukaan. p.s. itse en käytä alkoholia juuri ollenkaan, paitsi syntymäpäivänäni, juhannuksena ja uutenavuotena. että siinä se mun tulevaisuus, sry ei tuu alkkista
Asiallinen palaute:
-mies on alkoholisti koska juo ihan itse, kukaan ei ole kaatanut viinaa sen kurkusta alas
-8-10 kaljaa päivässä on suurkuluttaja, ja usko pois, toleranssin kasvaessa määrät vaan lisääntyy ja lisääntyy. Hän ei sinun takia raitistu. Rakkaus ei voita kaikkea. Tämä niin monen kokemana
-olet vielä nuori, viisaiten tekisit jos lähtisit kävelemään nyt. Oot menossa läheisriippuvaiseen suuntaan. Kohta on lapsia, velkaa ja vaikka mitä, ja eroaminen on hankalampaa. Kymmenen vuoden kuluttua huomaat hukanneesi nuoren aikuisen parhaat vuodet
-Pipipäistä ei pääse eroon kuin kuolemassa, ja tuskin haluat murhata tätä eksää. Tyyppi tulee olemaan elämässänne mukana AINA, halusit tai et.
Eiköhän se niin ole, että jos ja kun sinulla ja alkkismiehelläsi tulee ero, niin alkkismies juoksee viivana ex-alkkisnaisystävänsä luo. Tässä mielessä on ihan hyvä, että yhteys säilyy. Jossainhan miehenkin täytyy asua.
t. näitä on nähty
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 10:27"]
[/quote]
Ethän lapsia hanki tuohon? Alkoholisti ei todellakaan muutu jos ei ole pakko. harvoin on. Alkoholismi tarkoittaa lapselle suuria vaikeuksia ja taakkoja. Hän oppii jo syntymästään ettei ole arvokas, eivätkä aikuiset ole luotettavia. Lapsi oppii että alkoholi on arvokkaampi kuin hänen turvallisuutensa, tunteensa ja tarpeensa.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 10:10"]
VITTU!! Ämmä on ollu kimpussa jo 2 vuotta eikä vieläkään lopu toi viestittely ja jatkuva soittelu vaikka mun äijä ei edes vastaa sille. Miten voi tehdä rikosilmoituksen kotirauhan häirinnästä? Viesteissä esim. haukkuu minua kuinka säälittävä olen ja pilannut nykysen elämän (tämä ex-nainen on siis alkoholisti joka on saanut virrassa mukaan minun miehenikin, eli minäkin joudun kärsimään myös tästä asiasta suhteessa) Kukakohan sen sinne suohon veti... Kaikenlisäksi on huvittavaa että tämä akka on yli 50 vuotias ja hän luulee elävänsä teinimaailmassa, tekstareissa ihkuja sydämiä jne. Teillä samallaisia tapauksia?! PÄÄ HAJOO. Vai menenkö vaan kyseisen akan oven taakse ja puhun asiani selväksi?
[/quote]
Vei miehesi mukanaan? Onko kysymys kuitenkin täysi-ikäisestä aikuisesta, joka vastaa itse päätöksistään ja valinnoistaan? Jäikö miehelläsi ero hoitamatta kunnolla? Tulitko mahdollisesti mukaan kuvioon ennenkuin he olivat selvittäneet välinsä?