Madonna tehnyt version Einin biisistä!
Aika mieletöntä, että niinkin kuuluisuus ku Madonna on ottanut Einin biisin ja tehnyt siit oman version. Siis se like a virgin. Ihan selkee Einin Olen neitsyt kopio.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 21:36"]
Huono provo ;)
ei kukaan ole oikeesti noin idiootti
[/quote]
Miten niin idiootti? Munsta se on ollu tosi hyvä idea ja Madonnalla on varmasti hyvä manageri ko on löytäny ton biisin. Tai onkshan sillä monta manageria eri maista jotka ettii noita biisejä? Et ei kovin idioottia minusta.
Madonnahan on yksi Einin ensimmäisistä faneista. Satun tietämään että hänellä on Suosikin Eini-taskupokkari nimmarilla varustettuna.
Voisi se Madonnan manageri tai mikälie opetella vähän enemmän suomea, jos noita käännöshittejä meinaa tehtailla.
Eini laulaa selvällä suomen kielellä, että "olen neitsyt". Ja Madonna vaan höpisee tykkäävänsä neitsyistä.
Jaa... Panisin varmaan mieluummin Einiä kuin Madonnaa.
Aattelin vaan informoida.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 21:47"]
Eini laulaa selvällä suomen kielellä, että "olen neitsyt". Ja Madonna vaan höpisee tykkäävänsä neitsyistä.
[/quote]
'Like a virgin' tarkoittaa 'kuten neitsyt'. Ei siis tarkoita samaa kuin 'I like virgins'.
[/quote]
'Like a virgin' tarkoittaa 'kuten neitsyt'. Ei siis tarkoita samaa kuin 'I like virgins'.
[/quote]
Eiköhän tämä väite, johon vastasit, ole osa provoa.
Huono provo ;)
ei kukaan ole oikeesti noin idiootti