Olen tietäjä, kysy neuvoja pulmaan kuin pulmaan!
Muutama vastaus alkuun:
"Ylireagoinko, kun..." Kyllä, ylireagoit.
"Olinko kohtuuton, kun..." Todennäköisesti olit.
"Toimiko ystävä/anoppi/mies/joku muu väärin, kun..." Kyllä.
Ongelmat jakoon, minä laitan elämäsi järjestykseen!
- Tietäjä
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 21:15"]
Oi tietäjä, mistä saisin apua pahanhajuiseen hengitykseen? Terveyskeskuslääkäri ei osannut auttaa, eikä hammaslääkäri.
[/quote]
Harjaa myös kieli ihan perältä asti.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 21:54"]
Oliko muna ennen kanaa?
[/quote]Oli, se oli kanan esimuodon muna.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 21:11"]
Miten saisi kuun kiertorataa muutettua, niin että se ei häiritsisi mun untani?
[/quote]Tämä ei valitettavasti ole mahdollista, mutta suosittelen pimennysverhoja. Vaikka ns. kuuhulluus ei kokonaan selity kasvaneella valon määrällä, niin sekin vaikuttaa. Suosittelen siis verhokaupoille siirtymistä.
[/quote]
Haist nyt tietäjä. Kuuhulluudessa ei ole kysymys valosta, mutta kun ei tietäjä edes tätä tiedä. Hoh hoijaa!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 21:11"]
Miten saisi kuun kiertorataa muutettua, niin että se ei häiritsisi mun untani?
[/quote]Tämä ei valitettavasti ole mahdollista, mutta suosittelen pimennysverhoja. Vaikka ns. kuuhulluus ei kokonaan selity kasvaneella valon määrällä, niin sekin vaikuttaa. Suosittelen siis verhokaupoille siirtymistä.
[/quote]
Haist nyt tietäjä. Kuuhulluudessa ei ole kysymys valosta, mutta kun ei tietäjä edes tätä tiedä. Hoh hoijaa!
[/quote]
Ohis: no niinhän tossa sanottiin.
Annanko anteeksi ystävälleni, vaikka hän hylkäsi minut suruaikana? Ei huomaa tehneensä mitään väärin.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 21:32"]
Mikä lastani vaivaa. hän käyttäytyy hyvin kaikialla muualla paitsi koulussa.
[/quote]Lastasi vaivaa kouluväsymys. Häntä saatetaan myös kiusata. Kesustele lapsesi kanssa.