Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me molemmat pidimme varpajaiset.

Vierailija
12.04.2014 |

Mies kävi ensiksi yhtenä viikonloppuna baarissa ja minä äiti sitten kun lapsi oli yli kuukauden ikäinen. Meillä on tasa-arvo niin varpajaiset eivät ole vain lapsen isän oikeus.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei pidetty kumpikaan. Ollaan vain ihasteltu vauvaa ensimmäiset kuukaudet kolme kertaa.

Vierailija
2/13 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei ollut kummallakaan mitään varpajaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kumpikaan pitänyt myöskään. Minkälaiset varpajaisjuhlat on teillä suunnitteella?

Vierailija
4/13 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Selvä. Kiitos tiedosta.

Vierailija
5/13 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme pitäneet varpajaisia. Baariin menimme vauvan ollessa pari kuukautta.

Vierailija
6/13 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiako olette?! Baarissa käynti 50/50 tasa-arvon merkki parisuhteessa?! Eli ikä oli?!

Vierailija
7/13 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no mua ei vittuakaan kiinnosta mitkään varpajaiset eikä olla poissa vauvan luota tossa vaiheessa. Meillä on vauvat ollut vielä kiinni tississä ton ikäsenä. 

Vierailija
8/13 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä menin kans heti töihin, kun mieskin meni. Lasta hoitaa lastenhoitaja. Me kun ollaan tasa-arvosia eikä ole mitenkään miehen yksinoikeus kehittää itseään työelämässä. 

Oltin myös työnnetty jalkapallo miehen anukseen ja puristi synnärillä ulos samaan aikaan kun mä lasta. Ei voi olla yksinomaan naisen velvollisuus puskea lapsi tuskalla ulos. Samoin mies kittas koko raskausajan kaljaa, jotta saa sellasen ison mahan, joka nyt römpsöttää arpisena armottoman laihiksen jälkeen. Tasa-arvo nääs. 

Vierailija
9/13 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitali tulee postissa!

Vierailija
10/13 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 12:34"]

Joo, mä menin kans heti töihin, kun mieskin meni. Lasta hoitaa lastenhoitaja. Me kun ollaan tasa-arvosia eikä ole mitenkään miehen yksinoikeus kehittää itseään työelämässä. 

Oltin myös työnnetty jalkapallo miehen anukseen ja puristi synnärillä ulos samaan aikaan kun mä lasta. Ei voi olla yksinomaan naisen velvollisuus puskea lapsi tuskalla ulos. Samoin mies kittas koko raskausajan kaljaa, jotta saa sellasen ison mahan, joka nyt römpsöttää arpisena armottoman laihiksen jälkeen. Tasa-arvo nääs. 

[/quote]

Hei miten te olette hoitaneet menkat, olisiko vinkkejä?

Itse olen kohta lähdössä pariksi viikoksi metsään telttailemaan purkkimuonan kanssa ja rämpimään ryteikössä. Miehellä on tässä ollut kertausharjoitukset ja minä olen hoitanut lapsia kotona, ja nyt sitten vaihdetaan tasa-arvon vuoksi osia.

Vierailija
11/13 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no meistä kumpikaan ei viettänyt varpajaisia, tärkeintä oli olla pienen vauvan kanssa. Mutta meissä taitaa olla se ero että olemme aikuisia ja rakastamme lastamme.

Vierailija
12/13 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi menkka-asia onkin vähän ongelmallinen. Ollaan toteutettu tähän asti vain niin, että miehellä on housuissa koko ajan märäksi kasteltu side. Menkkoihin liittyviä vatsakipuja, turvotusta ja vitutusta on kuitenkin ollut vaikea toteuttaa. Hyviä vinkkejä tasa-arvon toteuttamiseksi otetaan kyllä vastaan tässäkin asiassa! 

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 12:34"]

[/quote]

Hei miten te olette hoitaneet menkat, olisiko vinkkejä?

Itse olen kohta lähdössä pariksi viikoksi metsään telttailemaan purkkimuonan kanssa ja rämpimään ryteikössä. Miehellä on tässä ollut kertausharjoitukset ja minä olen hoitanut lapsia kotona, ja nyt sitten vaihdetaan tasa-arvon vuoksi osia.

[/quote]

Vierailija
13/13 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 12:30"]

Lapsiako olette?! Baarissa käynti 50/50 tasa-arvon merkki parisuhteessa?! Eli ikä oli?!

[/quote]

Rakastamme kyllä lastamme ja ikää meillä on reilusti yli 30v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä