Miehen isä ei ole tavannut lastamme
Lapsi on jo 5-vuotias.
Miehen isä asuu toisella puolella Suomea, mieheni ei ole hänen kanssaan kovin hyvissä väleissä. Tai siis isänsä aina joskus soittelee hänelle, mutta mies ei vastaa juuri koskaan.
Tiedän että menneisyydessä sattunut kaikenlaista ja mies on hänelle katkera jostain, mutta silti tämä asia joskus mietityttää minua ja varmaan kaikkia osapuolia.
Itse olen kahdesti hänet tavannut ja silloin mies ei sanonut hälle paljoakaan, antoi kyllä lapsestamme muutaman kuvan ja isä oli todella ilahtunut...
Lapsi ei edes tiedä hänestä. Miehen äidin aviomies on lapsellemme kuin oikea ukki ja lapsi kutsuukin häntä ukiksi..
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 17:42"]Asiat kannattaisi selvittää, ennen kuin on liian myöhäistä.
[/quote]
Sitä minäkin. Mies vain sanoo ettei kiinnosta. -ap
Mun äiti on nähnyt lapseni 3 kertaa, isäni ei kertaakaan. Lapsi on reilu 2-vuotias.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 17:44"]Mun äiti on nähnyt lapseni 3 kertaa, isäni ei kertaakaan. Lapsi on reilu 2-vuotias.
[/quote]
Onko siihen hyvä syy?
Minulla on kuusi lasta joista isäni on nähnyt esikoisen kun tämä oli 1v. Täyttää tänä vuonna 20v. En ole minäkään siis nähnyt isääni 19 vuoteen. Miksi näin? Ei mitään erityistä syytä, ei tunnu kiinnostavan puolin tai toisin.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 17:44"]Mun äiti on nähnyt lapseni 3 kertaa, isäni ei kertaakaan. Lapsi on reilu 2-vuotias.
[/quote]
Onko siihen hyvä syy?
[/quote]
Eipä oikeastaan. Äiti ei jaksa tulla katsomaan ja isä ei nyt hirveästi nähnyt minuakaan lapsena.
Ei minun isä ole nähnyt lapsiani ja minäkin isäni viimeksi teininä. Äitinikin näkee lapseni noin kerran vuodessa. Aina ei mene niinkuin strömsössä.......
Asiat kannattaisi selvittää, ennen kuin on liian myöhäistä.