Miksi sairaanhoitajat ovat niin lihavia?
Kommentit (18)
No ei todellakaan olla, monessakaan paikassa. Juuri olin Meilahdessa keikkailemassa ja yhdelläkin poliklinikalla oli toodella kauniita sairaanhoitajia, neli-viiskymppisiä, en ole koskaan nähnyt niin hyvin säilyneitä naisia. Joissain paikoissa sitten on enemmän lihaviakin, mutta se on vähän kiinni siitä, miten haluaa asiaa katsoa ;) että mitä näkee.
kaikissa ammattiryhmissä on kaikenkokoisia ja -näköisiä ihmisiä. itsekin olen sh, normaalipainionen (BMI 22) enkä kyllä ole kiinnittänyt huomiota siihen, että edes valtaosa sairaanhoitajista olisi ylipainoisia.
Vitutus huonoon palkkaan ja vuorotyöhön, suklaa lohduttaa yövuoroissa. Vaihdoin alaa ja laihduin.
Ei täällä ainakaan oo. Tottakai on jonkin verran lihaviakin, mutta suurin osa on hoikkia/normaalipainoisia.
Raskas työ, huonot työajat. Lohtusyömistä väsymykseen ja uupumukseen, kun työ vie kaikki mehut eikä vapaa-aika riitä töistä palautumiseen.
Minulla ainakin oli oikein mukavia, osaavia, ja kauniitakin sairaanhoitajia M13 osastolla meilahdessa. Ja toiseksi, mitä väliä minkä näköisiä ja kokoisia he ovat, eiköhän se ammattitaito ole tässä kuitenkin se tärkein asia. ISO kiitos ja kaikkea hyvää teille, teette tärkeää työtä. T. Potilas X.
Miksi ei olisi? He ovat ihan samoja ihmisiä kuin kaikki muissakin ammateissa olevat. Eivät mitään maagisia olentoja, erillään muusta todellisuudesta.
Onko sulla joku hoitsufetissi?
Tulkaapa tänne joutokuntaan katsomaan! On hoitsuissa mahtavasti mittaa. Huone pimenee, kun astuvat vuoroon.
Kevyt työ ja vaativuuteen nähden liian iso palkka. Haastava yhdistelmä.
Suomessa aikuisista iso osa on ylipainoisia ammatissa missä hyvänsä. Vuorotyö taitaa lisätä riskiä.
Sekoitat sairaanhoitajat lähihoitajiin.
Vierailija kirjoitti:
Oma näkemys on, että meitä on kovin monen kokoisia. Kun mietin, niin mun osastolla ehkä 20 prosenttia on ylipainoisia. Loput ovat normaalipainossa ja muutama on jopa laihoja. Tosin meidän osasto on sellainen ettei ehdi juuri istumaan. On ollut joskus askelmittari töissä ja 8000 askelta tulee helposti täyteen päivän aikana. Millainen otanta ap:n mielipiteen takana on?
Kunhan keksin trollata.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oma näkemys on, että meitä on kovin monen kokoisia. Kun mietin, niin mun osastolla ehkä 20 prosenttia on ylipainoisia. Loput ovat normaalipainossa ja muutama on jopa laihoja. Tosin meidän osasto on sellainen ettei ehdi juuri istumaan. On ollut joskus askelmittari töissä ja 8000 askelta tulee helposti täyteen päivän aikana. Millainen otanta ap:n mielipiteen takana on?
Kohtuu löysä työ sulla. Itsellä tulee vuoron aikana 25000 askelta.
-Varastomies
Tein työvuoroja, meni hormonitoiminta sekaisin. Menkatkin loppui.
Niiden ei tarvii juosta työssä kuten poliisien. Tosin olen nähnyt lihavia poliisejakin.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan olla, monessakaan paikassa. Juuri olin Meilahdessa keikkailemassa ja yhdelläkin poliklinikalla oli toodella kauniita sairaanhoitajia, neli-viiskymppisiä, en ole koskaan nähnyt niin hyvin säilyneitä naisia. Joissain paikoissa sitten on enemmän lihaviakin, mutta se on vähän kiinni siitä, miten haluaa asiaa katsoa ;) että mitä näkee.
Ja sitten mamma heräsi omaan pieruunsa ja päästi kissan pihalle.