Kerro esimerkkejä, joissa halpa peittoaa kalliimman
Esim. itse huomasin, että parinkympin mutteripannu on jatkuvasti käytössä samaan aikaan, kuin yli satasen Moccamaster kerää nurkassa pölyä. Ensimmäisellä saa niin paljon parempaa kahvia.
Kommentit (33)
Pirkan silmänympärysvoide toimii paremmin, kuin mikään muu alle 50 € voide, jota olen kokeillut. Hintaa muutama euro ruokakaupassa. Tuubi ei ole kovin kaunis, mutta voide on hyvää.
Itsetehty ruoka on parempaa kuin einekset.
Ikean sängyt, siis ainakin ne "kalliimmat" mallit.
Jonathanin rukkaset on niin paljon paremmat+kestävämmät, kun Reima/Ticket tms kalliimpi merkki.
Pirkan jäätelötuutit (juuri söin!) ovat parempia kuin kalliimmat Valion tai Ingmanin tuutit.
Aivan eri tuote, toinen on pressopannu ja toinen suodatinpannu. Jestas mitä juttua.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 16:45"]
Esim. itse huomasin, että parinkympin mutteripannu on jatkuvasti käytössä samaan aikaan, kuin yli satasen Moccamaster kerää nurkassa pölyä. Ensimmäisellä saa niin paljon parempaa kahvia.
[/quote]
mutteripannulla tehdään espressoa ja moccamasterilla suodatinkahvia. Osta kunnon paineella toimiva kahvikone, ei siis kapselikonetta, niin uskon että ei halua enää pohjaanpalaneen ja eltaantuneen rasvan makuista kahvia mutterista.
halvat pikkuhousunsuojat ovat minulle parempia kuin kalliimmat
Nivean sininen metallinen purkki sisältää testatusti parempaa rasvaa kun kalliit ryppyvoiteet:
http://m.iltalehti.fi/kauneus/2013092217517382_ka.shtml
Lidlin vanilja-bourbon- jäätelö on paljon parempaa kuin Valion ja Ingmanin.
Kyllä minusta voi verrata mutteripannua ja kahvinkeitintä: lopputulos on kahvi ja mutterilla saa parempaa.
Pirkan tuutit on tosi hyviä.
Herbina kuivashampoo on parempaa kuin kampaamoiden kalliit hiuspuuterit.
Rainbow patterit kestää kauemmin kuin duracell
Pirkka-juustopasta on paljon parempaa kuin mikään Knorrin tai Maggin vastaava (jotka haisevat ihan yrjölle) :D
Garnierin Ultradry-dödö toimii paremmin hikoiluun minulla kuin apteekin Triple dry. Hinta 3e versus 9-10 e.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 17:09"]
Kyllä minusta voi verrata mutteripannua ja kahvinkeitintä: lopputulos on kahvi ja mutterilla saa parempaa.
Pirkan tuutit on tosi hyviä.
[/quote]
Miten määrittelet "Parempaa"? Mutteripannun espressokahvi ei ole kaikkien makuun. Espresso ei ole = kahvi. Mutta toki mielipideasioita, luulen, että et osaa keittää kahvia oikein moccamasterilla tai sitten käytät jotain halpaa juhlamokkaa pelkästään..
Rasvalinjalla kun ollaan, niin Vaseline on hyvää silmänympärysvoidetta. Samoin toimii kynsinauhojen hoitoon. Halpaa, mutta todella hyvää. Myös Jennifer Aniston on sen huomannut:
Euroshopperin Chocolate chip cookiessit on paraita!
Rimmelin nestemäinen professional eye liner, maksaa ehkä 8 €, peittoaa kaikki.
Pälysokerista ja vedestä sekoitettu tahna peittoaa kaupan kuorintavoiteet.
Euro shopper -salaattijuusto peittoaa fetat mennen tullen.
Lidlin palasaippua pysyy paremmin kasassa kuin Rexonan.
Pirkan luomu tomaattimurska on 100 kertaa parempaa kuin joku Mutti.