Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihme saa suomalaiset käyttäytymään näin? Miksi me olemme näin juntteja?

Vierailija
17.11.2020 |

https://yle.fi/uutiset/3-11632312

Taas saa hävetä suomalaisten käytöstä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalainen rotu halutaan häivyttää? Tosin eihän se lapsen valinta ollut, vain äidin.

Vierailija
2/9 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän mahtaa liikkua, kun itse en koskaan ole kokenut rasismia kolmen tyttöni kanssa, joista on selvästi havaittavissa, että eivät ole täysin suomalaisia geneettisesti? Itse asun pk-seudulla. Mieheni ei tosin ole afrikkalainen, vaan on Aasiasta. Mutta hänkin on melko tumma ja kiharahiuksinen. Yleensä kukaan ei kommentoi mitenkään ja jotkut vähän tutummat saattavat ihan neutraaliin sävyyn kysyä, että onko lasteni isä mahdollisesti ulkomaalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalainen rotu halutaan häivyttää? Tosin eihän se lapsen valinta ollut, vain äidin.

Juu, siksi mä valitsinkin ulkkismiehen. Jotta hävittäisin osaltani suomalaista rotua.

Haloo, herää pahvi!

Vierailija
4/9 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin tietysti. Nyt meidät kaikki voidaan leimata. Luultavasti tuokin on joku vassariaktiivi jolla on agenda.

Vierailija
5/9 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas taas hölmö kommentti. Miten se, että hän olisi jättänyt lapsen tekemättä olisi muuttanut asiaa?

Vierailija
6/9 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tämä(kään) on vain suomalainen ilmiö ja suurin osa ihmisistä ei tuollaista harrasta.

Vierailija
7/9 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa on täällä koettu. Jos en olisi tavannut miestä niin mulla ei olisi edes yhtä lasta.

Vierailija
8/9 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP mitä tuubaa, raazizmus siellä ja täällä en usko sanaakaan. Ylenanto yrittää taas saada käännettyä asia pois näköalattomien ulkkis jengien oikeasta ongelmasta jollain suomalaisten rääzizmi shaiballa.

Vierailija
9/9 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku mies oli koiran antanut kusta mun pojan päälle. Poika oli silloin 7v.