Mitä tilaisitte kiinalaisesta ravintolasta?
Olen käynyt kiinalaisessa ravintolassa elämäni aikana kahdesti. Jälkimmäisestä kerrasta on noin 25 vuotta.
Mietin tässä, tilaisiko jotain ruokaa kotiin, ja yksi vaihtoehto foodorassa on kiinalainen. Vähän kiinnostaisi, mutten tiedä yhtään ruokalajeista.
Mitä suosittelisitte?
Kommentit (30)
No me tilataan perjantaina just kolmelle 1 annos possua, 1 annos kanaa ja 1 annos nautaa. Joku näistä otetaan tulisena, joku puolivälisenä ja joku ilman tulisuutta. Syödään näistä sitten kahtena eri päivänä, yleensä meillä riittää. Ei nää hirveän erikosia ole eikä olis vaikea itse tehdä, mutta välillä ihan kiva vaan syödä jonkun muun tekemää. Noista sitten syödään että jokainen maistaa kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma suosikki kanaa, bambua ja herkkusieniä.
Sama täällä.
Tuohan ei maistu miltään.
Naiset tilaa aina sitä Kung po-kanaa.En tajua miksi. Nauta sechuan on ok ja kevätrullia on kiva mutustaa alkupaloina.
Vierailija kirjoitti:
Coronan.
Se tulee Meksikosta.
Mä tilaan vaihdellen hapanimelä, sechuan, chili, valkosipuli, talontapaan kastikkeita yleensä. Joko kanalla, porsaalla tai härän lihalla. Kung po kanaa en ole ikinä maistanut, pitääpä testata.
En tilaa, meen mielummin Alille kebabille
salt and chilli squid. egg fried rice. chicken in hot garlic sauce. steamed vegetables. Kaikki samalla kertaa, ei alkupaloja.
Sama täällä.