Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies petturi? Käytös juopuneena huolettaa

Vierailija
17.03.2014 |

Olimme viikonloppuna juhlissa. Mies joi liikaa. Piti jo tehdä lähtöä, kun ukkoa ei näkynyt missään. Lopulta löysin hänet baaritiskin läheltä - yritti tehdä väkisin juttua jonkun itseään vanhemman naisen kanssa. Naisen ilmeestä näki, että lähentymisyritys ei ollut kovin toivottu.

Sanoin miehelle kiukkuisesti, että mitä sä olet täällä naisia iskemässä. Mies vaan hihitteli, että ei hän iske, kai sitä jutella saa.

Mikä syy mennä jutustelemaan täysin vieraan ihmisen kanssa, joka ei sitä juttuseuraa selkeästikään edes halunnut?

Mies on pettänyt aiemmin. Nyt tuntuu, etten voi luottaa ollenkaan. Jos on jo sellaisissa juhlissa, joissa minäkin olen mukana, iskemässä muita naisia, kun silmä välttää.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää kerran, pettää aina. Harvemmin ne muuttuu, varsinkaan jos olet jo kerran antanut anteeksi.

Vierailija
2/35 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit kysyny naiselta että yrittikö tää nahjus iskeä tms, oisit saanu vähän vinkkiä että millä mielellä se juttelee tälle. Mutta joo, en tuollaista miestä katselis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä välillä jo opetellut luottamaan. Nyt tuntuu, että se luottamus romahti kerralla. On sellainen olo, että lähtölaskenta suhteelle on nyt alkanut. Ehkö mun täytyy itsekin alkaa katsella muita miehiä sillä silmällä.

Ikävintä on, että olin oikeasti parhaimmillani niissä juhlissa. Varmasti yksi parhaimman näköisiä naisia sinä iltana, kerran näinkin päin. Ja silti omaa miestä ei jaksa kiinnostaa.

Vierailija
4/35 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutteleminen on kyllä eri asia kuin iskeminen...

Vierailija
5/35 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 09:46"]

Oisit kysyny naiselta että yrittikö tää nahjus iskeä tms, oisit saanu vähän vinkkiä että millä mielellä se juttelee tälle. Mutta joo, en tuollaista miestä katselis.

[/quote]

Se nainen oli jo nyrpeänä lähdössä pois tilanteesta, kun ehdin paikalle. Jos olisi siinä vielä seissyt kasvot mieheen päin, olisin kysynytkin. Mutta naisesta näki, että oli kiusaantunut tilanteesta (ja hänkin vaikutti varsin päihtyneeltä), joten en halunnut kiusata häntä enempää.

Jos mies vielä harrastaa muiden naisten vikittelyä, kyllä se ennemmin tai myöhemmin tulee ilmi kuitenkin. Nähty on.

Vierailija
6/35 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika sentään, jos akka on tuollainen perseeseen ammuttu karhu, niin kaipa sitä mies hakeekin muuta seuraa.

Vierailija
7/35 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sianjättöä ilmassa...

Vierailija
8/35 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 09:48"]

Jutteleminen on kyllä eri asia kuin iskeminen...

[/quote]

Siis, tilanne oli se, että olimme juhlissa tuttaviemme kanssa. Keskustelimme heidän kanssaan, kun mies yhtäkkiä häipyi seurueesta mitään sanomatta. Kun tuttavat alkoivat tehdä lähtöä, tajusin, että mies ei enää ollut siinä tuttavamiesten porukassa. Aloin etsiä häntä, että mekin lähdettäisiin.

Minusta outoa käytöstä lähteä tuolla tavalla siitä omasta porukasta, kun juttuseuraa kerran oli, ja lähteä jollekin täysin ventovieraalle naiselle puhelemaan. Häipyä vaan, sanomatta kenellekään mitään.

Ja tuskin se mies ihan harmittomia jutteli, koska nainen oli todella nyrpeän näköinen.

Vierailija
9/35 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit miten hyvännäköinen,miehet vaan kyllästyy yhteen ja samaan,kai se on se uutuuden viehätys mitä ne hakee.

Vierailija
10/35 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä juovu, niin ei sitten huoleta.

Vierailija
11/35 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 09:50"]

Voi hyvänen aika sentään, jos akka on tuollainen perseeseen ammuttu karhu, niin kaipa sitä mies hakeekin muuta seuraa.

[/quote]

Anteeksi? Miten niin?

Vierailija
12/35 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 09:50"]

[/quote]

Jos akka ei kelpaa, niin sen kuin tulostamaan eropaperit netistä, allekirjoitus alle ja postiin. Kamat kassiin ja baanalle. Sitten voi lähteä etsimään uutta. Eroaminen on tänä päivänä niin helppoa, että on halpamaista elää suhteessa ja samalla vikitellä muita.

Vierailija
13/35 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Mulla kävi kerran samallalailla.

Miehellä oli toinen nainen.

Vierailija
14/35 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo ei tarkoita, että mies olisi luonteeltaan, selvinpäin petturi, mutta se kyllä tarkoittaa, että tuohon mieheen ei voi JUOPUNEENA luottaa yhtään. Hänen ei pitäisi käydä varsinkaan ilman sinua juhlimassa alkoholipitoisesti, ja parasta olisi jos lopettaisi humalajuomisen kokonaan.

Itselläni on samaa ongelmaa, että kännipäissä olen kiimainen pidättelemätön otus, vaikka selvinpäin en ikinä koskaan pettäisi kumppania. Mutta minä opin läksyni jo nuorena opiskeluaikana, ja sen jälkeen olen rajoittanut juomiseni kodin seinien sisälle miehen läsnäollessa. 

Vierailija
15/35 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel...

Vierailija
16/35 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 09:52"]

Vaikka olisit miten hyvännäköinen,miehet vaan kyllästyy yhteen ja samaan,kai se on se uutuuden viehätys mitä ne hakee.

[/quote]

Noh, sitten kannattaisi ihan rehellisesti ottaa ero ja lähteä hakemaan sitä uutta ja viehätystä.

Kun mies jäi kiinni pettämisestä, minä lähdin. Olin shokissa, psykologin mukaan minulla oli posttraumaattinen stressireaktio. Sain kolmen viikon sairasloman ja kun selitin pomolle tapahtuneen, hän ymmärsi täysin.

Kerroin vanhemmilleni tapahtuneesta, ostin menolipun Berliiniin ja pidin kännykkää kiinni (hankin paikan päältä prepaid-liittymän, jolla pidin vanhempiin yhteyttä). Olin kaksi viikkoa pois, kävin terapeutilla, hoidin itseni henkisesti kuntoon.

Kun lopulta palasin Suomeen ja sitten töihin sain kuulla, että mies oli vollottaen etsinyt minua joka paikasta,myös sieltä töistä. Hain tavarani pois yhteisestä asunnostamme (se oli vuokrakämppä, helppo lähteä kuukauden varoajalla), mies parkua vollotti.

Olimme puoli vuotta erossa. Mies vaan jahtasi ja jahtasi, kyllä hän nyt on muuttunut. Hullu olin, kun uskoin... Mutta miksi jahtasi takaisin, jos aikoo samaa menoa jatkaa kuitenkin?

ap

Vierailija
17/35 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 09:52"]

Älä juovu, niin ei sitten huoleta.

[/quote]

Minä en ollutkaan juopunut. Juon varsin hillitysti.

Vierailija
18/35 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 09:47"]

Olen tässä välillä jo opetellut luottamaan. Nyt tuntuu, että se luottamus romahti kerralla. On sellainen olo, että lähtölaskenta suhteelle on nyt alkanut. Ehkö mun täytyy itsekin alkaa katsella muita miehiä sillä silmällä.

Ikävintä on, että olin oikeasti parhaimmillani niissä juhlissa. Varmasti yksi parhaimman näköisiä naisia sinä iltana, kerran näinkin päin. Ja silti omaa miestä ei jaksa kiinnostaa.

[/quote]

Se mies oli juovuksissa, ja juopuneet eivät aina käyttäydy järin järkevästi. Älä nyt ihmeessä vaan tee mitään päätelmiä hänen kiinnostuksestaan sinua kohtaan yleensä, vaikka kännissä sekoili. Tosin tuollaisen tyypin pitäisi ehdottomasti lopettaa tuo juhliminen, jos kännissä on vaarana sekoilla vieraiden naisten kanssa. 

Vierailija
19/35 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 09:55"]

Minusta tuo ei tarkoita, että mies olisi luonteeltaan, selvinpäin petturi, mutta se kyllä tarkoittaa, että tuohon mieheen ei voi JUOPUNEENA luottaa yhtään. Hänen ei pitäisi käydä varsinkaan ilman sinua juhlimassa alkoholipitoisesti, ja parasta olisi jos lopettaisi humalajuomisen kokonaan.

Itselläni on samaa ongelmaa, että kännipäissä olen kiimainen pidättelemätön otus, vaikka selvinpäin en ikinä koskaan pettäisi kumppania. Mutta minä opin läksyni jo nuorena opiskeluaikana, ja sen jälkeen olen rajoittanut juomiseni kodin seinien sisälle miehen läsnäollessa. 

[/quote]

Niin, olen samaa mieltä. Mies ei kyllä normaalisti alkoholia paljoa käytä, mutta kun on jotain vieraampia ihmisiä seurassa, niin sitten kyllä. Tarjoilee aluiisti muille ja juo itsekin. Ja on lähes aina seurueessa se, joka on juonut selvästi liikaa ja nolaa minut käytöksellään.

Nytkin oli niin, että keskustelin erään liiketuttavani kanssa. Mies tulee siihen viereen seisomaan silmät pystyssä ja alkaa selittää, että hänellä on nälkä, ANNA RAHAA. Olin ihan, että MITÄ? Just syöty kolmen ruokalajin illallinen.

Totesin vaan, että jos sulla ei ole rahaa, maksa Visalla. Jos Visa ei kelpaa, paastoa, kyllä tuolla vararenkaalla pärjää ja tönäisin miehen matkoihinsa.

Jälkeenpäin mies hihitti, että se oli hänen ja kaverien hauska VITSI. Itse häpesin silmät päästäni. Liiketuttavalle tuli varmaan se mielikuva, että elätän miestä...

Vierailija
20/35 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 09:59"][quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 09:52"]

[/quote]

Noh, sitten kannattaisi ihan rehellisesti ottaa ero ja lähteä hakemaan sitä uutta ja viehätystä.

Kun mies jäi kiinni pettämisestä, minä lähdin. Olin shokissa, psykologin mukaan minulla oli posttraumaattinen stressireaktio. Sain kolmen viikon sairasloman ja kun selitin pomolle tapahtuneen, hän ymmärsi täysin.

Kerroin vanhemmilleni tapahtuneesta, ostin menolipun Berliiniin ja pidin kännykkää kiinni (hankin paikan päältä prepaid-liittymän, jolla pidin vanhempiin yhteyttä). Olin kaksi viikkoa pois, kävin terapeutilla, hoidin itseni henkisesti kuntoon.

Kun lopulta palasin Suomeen ja sitten töihin sain kuulla, että mies oli vollottaen etsinyt minua joka paikasta,myös sieltä töistä. Hain tavarani pois yhteisestä asunnostamme (se oli vuokrakämppä, helppo lähteä kuukauden varoajalla), mies parkua vollotti.

Olimme puoli vuotta erossa. Mies vaan jahtasi ja jahtasi, kyllä hän nyt on muuttunut. Hullu olin, kun uskoin... Mutta miksi jahtasi takaisin, jos aikoo samaa menoa jatkaa kuitenkin?

ap

[/quote]mies on typerä eläin,älä usko sen tarinoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme