Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ne on tollasia kuviollisia? Mustat pyöräilytrikoot on kyllä ihan hyvän näköiset ja niitä mies pitää (pyöräillessä) usein.

Vierailija
22/44 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en antais. Paitsi talvella toppahousujen alla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tosta ois just silmän iloa meille :D

Vierailija
24/44 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni saa itse päättää vaatteistaan. On aikuinen.

Vierailija
25/44 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tarvitse minun lupaa pukeutumiselleen. Noissa kuvissa oli ihan hauskat asukokonaisuudet, sellaisiksi vapaa-ajan vaatteiksi. En ehkä toimistolle suosittelis, jos multa kysyttäis.

Farkut on ollut alunperin työvaatteet ja nykyään ne oikein yhdistettynä käy melkeen mihin vaan. Ei mua haittais vaikka urheiluvaatteille kävis samalla tavalla. Mukavammathan leggarit on farkkuihin verrattuna.

Vierailija
26/44 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kysymys on siitä, miten naiset kokevat, että että mies pukeutuu leggingseihin. Tyttöystäväni yllä ne ovat kyllä täysin vastustamattomat, jos myös hänen mielestään ne olisivat ylläni viehättävät, käyttäisin niitä.

Vierailija
27/44 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kuumat miesten päällä jos on shortsit tuossa päällä. Tuolleen pelkästään ei näytä hyvältä niin kuin ei näytä meillä naisillakaan. Salilla tai pyöräillessä/muussa urheilussa ei tarvitse shortseja noiden päällä mutta jos ihan kauppaan lähtee tai muuten vain hengailee kaupungilla niin shortsit noiden päälle! Tässä muutama hyvä kuva megginsseistä.  

https://miitngriit.files.wordpress.com/2013/05/meggings-men-fashion-tre…

http://thebestfashionblog.com/wp-content/uploads/2013/07/Mens-Modern-No…

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/bf/c4/c7/bfc4c7f0f944616bfc3b…

http://www.iodonna.it/moda/foto/2012/12/meggings-2-Bikkembergs-m-RS12-1…

http://ola.ohlalamag.com/wp-content/uploads/2014/11/6a00e54fb7301c88340…

Elikkäs kyllä annan. Hän pukeutukoon niin kuin haluaa ja sanonutkin että naisen mielipidettä ei kysytä. Jos ei akka tykkää niin akka lähtee vetämään. :D Mieheni on tyyliltään sellainen vähän kaikkia tyylejä sekaisin oleva ja niitä yhdistelevä niin etenkin sellaiset mustat missä on vetoketjuja on todella tyylikkäät hänen päällään tai sitten sellaiset mitkä on vähän niin kuin revitty eli niissä on reikiä.  Kokeili hän kerran minun leopardikuvioisia leggareita kanssa mutta ne olivat vähän liian räväkät hänelle. Eli itse tykkään mutta en pelkästään vaan shortsit tai kiltti/miesten hame siihen päälle! Sama juttu naisilla eli jotakin siihen päälle mutta pelkästään älkää käyttäkö koska näyttää typerältä.

Vierailija
28/44 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meggingsit kun leggingsit saa kaupasta paljon edullisemmin ja joustavuus kyllä riittää miesten "varustukselle"!

Olen mies ja kotioloissa käytän todella paljon leggingsejä. Aivan uskomattoman mukavat päällä. Koko homma lähti siitä kun kerran käytin vaimon pyynnöstä testiksi talvella paksuja leggareita pitkien kalsareiden sijaan. Sen jälkeen lensi kaikki tykit roskiin ja pitäydyn leggareissa. Nykyään siis käytän myös ohuita leggareita kotioloissa, en siis julkisilla paikoilla vaikka mieli tekisi, on ne niin mukavat jalassa, mutta ei ainakaan täällä maalla jaksa sitä hinttarivittuilua kuunnella. Tässä siis ei ole mitään seksuaalista vaan ihan pelkästään mukavuustekijöitä, vaikkakin vaimo kyllä sanoi katselevansa minua paljon mielummin leggareissa kuin gollege-housuissa... 😉

Vierailija
29/44 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut megginsit taitavakin olla lämpimämmät kun normaali pitkät kalsarit

Vierailija
30/44 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän nauraisit kun on tarpeeksi paksut niin ovatkin yllättävän lämpimät väli asuna :-)

Vierailija
31/44 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisä lämmikkeenä muuten ihan hyvät

Vierailija
32/44 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri töihin yhdet, mustat. Töissä naisetkin käyttää, tasa-arvoa.

Vierailija
33/44 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs mä olisin miehen vaatevalintoihin sanomaan? Saa pukea päälleen, mitä haluaa. No, siitä joskus urputan, kun kotona olisi vaan aluskalsarisillaan, kesällä tuossa terassillakin. :P Mä en ymmärrä, miksi kotona pitää olla lähes nakuna.

Nauraisin varmaan itseni tärviölle, jos näkisin sen jossain meggingseissä. :) Mutta jos haluaisi itse niitä pitää ja vielä lähteä sellaset yllä julkiselle paikalle, niin siitä vaan.

No missä sitten saa olla nakuna, jos ei kotona? Olisi ahdistavaa olla parisuhteessa ihmisen kanssa, joka neuroottisesti vaatisi, että kotona pitää olla pyhäpaita napitettuna kaulaan asti päivät läpeensä ja hirnuisi kuin vähämielinen elukka kohdatessaan jotakin, jota ei itse kykene ymmärtämään ja joka kaikesta päätellen aiheuttaa hermostuneisuutta ja pelkoa hirnujan omasta sukupuoli-identiteetistä.

Miesten leggingseille, sukkahousuille tai vaikka hameille naureskelija paljastaa vain omat jäykät sukupuoliroolinsa, oman kankean psyykensä rajat ja oman mitättömän pienuutensa.

Uraauurtavat feministit pitivät housuja silloin, kun sellaiselle naurettiin. Trikoohousut olivat nekin alun perin miesten vaate. Lähes kaikessa naiset ovat omaksuneet miesten pukeutumistavat, ja nykyään historialle sokeat ääliöt röhöttävät jollekin, joka paljastaa vain heidän pohjattoman typeryytensä ja epävarmuutensa.

Vierailija
34/44 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saa käyttää, nauraahan hän minun pantterilegginsseillekin ja tamponeille.

Vierailija
35/44 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaisia sukkahousuja miehet käyttää jo nyt lenkkeillessään. Kukakohan niille on antanut siihen luvan?

Vierailija
36/44 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies näyttää tosi hyvältä noissa, en malta pitää käsiäni erossa hänestä! N55

Vierailija
37/44 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies saa ihan itse päättää mitä pukee päälleen. Jos kysyy mun mielipidettä, voin sen kertoa mutta edelleen valitsee ihan itse.

Vierailija
38/44 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin ekat itselle tai siis vaimolle piti mut ajattelinkin kokeilla motoillessa ajofarkkujen alle. Kun vuorelliset byysat on vielä liian kuumat.

Vierailija
39/44 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinkin ostaa miehelle tuollaiset vaikka kotihousuiksi/treenihousuiksi.

Vierailija
40/44 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän roope-kalsareita ulkona muutenkin niin en tarvitse.

M33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä