Mitä ostan virpojien varalle?
Ostanko niitä pieniä suklaamunia vai?
Ei ole omia lapsia, en tiedä yhtään mitä kannattaisi. Asun kuitenkin alueella jolla on paljon lapsia ja itsellänikin oli hauskaa lapsena virpomassa.
Kommentit (17)
Minä ostan muutaman pussillisen virvon-varvon patukoita ja tipupatukoita. Ne on sillä lailla näppäriä, että niistä voi jokainen valita selkeästi sen yhden, kun niitä pieniä suklaamunia saattaa mennä kourallinen kerralla yhden noidan koriin.
Minä rakastan palmusunnuntaita. Minusta on ihana viedä lapsia tuttujen ovelle virpomaan (en päästä tuntemattomien oville) ja viedä samalla pienet narsissikimput, vaihtaa muutama sana, toivotella hyvät pääsiäiset ja jatkaa matkaa. On myös mukava että meille tullaan virpomaan, ikinä ei ole käynyt vielä liikaa pieniä noitia, vaikka viime vuonna kävikin lähes 30 lasta.
Kiva, että on vielä tällaisia normaaleja mukavia ihmisiä olemassa. Pienet munat ovat kivoja, samoin esim. virvon varvon -patukat tai pikkulakut. Kaupassa on tarjontaa laajalti, valitset sellaista mistä itse tykkäät.
Meillä on virpojille tänä vuonna erilaisia suklaapatukoita. Omat lapsetkin menevät virpomaan tutuille lähinaapureille. Kovasti jo ovat tohkeissaan ja asuja suunnittelevat.
Ottaa aivoon kun aika vanhojakin lapsia kuljetetaan virpomassa. Jotain järkee päähän siinäkin asiassa.
Tylsää kun niitä pikkuisia pääsiäisnoitia ei käy meillä ollenkaan kun kerrostalon alaovi toimii vain ovikoodilla :(
Mutta ap:lle vinkki: huomenna Lidlissä (jos sinne pääset) niitä pieniä suklaamunia eurolla pussillinen!
Minä otan ovikellosta patterit pois, enkä avaa kenellekään!
Vaikka niitä pikkumunia tai sit jotain pieniä laku- tai suklaapatukoita (esim Pandan Virvon varvon pussissa useita), tikkareita, kääreellisiä karkkeja.. Harva hennoo mitään Kindereitä tms ostaa, mutta jos sellaisen jostain saa, niin onpa leveä hymy virpojalla. :)
Kindereitä, ne on parhaita. Halvimmalla saa Prismasta.
Ostin Lidlistä Virvon varvon -pusseja (kääreellisiä suklaita) ja k-kaupasta 20 lakia. Hätävarana on vielä kääreellisiä karkkeja. Viime vuonna kävi 21 noitaa.
Kysyin tuolla aikaisemmin ja sain vastaukseksi iphoneja yms. niinpä päätin, että virpojat saavat ohittaa meidät tänä vuonna. Niinpä pienestä suutuin.
Mä varaan aina myös kinderit kaikille.
Kinderit on silkkaa paskaa... ei niitä lapset huoli... aikuisten mieleen
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:43"]
[/quote] Meillä kolmelle lapselle on kelvannut oikein hyvin Kinderit, niissä on parhaimmat rojutkin sisällä.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:43"]
[/quote] Meillä kolmelle lapselle on kelvannut oikein hyvin Kinderit, niissä on parhaimmat rojutkin sisällä.
[/quote]
Minä sain jo parhaat rojut sisään, vaikkei ole edes pääsiäinen. Joka päivä on munapäivä.
Minä kysyn, onko oksat siunattu kirkossa. Jos ei ole, kieltäydyn ottamasta vastaan. En tarvitse mitään virpomispalkkoja, koska tähän mennessä ei 15 vuoteen ole ovelle tullut ainuttakaan, jolla olisi siunatut oksat.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 17:31"]
Minä kysyn, onko oksat siunattu kirkossa. Jos ei ole, kieltäydyn ottamasta vastaan. En tarvitse mitään virpomispalkkoja, koska tähän mennessä ei 15 vuoteen ole ovelle tullut ainuttakaan, jolla olisi siunatut oksat.
[/quote]
Ei niitä oksia tarvitse missään kirkoissa siunata erikseen. Hemmetin tosikko!
Ne on luojan luonnosta kerättyjä oksia ja lapset on askarrelleet muutaman höyhenen niihin koristeeksi. Minulle riittää, että lapset yhdessä tulevat ja virpovat. Jos vähän ajattelet asiaa, koko juttu on muuten pakana-aikainen perinne. Oikeasti!