Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten ikätoiveet nettideiteissä + muuta ihmettelyä

Vierailija
16.03.2014 |

Olen jo pidempään miettinyt tätä nettideittailun ihmeellisyyttä, mutta nyt on pakko ihmetellä ihan ääneen. Asiani koskee miesten ihannekumppanien ikähaarukkaa sekä yleisesti viestittelyä.

Olen 38-vuotias ja haen 35-46 -vuotiasta miestä. Kaikkein mieluiten ottaisin suunnilleen oman ikäisen kumppanin tai miehen ikähaitarilla 37-41, mutta olen vähän väljentänyt kriteereitäni. Kuitenkin saan jatkuvasti viestejä 49-55 -vuotiailta miehiltä, joiden ihannekumppani-ikään sovin. Suurin osa heistä hakee 30-40 -vuotiasta naista ja yli viisikymppisetkin ilmoittavat suoraan halunsa perheen perustamisesta! No mikäs siinä, saahan sitä haluta, mutta ihan oikeasti, kuinka realistista tuo on?

Sain taas eilen viestin eräältä 50-vuotiaalta mieheltä. Kiitin kohteliaasti huomiosta ja sanoin etsiväni nuorempaa miestä. Hän vastasi, että onhan Niinistölläkin nuorempi vaimo, miksen minä huolisi vanhempaa miestä. Tästä innostuin ja kysyin häneltä MIKSI hän kuvittelee, että häntä 12 vuotta nuorempi nainen olisi kiinnostunut ja miksi hän ei hae ikäistään, n. 45-55 -vuotiasta, naista. Kiinnostuneena odotan vastaako hän enää mitään.

Toinen ihmettelyni koskee viestien vaihtoa. Olen saanut useita viestejä, joissa lukee "Hei, kiinnostaisiko tutustua?". Käyn katsomassa profiilin ja siellä kerrotaan itsestään tyyliin 'tavallinen suomalainen, ihan mukava mies'. Mistä tuollaisessa profiilissa kiinnostutaan? Koska haluan olla kohtelias ja noiden lyhytsanaisten profiilien takana voi olla ties miten ihana ihminen, jatkan juttua:

MInä: Profiilisi on kovin vähäsanainen, kertoisitko lisää itsestäsi?

Mies: No olen tällainen tavallinen mies. Kysy, jos haluat tietää lisää.

Wtf? Justhan mä kysyin! Ymmärrän kyllä, että kaikki eivät ole mitään kynäniekkoja, mutta jos haluaa tavata naisen, pitää osata kertoa itsestään edes jotain!

Joo, lienee selvää, että mun nettideittailu-ura menee jäähylle hetkeksi. Eihän tämä mikään vakava juttu ole, kunhan ihmettelen ja piti päästä purkamaan ajatuksiaan :)

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:17"]

Itsekin sain 23-vuotiaana 46-55v miehiltä paljonkin viestejä. Kumma kyllä ei napannut. Ykskin laitto eka asiallisen viestin ja kun en vastannut, niin perään pukkas toista viestii kuinka hän on "erinomainen kielimies" ja voisi tulla näyttämään taitojaan.

[/quote]

Hyviä esimerkkejä siitä, että joillakin on aika paljon vikaa luetun ymmärtämisessä tai sitten paljon harhaisia kuvitelmia itsestään.

Mulle eräs oli laittanut ekaan viestiin kuvan "nuorekkuuttaan" todistamaan. Ihan vinkkinä: päälle viisikymppinen, mahakas ja harmaannut mies vain alushousuissa kuvattuna ei välttämättä innosta alle kolmikymppisiä naisia. Luultavasti yleensäkin kannattaa aloittaa kuvista, joissa on vaatetettuna.

Vierailija
22/77 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten jännä että netissä miehet hakee nuorempia. Olen saman huomannut, olen 39-vuotias. Ja livenä taas minusta tuntuu nykyisin kiinnostuvan 20-30-vuotiaat, kummaa että "puuma" kiinnostaa livenä vaan netin kautta ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:26"]

Mies haluaa nuoremman vaimon koska pelkää, että samanikäinen nainen on kokeneempi seksikerroissa laskettuna. Miehet ovat epävarmoja kokeneemman naisen vierellä. Ehkä nämä reilusti alemmanikäistä ovat todella kokemattomia sillä saralla, että itsetunto ei kestä samanikäistä ja puhkinussittua.

[/quote]

Miten nussitaan puhki? Sukuelimet eivät mene pilalle seksin harrastamisesta kummallakaan sukupuolella, ellei tule jotain sukupuolitautia. Mutta etenkin naisilla säännöllinen seksin harrastaminen pitää lantionpohjanlihakset kunnossa.

Vierailija
24/77 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:57"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:21"]

noille perheenperustamista toivoville tekisi mieleni vastata, että osaisko ne itse päätellä, mikseivät aikoinaan kelvanneet sen ikäisille naisille...

[/quote]

Taustalla voi toki olla vaikka sellainenkin syy, että mies on kehittynyt ja "kypsynyt" vähän ikätovereitaan hitaammin tai myöhemmin, ja siksi kumppania ei ole tarttunut samanikäisten joukosta.

[/quote] Niin, mutta olisi hyvä jos nyt kypsyneenä osaisi kuitenkin lukea sen minun laittaman ikähaarukan, johon hän ei enää mahdu.

Vierailija
25/77 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä keskusteluketju, kiitos siitä!

Eli minkäikäistä tämmöisen 45v miehen pitäisi hakea, jos perheen perustaminen on mielessä? Edelliset lapset olen isoiksi huolehtinut, jos tulee mielee kysyä, että mitä tein nuorempana :)

Vierailija
26/77 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:27"]

Eli minkäikäistä tämmöisen 45v miehen pitäisi hakea, jos perheen perustaminen on mielessä? Edelliset lapset olen isoiksi huolehtinut, jos tulee mielee kysyä, että mitä tein nuorempana :)

[/quote]

En tiedä... lapsenlapsia?

Vierailija
27/77 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Etenkin pk- seudulla on runsaasti 32+ täysipäisiä naisia, joilla on perheen perustaminen haaveissa.

Vierailija
28/77 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, että epärealistisia odotuksia on puolin ja toisin. Kunpa joskus ymmärtäisimme, että netissä on ne samat ihmiset kaikkine puutteineen kuin arkielämässäkin!

Vierailija
29/77 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi sä haluat vielä lapsia? Eikö ne olemassa olevat jo riitä? Mieti nyt järjellä: tapaat huomenna kivan naisen. Tutustutte vuoden (ja tämäkin on todella lyhyt aika!) -> olet 46. Yritätte lasta vuoden -> olet 47 ja kun lapsi sitten syntyy, olet lähes 48. Oletko ihan oikeasti sitä mieltä, että pystyt täysipainoisesti valvomaan huonosti nukkuvan vauvan kanssa ja jaksat hoitaa oman osasi kotitöistä? Vaihtoehto ei ole, että nainen hoitaa lapsen.

Kun lapsi valmistuu ammattiin tai pääsee ylioppilaaksi 19-vuotiaana, olet 67. Ehkä kannattaisi alkaa odotella lastenlapsia...

Vierailija
30/77 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:30"]

[/quote]

Etenkin pk- seudulla on runsaasti 32+ täysipäisiä naisia, joilla on perheen perustaminen haaveissa.

[/quote] ...mutta ainakaan minä en haluaisi lasteni isäksi 45 vuotiasta miestä. Olen pahoillani.

Vierailija
31/77 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:13"]

Mies haluaa nuoremman vaimon koska pelkää, että samanikäinen nainen on kokeneempi seksikerroissa laskettuna. Miehet ovat epävarmoja kokeneemman naisen vierellä. Ehkä nämä reilusti alemmanikäistä ovat todella kokemattomia sillä saralla, että itsetunto ei kestä samanikäistä ja puhkinussittua.

[/quote]

Miten nussitaan puhki? Sukuelimet eivät mene pilalle seksin harrastamisesta kummallakaan sukupuolella, ellei tule jotain sukupuolitautia. Mutta etenkin naisilla säännöllinen seksin harrastaminen pitää lantionpohjanlihakset kunnossa.

[/quote]

Se on sellane Alfa juttu, etsä ymmärrä sitä kuitenkaan.

Vierailija
32/77 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen kannattaa tehdä aina aloite miehille niin voi löytää jonkun. muuten täytyy vaan tuskastua lukiessaan epäsopivien viestejä joita he lähettävät kaikille

Vierailija
33/77 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:13"]

[/quote]

[/quote]

Se on sellane Alfa juttu, etsä ymmärrä sitä kuitenkaan.

[/quote]

Alfa-juttu... naaraissakin on alfoja. Mutta sitä en tainnut ymmärtää, vai mitä?

Vierailija
34/77 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:44"]

...mutta ainakaan minä en haluaisi lasteni isäksi 45 vuotiasta miestä. Olen pahoillani.

[/quote]

No, onneksi on vielä aika monta muuta jäljellä...

Vierailija
35/77 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi haluat 45-vuotiaana lapsia? Luultavasti ne aikuisetkin lapsesi voivat tarvita vielä tukeasi. Lähempänä viittäkymmentä oleva vanhempi ei myöskään ole kovin nuori enää. 

Vierailija
36/77 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:48"]

Alfa-juttu... naaraissakin on alfoja. Mutta sitä en tainnut ymmärtää, vai mitä?

[/quote]

Höpö höpö.

Eikä tehdä tästäkin nyt mitään feministi-ketjua pliis. Alkoi lupaavasti, mutta tutulle tasolle ollaan päästy taas viimeisimpien viestien myötä. 

Vierailija
37/77 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi puhkinussittu, tarkoittaa zombieksi nussittua muoria, joka on kyyninen ihan joka ainoalla elämänalueella seksielämä mukaan lukien. Kokemuksesta tiedän, että heitä on, sorry!

Vierailija
38/77 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:44"]

...mutta ainakaan minä en haluaisi lasteni isäksi 45 vuotiasta miestä. Olen pahoillani.

[/quote]

No, onneksi on vielä aika monta muuta jäljellä...

[/quote] Ai jotka haluavat lapsen isäksi 45v?? Mistä tiedät?

Vierailija
39/77 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:43"]Uskoakseni naiset näkevät heteromiehet samalla tavalla kuin heteromiehetkin, eli kaikki pienet virheet joita miehet eivät edes huomaa naisissa, paisuvat naisten mielissä valtaviksi turn-offeiksi miesten ollessa suurennuslasin alla.

-Mies 28v-

[/quote]

Sinä olet ainakin tehnyt selväksi, että huomaat naisissa kaikki "virheet". Tekisit itsellesi ja muille palveluksen siirtymällä reippaasti miehiin.

Vierailija
40/77 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:56"]

Ai jotka haluavat lapsen isäksi 45v?? Mistä tiedät?

[/quote]

Siitä, että tuon ikäinen pienen lapsen isä ei ole mikään harvinaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä